Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze - Teknisk Analyse (STAR-A/B)

Det ble brudd ned herfra, men med dagens oppgang ble det brudd på den gule kilen som jeg tegnet opp for 27 dager siden (med litt hjelp av @Bullishproof )

Hvis neste nedgang spretter opp fra den gule kjeglen som nå ligger på ca 16 kr, så er det bekrefter det bruddet opp fra den gule kilen. Potensialet er da opp mot toppen av den blå (nedadgående) trenden på ca 19 kr.

Jeg tror ikke en vellykket Dbd konsoll-lansering kan få oss ut av den større (nedadgående blå) trenden alene, men sammen med en vellykket Raid:WW2 lansering, så tror jeg det er sannsynlig.

Hva legger du i en vellykket Dbd konsoll-lansering?

Over en million solgte på en måned. Jeg forventer egentlig ca like bra salg på konsoll som på Steam, så rundt 1,8m, men på litt lengre sikt.

Hva tenker du?

Jeg tenker at spillet er som skapt for konsoll og ser for meg noe av det samme som deg når det gjelder salg. Om det slår til skal en vel heller ikke se bort fra at de porter spillet til Switch

Rounding bottom? @Bullishproof @Irathi

Evt begynnelsen på Cup and handle

Mulig OHS

1 Like

La oss si det er en OHS, hva skal kursen da korrigere til?

Hold deg unna teknisk analyse tråden hvis du bare synes det er dumt? Vi lagde den så du skulle slippe i den vanlige star tråden. :cactus:

2 Likes

Ved brudd opp skal den minst stige til 20

Virker ikke som det gamle sesongmønsteret som vi har sett de siste par årene fungerte i år, nå er det snart et år siden ATH. Det kanskje blir rally fra nå og mot sensommer i stedet?

  • Rally på trappene NÅ
  • Ørkenvandring gjennom sommeren på dagens nivå
  • Faller videre i sommer

0 stemmegivere

NB: er ikke helt teknisk analyse, men handler mer om kursen og tar det derfor her så @Onns kan kose seg med fundamental analyse i hovedtråden.

Jeg tror det kan bli en to-trinns rakett med konsoll-releasen av DbD om tre uker og så på sensommeren, Raid:WW2. Jeg tror oppsiden er noe begrenset ettersom oTWD ble utsatt med et år. Både DbD og Raid:WW2 tror jeg må overgå forventningene veldig for at kursen skal gå nord for 19-20 kr.

1 Like

Mulig diamond bottom

1 Like

Da skal den vel minst opp til 22 hvis den bryter opp? Men for meg virker diamanter diffuse :wink: tipper psykologi / selvoppfyllende profeti spiller en rolleni TA så diamanter er kanskje ikke så lette å spotte. Jeg tenker Starbreeze er langsiktig for meg uansett da.

1 Like

Det kan også være OHS, uansett tror jeg det bør være støtte rundt disse nivåene og har kjøpt litt mer i dag

1 Like

Flere som ser det samme som jeg påpekte over

2 Likes

Her får vi snart se hvilken trendkanal aksjen følger, jeg tror den horisontale

@Bullishproof lyst til å ta en titt på det tekniske her nå? Mulig bunn?

1 Like

Bunn eller topp. Må komme seg over 15 nå :slight_smile:

2 Likes

Mulig Bullish harami cross