Jeg hadde bare 2 runder og synes de var greie. Jeg tror uansett at mange av de negative tilbakemeldingene hadde man unngått hvis man hadde kjørt en nyere build. Ser også en god del har klaget på at man ikke kunne kjøre solo eller spille med venner. Begge deler vil jo være tilgjengelig fra launch . Føler at SB har gjort en del tabber her . Gammel build og for dårlig kommunikasjon
Steam-samfunn :: PAYDAY 3 (steamcommunity.com)
Ser ikke så mye fush jeg altså. Spilte spillet selv. Og ble altfor Hekta. Noe jeg aldri ble med Payday2. Men syns det eneste som var rart, Fordi jeg spilte det MYE. Var at det var ikke mye Nye spillere som var på Beta på søndagen. Og fra å gå å bare spille Loud. Ble det mer og mer stealth på slutten. Altså folk som kunne spille litt. Men for meg ble det utrolig artig å kunne beherske Stealth gameplay. Virkelig mange muligheter der for Payday. Spilte meg til level 22.
Jeg klør meg alltid i hodet når folk snakker om “gammel build”, finnes det virkelig en “magisk” nyere build, som er vesentlig bedre? Som de ikke bruker?
Ja dette er en build fra april og er ikke den samme som ble brukt på Gamescom
Her er litt info :
Jeg fikk spille i går med broren min, og synes det var gøy nok til at jeg vil spille mer, spesielt med andre heists. Vi klarte ikke gjennomføre det uten å gå loud, så selv om vaktene er litt poteter i huet, så er det en grad av utfordring i det. Mange morsomme situasjoner vi endte opp i, ved å låse opp feil dør og bli stuck med masse gisler på feil sted.
Jeg har ikke spillt payday 2, så jeg har ikke noe å sammenlikne med, men overall synes jeg spillet i seg selv er greit pent nok og gøy. Sikkert mange ting de kan forbedre, men det er ikke her en stor issue vil presentere seg tror jeg.
Skuffet over hvor kronglete det var å registrere bruker, logge inn og matchmake da. Det var sent i betaen så det var ingen timeouts eller slike ting som var problemet. Fant ingen måte å bare spille oss 2 på, så det ble med randoms av og til, som ble litt teit. Men vi måtte slå av crossplay for å i det heletatt kunne få en fungerende lobby. Håper problemene og manglene i systemene rundt virkelig er fikset til lansering, da login/lobby system er det folk klager absolutt mest på ved nye lanseringer.
Armored Core är en av storsäljarna i år så du har som vanligt ingen aning om vad du pratar om.
Taggarna ut som vanligt
#6 PÅ PS5 NU Uppcoming.
OM jeg skal tippe vil de ha snart mer kassabeholdning , enn Mcap
10.plass på GTS og 4.plass på wishlist. Helt ok.
Sendte mail til SB, med en del spørsmål tidligere i dag.
Her er hva IR svarte på spørsmål om oftere oppdatering av aksjonærlister.
Nej, det är inte möjligt att uppdatera oftare. I Sverige står Euroclear för majoriteten av aktieböckerna i noterade bolag, och uppdaterar dessa offentligt efter varje månadsslut. Starbreeze har dessutom en utökad tjänst genom Modular Finance, vilken också genomlyser ägandet på en djupare och bredare nivå än vad Euroclear förmår. All dessa data sammanställs dagarna runt/efter månadsskifte och uppdateras automatiskt på hemsidan.
Hälsar
Martin
Corporate Communications & Investor Relations
Ikke for å pirke men den har vært #9 siden ca 10
https://x.com/paydaygame/status/1701249459210887658?s=46&t=JFl4-KMAGfIBvUANqfbQkw
500k testa betaen. Mao steam tall gir ikke nok info
5oo K Signet seg opp på Nebula, Hvordan vet vi om de da Spilte ?
Et annet moment er trading biten.ved release blir det nok fullt trøkk med streamere ,anmeldelser etc.det var ved et slikt trøkk ved den 1.betaen for en stund siden at den foreløpige toppen etter emisjonen kom. Dette vet typisk tradere i aksjen å utnytte.tror sjansen for et release rally er god.spm er bare fra hvilket nivå oppgangen starter fra…
Lett å glemme at mange bare spiller et heist eller 2.
Tenker at de som har registrert seg nå gjorde for å spille men med de problemene som var (spesielt) på lørdag så kan det jo tenkes at noen ikke spilte i det hele tatt. Uansett så hadde de vel 1mill+ inne på Nebula fra før så 500k+ nye er jo OK
+1 på det! Med nye anmeldelser, streaming, youtube-videoer osv kommer hele bøtteballetten av tradere til å hive seg på igjen, som alltid
At Starbreeze sier at betaen var en stor suksess tar vekk en del av dagens usikkerhet tenker jeg. På Discord har det i dag gått i ett kjør om at betaen har vært en flause og at spillet ikke er klart. På Twitter/X sier Starbreeze tut og kjør, og det lover bra. Og da tipper jeg kursen sakte men sikkert kan begynne å tikke opp fra her vi er i dag og mot lanseringen 21 sept.
Også blir det naturligvis litt humpete på veien.
(30) AquaFPS and I Helped Rob a Bank in New York… - PAYDAY 3 - YouTube
Ved 09.45 Ut i videon, viser han Gameplay. Prety nice Grafikk der.
Han greier åpenbart å redigere Bedre enn Plaion og Star. Fatte dem som kan
hvilke folk er dette da? kortsiktige folk som er ny i aksjen, eller folk med litt pondus?
Høres ut som noen hyggelige folk som vil hjelpe småsparere til å selge før skipet går ned.