Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stellar Lumens (XML)

Jeg har skrevet et lite blogginnlegg om Stellar Lumens (XML) og at det kanskje er gamechanger’n vi har ventet på.

Kort oppsummert:

Stellar er en desentralisert versjon av Ripple, med halvparten så mange sirkulerende mynter og støtte fra bla annet IBM. Og nå har de til og med begynt å snakke om den på nyhetene (CNBC).

Teknologien er utviklet at Jed McCaleb, som grunnla den første krypto-børsen Mt. Gox og startet selskapet og valutaen Ripple (2011), som han senere sluttet i (2013) for å starte Stellar (2014).

Les blogginnleget for mer info.

1 Like

Dette er et wiki-innlegg som alle kan redigere for å lage en oversikt over alt man bør vite om denne investeringsmuligheten. Det hjelper nye og eksisterende medlemmer raskt forstå og ta stilling til en investering. Bruk Rediger-knappen nede til høyre for å legge til noe :slight_smile: Takk!

Handle de nye Stellar-kontraktene på BitMEX, og du kan vinne opptil $ 25K

BitMEX kunngjør en $100K giveaway for Stellar (XLMF18) kontrakter!
For å vinne en av de 15 lotteriprisene, handler du bare nye Stellar-kontrakter på BitMEX for å samle lodd. Selv med bare ett lodd, har du sjansen til å vinne $ 25K.

https://blog.bitmex.com/trade-the-new-stellar-contracts-at-bitmex-and-you-could-win-up-to-25k/

Slenger med Derivatguiden vår, den tar utgangspunkt i handel på Bitmex

https://beta.tekinvestor.no/t/bitcoin-derivat-trading-for-nybegynnere-og-alle-andre/6024?source_topic_id=7488

Linken for de som ikke gidder å lese men bare vil handle

https://www.bitmex.com

Ps kjøpte akkuratt noen kontrakter fordi den sikkert stiger og fordi det er gøy å kunne vinne :wink:

Takk for bra tips @elmindo

1 Like

Jeg har fått en referal-kode, sånn at dere også kan logge in på Coinbase og svare på noen enkle spørsmål for å få $50 med Stellar Lumens

Er det noen her som har XML, og vil dele noen tanker rundt denne?
Jeg forsøker å finne noen flere hester utover ETH og BTC.

Noen tanker ja, dette er galskap!
24t - 70%
3d - 250%

Solgt meg ut gradvis mot toppen i dag, men det kommer nokk ett nytt rykk ved senere anledning :rocket:

Postet i feil tråd!

Kan det være dags for et nytt byks for Stellar? Jeg tror det er rett opp til 0,45 om den bryter 0,3 og 0,35. Teknisk ser den vel helt ok ut (?). Slik jeg forstår skal Ukraina lage egen valuta på Stellar, og når XRP blir delista fra Binance, Coinbase og PayPal henholdsvis idag og 19. januar, og sammen med litt drahjelp fra BTC, kan jeg ikke skjønne annet enn at det begynner å ligne en perfekt storm?

Mye avhenger jo av utviklinga til BTC. Dipper den videre ned, er det jo fort ned å teste 0,18, men hvis den stabiliserer seg nå tror jeg det blir spennende.

Noen som følger Stellar og vil dele tankene sine? Fort gjort å bli forelska i dissa kryptovalørene…

1 Like

Har forsterket posisjonen min i XLM igjen. Kan fort bryte ut og følge markedet oppover. SL “just in case”

Edit:
Ser ut til å bryte opp. Vil vise seg hvor mye den går :thinking:

82% stigning siste run. Får se om den gjentar stigningen eller om den går helt parabolic som en del andre coins :open_mouth:


Log-6h

2 Likes

Mulig brudd opp for XLM :shushing_face:

1 Like

Ikke mye aktivitet her, noen inne?

Nei, men ser mange begynner å snakke om denne på crypto-twitter!

Kjøpte lit i går, men ikke den største posten jeg har