For meg så er største problemet matchmakingen . Føler PD2 sitt opplegg med crime.net er mye mer elegant og matchmakingen i PD3 føles på nivå med den som var i OTWD.
Det jeg ikke skjønner, i spillet kan du kjøpe credits for Cash. Credits kan brukes på crime.net.
Crime.net finnes ikke enda. Såvidt jeg har sett.
Den double dippen har de vel egentlig ikke råd til akkurat nå.
Jag tänker också lite i de banorna. Har köpt på mig lite idag.
Det gir i hvert fall litt troverdighet at de nå klarer å fikse det til morgenen etterpå…
Det er hvertfall mange å ta av De fleste har nok kjøpt standardversjonen, og venter til de første patchene er ute for å slippe lanseringstull som det alltid er med online-only spill.
Ja , det er ikke enkelt å komme med et nytt spill når det du skal erstatte har 10 år med innhold. For meg så er det nok endringene rundt stealth som gjør at jeg heller spiller PD3 enn PD2.
Kurspleie?
35k var bare på steam, så de må jo ha hatt en del spillere på de andre platformene også. De andre platformene har vi vel ikke data for.
Skal man blankt tro på det SB uttaler selv idag, så er det jo en kraftig overreaksjon. Men mulig jeg er totalt biased. PS5 problematikk er jo kjedelig, men hva skal man gjøre når de ikke ruller ut riktig build fra Sony sin side.
Nevner ingenting om matchmaking problemer heller, det er kanskje viktigst etter mitt syn.
Som jeg har sagt hele tiden, kommer mye kurspleie frmeover.
Enig i at det er i overkant selvsikkert å si at alt gikk bra og at de er kjempefornøyde. Kunne tatt litt selvkritikk også synes jeg, men de må vel holde et sterkt ansikt utad gitt at markedet er såpass pessimistisk.
Matchmaking er svakt, ja, men burde også en relativt rett-frem komponent å jobbe med. Det vil sansynligvis ikke kreve en oppdatering til klienten heller.
Ting funket veldig bra på PC. Er PS5 som virkelig slet. Men det har de jo utgreid rimelig greit rundt.
Har ikke sett noe reviews å snakke om heller?
PR-messig, så synes jeg de har vært svært lette på labben med Payday 3?
Ja dette var et issue i betaen, men da sendte star en mld (var vel CEO) etter betaen som viste at gjennomsnittlig matchmaking tid var raskt. Mulig de kan gjenbruke ideen som fikset problemet da?
Dette bør løses raskt. Helst i går.
Ja må si at Matchmaking er litt dårlig altså. Det Var bedre på Betaen etter de fikk fikset det. Er aldri fullt Team man blir matchet med for det meste aleine eller er noen ganger med en. Håper e for fikset dette kjapt, Eneste som er litt bedre er Ai, Selv om de enno ikke kan bære vesker. Men de kan ihvertfall legge ut armor og ammo, som de ikke gjorde i Beta.