Ja, alle platformer kan kjøpe det. Men akkurat nå kan ikke PS5 spillere spille, pga Sony gav ut en gammel versjon. Så de stakkarene venter enda
Ps5 kan spille men ikke med andre.
Du har jo
Steam ( PC)
ESG ( PC)
Xbox store ( PC) ( kan være den heter MS store, men ja dere fatter)
Xbox Store ( xbox)
GamePass ( XBOX og PC)
PS5 Store.
Så blir ekstremt vanskelig å tracke ting.
Ser ut som du har rett. Jeg får ikke tilgang til early accses på steam. Hadde base game der.prøvde å oppgradere. Det gikk ikke så jeg fikk det refundert. Kjøper jeg Silver eller gold har jeg ikke tilgang før den 21 September.
Så om dette stemmer. Så blir ccu ikke så høy i early accses .
Hvis du har gold/silver skal du har tilgang. Jeg spiller nå
Kjøpte du etter klokken 17 ?
Nei, før. Så ja kanskje det har noe med saken å gjøre…
Ja ser sånn ut ihvertfall for meg. Hvordan er spillet ? Liker du det ?
Har du prøvd å restarte steam ?
Spiller med noen randoms fra Discord, veldig gøy Men spiller på very hard, så det er… very hard. Vi jobbet mye for å klare heist 1. Heist nr 2 var lit plain, men heist 3 virker veldig spennende!
89k seere på Twitch
34k CCU, litt under ath
Spiller nå, meget nice. grafikk er meh. Men mye greie forbedringer i spillet.
Liker det.
Egentlig genialt at de kapper early access til de osm har kjøpt før 17. Får de 3 dager å fikse ting på.
Samtidig kunne de egentlig solgt mye mer gold and silver.
Hvor mye skal vi legge i uttalelsen til den Nylander fyren? Ikke første gangen han er ute med snakketøyet.
Ikke enig i den der.
Sett på giantwaffle spille det ikveld. Gunplay er jo ikke dårlig, ser jo ut som en dritdigg følelse når du prikker inn HS her og der. Syns det flower bra også gameplayet. Grafikken kunne alltids være bedre, men det skal jo heller ikke være høydepunktet i et sånt type spill.
Så kommentaren til han der nylander virker for meg sykt biased. Var det ikke han der som baiset etter betaen også sist?
hverken gameplay eller grafikk er noe nytt idag. det har man sett tidligere under early access.
Kun støy fra en kølle.
That is crazy shit. Kan da ikke være sånn?
Spillet launcher med 8 missions btw.
Det funker helt ok.