Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze - Teknisk Analyse (STAR-A/B)

Bruker minimalt med tid på charts og veldig mye tid på å prate med folk. Min strategi er at faktisk info overgår alt annet :wink:

Derfor jeg spør.

1 Like

Er iallefall umenneskelig mye motstand opp over 10 kroner, sykt volum på ned salget.

Med tanke på hvor mye penger de brenner og hvor dårlige utsiktene for gode inntekter er… burde det ligge et betonglokk over aksjen nå.

1 Like

Må si meg enig, ser ikke noe lys i tunnelen her. Verken teknisk eller fundamentalt.


Target 7,5-ish? :thinking:

1 Like

Er vel nesten ingen grenser for hvor lavt denne kan gå, men ja 7,5 ser sannsynlig ut.

Er det noen som vet hvordan aksjonærbasen ser ut nå kontra for et år siden? Med det volumet som har vært nå må jo mange eiere være byttet ut med nye.

Om den bare går til 7,5 så har det fundamentale sviktet mye. For det er LITE med inntekter til å dekke inn de 500!MSEK de har svidd av på skoleprosjektet OTWD

2 Likes

Er vel relativt likt i toppen hvor de 5 største har ca 45% .

2 Likes

Hvor tar du foresten 500MSEK fra ? :slight_smile:

En rekke kilder som har jobbet på prosjektet.

Klarer ikke helt å se for meg hvordan de skulle ha klart å bruke over 500MSEK på OTWD. De var vel ca 80stk på OTWD for et år siden (som er på nivå med totalt antall ansatte i slutten av 2015). Klart hvis man tar med valhalla++ så begynner man jo å nærme seg.

Tror det koster litt å restarte et prosjekt 1 eller 2 ganger. ( for de har jo vist frem noe for maaange år siden, som helt tydelig var et annet spill de har scrappet).

Ja men med tanke på at de var 80 stk på prosjektet i fjor og SB ikke er kjent for å betale de ansatte for mye så klarer jeg ikke å se for meg at de har brukt så mye. Selv om man tar bort kostnadene til valhalla ( ca 70-80 MSEK ) så blir det jo 100MSEK / år.

Har de vist fram noe annet en den VR demoen ? @Onns husker sikkert :wink:

1 Like

Vi fant tall i en av Q rapportene tidligere i år. Der var 450 mill nevnt. Da var de langt fra ferdig.

Ja det ble vist frem noe ingame greier for 2ish kanskje 3år siden.

Kan ikke huske at de har vist noe gameplay fra OWTD ( jeg er jo gammel så glemmer jo fort… ) men de viste fram VR spillet for 3 år siden .

Men de hadde noe som så anderledes ut enn dette også.

Edit ser at denne er fra 2015

Den videoen er vel trailer til VR spillet ?

Aner ikke, ser iallefall ASS ut og er ikke samme spill som de skal slippe nå.

1 Like

Ascending Triangle rank 17 out of 23
http://thepatternsite.com/at.html
image

Breakout: Upward 70% of the time and 61% of the way to the triangle apex (upward breakouts) and 62% of the way for downward breakouts.

Mao, sånn ca nå. :stuck_out_tongue: