Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze - Teknisk Analyse (STAR-A/B)

Iflg candlesticker.com, så er ikke dette et Bullish Harami cross, ettersom intradagsbunnen er lavere enn forrige dags laveste.

This is a major bullish reversal pattern, which is even more significant than a regular Bullish Harami. The outline again looks like a pregnant woman, as with the Bullish Harami Pattern. However, now the baby is a Doji. Basically, the pattern is characterized by a black body followed by a Doji that is completely inside the range of the prior black body.

Ref: http://www.candlesticker.com/Pattern.aspx?lang=en&Pattern=2103

… hvis jeg ikke har misforstått noe?

EDIT: mener de kanskje Doji “body”-en? I såfall så stemmer det jo.

1 Like

Tror du er inne på noe der

in which the body of the first black candlestick engulfs the body of the following Doji.

(fra din link)

1 Like

Fin bevegelse her i dag, den siste tidens nedgang har skjedd på svært lavt volum, og kursen har nå etablert seg over sma20 etter kvadruppel bunn på 14.

2 Likes

Gleder meg til å følge denne fremover, tror den kan gå høyt

Hvor høyt tror du den kan få på en bra raid:ww2 lansering?

Det er så klart vanskelig å spå, men en dobling her i løpet av året burde ikke være umulig.

Min drøm fra mars kom i oppfyllelse (poster her i TA tråden der det hører hjemme)

2 Likes

Der fikk jeg visst litt på 11.60 igjen …

Et par ting som tyder på at denne skal videre ned kommende uke også.
Salgsvolumet torsdag var sterkt og ble enda sterkere fredag.

Den har brutt det som er av teknisk støtte og henger i løse luften pt. Brudd på 11.50 var et soleklart salgssignal. Det har gått noe volum rundt 9 kroner, hvor den kan finne støtte, men trolig er det i området 7 kr den skal på sikt.

Det er nok mange som ble lurt til å kjøpte på “falskt” brudd ut av den fallende trendkanalen, som har begrenset tapet torsdag og fredag, og en del som har planer om det samme til uken.

2 Likes

1 Like

Hva tenker du om kursen rt 11.60 nå?

Akkurat som det var et falskt brudd opp, fikk vi også her et falskt brudd ned tror du?

1 Like

Det kommer vel helt an på hvor kursen ender opp i dag om det var et “falskt” brudd ned?

Såg ikke tend linjen du plukket opp, og postet over. Der kan det være trøst å finne.
Holder den av er det gode ting. Minner om funcom chartet.

1 Like

Når det er så store bevegelser er det veldig dyrt å få svaret på slutten av dagen

Mitt håp på aksjer under 10 svinner hen.snufs.

Endte opp!

2 Likes

Nærmer oss et spennende punkt for Star-b

18

Hvor godt holder egentlig slike trender som går over flere år?

Tror du kan forholde deg til det på samme måte som en kortere trend.

Kurs nær trendgulvet indikerer en større oppside, men samtidig en større risiko for brudd ned

https://www.investtech.no/main/market.php?CountryID=1&p=staticPage&fn=helpItem&tbReport=h_TrendGeneral

Jo lengre trend og jo flere støttepunkter, jo sterkere er min erfaring. Hadde jeg hatt kapital ledig ville jeg kjøpt her idag. Er også i bunn igjen av den fallende trendkanalen, så er et fint krysningspunkt. Denne skal nok opp imorgen.

3 Likes