Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

jeg tenker for å se hvor mange de klarer å holde online, også evt sammenligne med hel release. Har man kanksje noe å sammenligne gold/silver ifb vanlige kjøp. Men det kan hende det er litt for enkelt/optimistisk.
For min egen del så vil jeg bare se at de klarer å kjøre en økt mengde spillere uten problemer.

1 Like

jeg tenker for å se hvor mange de klarer å holde online, også evt sammenligne med hel release. Har man kanksje noe å sammenligne sølv og tull ifb vanlige kjøp. Men det kan hende det er litt for enkelt/optimistisk.
For min egen del så vil jeg også bare se at de klarer å kjøre en økt mengde spillere uten problemer.

1 Like

Stabil launch for en haug med folk som har silver/gold editions er viktig ( og kanskje det viktigste i dag. )

4 Likes

Enig hadde helst sett at de begynte head starten etter børsens stengetid i tilfelle det blir en rocky ride for de “heldige” i dag de første timene. Eventuelle større problemer bør virkelig rettes opp i løpet av noen timer.

de viser payday 3 nå. Merker jeg er litt nervøs…

1 Like

Og der var vi #3

EDIT: De som vil ha tilgang til early access må kanskje kjøpe før 17:00 ? Synes de sa noe om det i starten av streamen men var litt opptatt så kan være jeg hørte feil

6 Likes

går nedover nå…kursen altså. Satt alarm på 0.9

Nervøs Ja. Klar for å spille da. ? Gleder meg som en Unge :blush:

Håper virkelig at det er feil, det høres helt korka ut i så fall :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg er jo gammel så kan helt klart ha hørt feil :wink:

EDIT: Ser ut som om Nebula går relativt tregt…

image

LETS GO!

9 Likes

5k spillere etter 20min . Tar vel litt tid før folk har fått hentet det ned så blir interessant å se om 1-2 timer.

EDIT: 8k etter 25min og 28.9k viewers på twitch

3 Likes

Rart de ikke hadde preload, men de har jo ikke denuvo. Så kanskje sammenheng.

Laster ned. ser ut som jeg må dra ned 22gb. stod 45. men er bare 22 nå.

Ser desverre ut som om det fremdeles er problemer med matchmaking :frowning:

image

3 Likes

Ser ut som at de opplever noen oppstartsproblemer

https://twitter.com/PAYDAYGame/status/1703794086640042065

Ser på Giantwaffle (3K views) og han slet nettopp med matchmaking, han ventet et par minutter før han hoppet ut/inn og da fungerte det greit
https://www.twitch.tv/giantwaffle

3 Likes

Drøyt 14k som spiller nå. Så det går hvertfall rett vei :slightly_smiling_face:

2 Likes

21 k CCU nå :slight_smile:

1 Like

Där var PD3 förbi BG3 på GTS

4 Likes

33k. Hvor representativt blir dette for lansering? Har vi noen eksempler på head starts i det siste?

1 Like

Litt vanskelig, mtp Epic game store + konsoll ? Selv om majoriteten spiller nok via steam :slight_smile: Er det early access på Xbox game pass?