Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Men er det gøy? :sweat_smile:

JA det synes jeg.

Mer av det samme. Funker bra. Er en verdig oppfølger.

Same shit, better wrapping, better mechanics.

1 Like

eneste jeg har sett waffle klage på er at ESC knappen ikke tar deg tilbake i loudout menyen, og at i singleplay så hjelper ikke de andre karakterene deg å kaste baggene med penger i bil/helikopter. Da er det ikke mye å klage på ass hvis det er nivået.

Edit: han nevnte noe om glitches i animasjonen når en vakt hoppet ned osv. Jeg har ikke sett noen enda så det kan ikke være mye isåfall

1 Like

Ser baisekomiteen på twitter kjører på.

Flere sier de har shortet, så joda. Folk må få lov :smiley:

Kan spille no. Men måtte refunde og Restarte steam. Takk @nofun

2 Likes

Utfra hva jeg kan se av google trends, så tracker payday 3 ca likt med remnant 2 på google trends. Må sjekke 7 dager vs 90 dager for å sammenligne, så litt rom for feil.

https://trends.google.com/trends/explore?date=today%203-m&q=Payday%203,Remnant%202&hl=en

Jeg tenker jo litt at payday 2 spillere er litt gniene, så tenker jo at mange bare vil kjøpe normalversjonen av spillet. Det er jo rimelig casual…

4 Likes

Virker på meg som om mange spillere koste seg i går.største minus var ps5 men her skylder star på Sony. Vet ikke helt hva som er status for ps5.men bortsett fra det ble det en bra første dag i head starten.god plassering på steam også.

Noen andre tanker om headstarten?

2 Likes

Ja, jeg vet ikke helt hva folk forventer seg når spillet (og tidlig tilgang) koster dobbelt så mye som den vanlige utgaven.

Folk har hvert fall høye krav til salget denne gangen.

1 Like

Jeg har spilt ca 5 timer og det eneste jeg har hatt problemer med er at jeg stort sett bare kommer inn i tomme lobbyer( på normal) . Ser andre har det samme problemet :

image

Mens andre har 0 problem :

image

3 Likes

Samme issue her. Noen ganger tomme andre ganger 1 fyr

Peak på 35k inatt/igårkveld, interessant å se hva skjer ikveld.

Virker som majoriteten er PS5 som har slitt igår, ellers har vel folk fått spilt. Matchmaking kan tweakes til det bedre. Snakkes litt om framerate drops, noen som merket det igår?
Ser generelt lite klager på ting i selve spillet, så da må vel folk stort sett kose seg.

Den fikk det skikkelig der ja. Ikke tvil om at markedet er skuffet

3 Likes

Sterk frykt i markedet når noe går galt. Men god mulighet for å snitte ned :slight_smile: PS5 patch må vel være på"plass i løpet av dagen, og spillet er fortsatt bra.

Føles litt som en overreaksjon to dager før launch?

Bittelitt over nå, kanskje 10%? Samtidig, må si at det er skuffende med youtube videoer fra folk som spilte i går.

Playthrough av en kompetent fyr på hard.

Personlig føler jeg det er rimelig overreaksjon, så økte med 50%.

35k CCU på gold & silver på steam er helt innenfor.

Men noen jobber hardt imot kursen.

1 Like

Ille på 1.3kr, men ille på 90 øre?. :thinking:

Hva tenker du om det omtrent fullstendige fraværet av youtube videoer med views fra gårsdagen?

Har ikke tenkt på det enda. Har basert meg på det jeg har spilt og at dette er en long case for min del.

1 Like