Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze - Teknisk Analyse (STAR-A/B)

Er det nok folk som har langsiktig tro på Starbreeze og får aksjen til å snu her nede på 8 kr?


… eller blir det brudd ned?


Hvis man ser litt stort på det, med en ukentlig graf, så synes jeg ikke det ser ut som det burde være noe særlig motstand i dette området. De to røde støttene jeg har tegnet opp er på 7,15 og 5,40. Fibonacci gir 6,66.

Jeg tenker kanskje man bør posisjonere seg her i april? Synes ofte denne går bra fra april og ut mot sommeren, selv om det i år betydde slakkere nedgang og ikke oppgang som det pleier. Det var tydeligvis mange som så hvor det bar hen med Raid osv

1 Like

Avsluttet på 7,95 i dag, som er den laveste sluttkursen i år, og den har vært her et par ganger tidligere.

Viser ikke akkurat styrke

19

Eneste positive er vel at volumet er lavt, og så klart viktig hvor den stenger i dag

3 Likes

Hvem er dette?

33

Kepler Cheuvreux er analysehus i hvert fall, kom med kjøpsanbefaling på NAS i dag. Vet ikke mer.

Det var da forresten veldig som Starbreeze har falt i det siste! (Bortsett fra i dag selvsagt).

1 Like

And the cloud said: “No!”

Haster ikke med å komme seg inn her :smiley:

En time etter jeg postet den grafen stengte Star i skyen. Tror Star svinger verre enn Fumnn.
Det sier sitt. :stuck_out_tongue:

Såpass ja. Viktig å ta en titt hver dag så den ikke lurer oss da :smiley: har sansen for skya “di”. Rask måte for å sjekke trenden! :+1:

1 Like

Syns Star ser bra ut teknisk nå. Noen som har fulgt med?

Hadde forventet at skyen ville fungere som motstand, men tok feil der:

Tar et kortsiktig bet om skyen holder under pullbacken.

For de som er dristig.

Edit: Litt sent med inngang nå, men tror de som kjøpte under 10 kan ha gjort det greit i dag.

1 Like

Med tanke på at hovedprosjektet dems feilet føler jeg ikke kjøp under 10 har vært greit. Ingen ta kan denne opp fundamental konkursfare

1 Like

Svingninger og overreaksjoner i begge retninger kan gi en god trade, men i utgangspunktet enig, ville ikke kjøpt.

2 Likes

Dette er faktisk noe av det sykeste chartet jeg har sett.

image

1 Like

For oss som ikke umiddelbart ser det syke, kan du forklare hva du ser og hvorfor det er sykt?

1 Like

Aksjen er ikke «frisk» i hvert fall

Tror ikke evil er frisk om han ikke ser det chartet er sykt.

“Tekinvestor - det første steget er å innrømme du har et problem”