Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Lurer på om det kommer en oppdatert analyse fra Pareto snart? Det er i hvert fall noen som kjøper ganske mye gjennom dette meglerhuset helt siden rapporten.

PAS +48 048 aksjer netto i dag. Noen har troen

PAS har nå kjøpt 68k aksjer i dag og de handlet vel en del i sist uke også.

2 Likes

Nå 101 692 aksjer a 61,90 = 6.2 millioner SEK bare i dag.

Så da er spørsmålet om @megetgod bruker PAS? Neida, tror ikke det, men det hadde stemt veldig bra. :wink:

Bruger forskellige mæglere :wink:

2 Likes

Høyeste omsetning antall aksjer siden IPO dagen

2 Likes

Ser jo ganske bra ut dette

1 Like

Jepp, og jeg har ikke akkurat tatt i.

Hva tror du Siege kan bidra med? Det er jo en betydelig joker her

Siege har jo potensialet til å dra inn mer cash enn resten av spillene til sammen ( ikke det at jeg tror det skjer ) men er nok ikke enkelt å konkurrere mot f.eks Clash Royale. Noen som vet om de har gjort noe som helst markedføring av spillet til nå ?

1 Like

Jeg har tenkt at veksten vil fortsette på samme lineære måte, og at p/e ikke vil endres.

Hmmm… Jeg er egentlig mer positiv, for det er noen jokere som kan gi en vesentlig høyere oppside. Spillet du nevner og garn-spillet jeg ikke husker navnet på. :persevere:

1 Like

Ja på litt sikt har vi unravel 2 og et nytt spill fra Coldwood som ikke er annonsert, men egen IP

direkt:

STOCKHOLM (Direkt) Christopher Holmberg, vd för Stillfronts spelstudio Coldwood, har sålt 20.061 aktier för 62 kronor styck i en transaktion daterad den 5 december.

Det framgår av Finansinspektionens insynsregistrering.

Börsredaktionen +46 8 5191 7910, http://twitter.com/direktse

Nyhetsbyrån Direkt

1 Like

Det er vanskelig å spå, det var noen kjøp på samme kurs og lignende antall tidligere fra en annen insider uten at kursen gikk opp av den grunn. Sitter i ro her. Coldwood har ikke noe som skal ut på lenge, så ville sett mer negativt på insidersalg fra Simutronics etc.

1 Like

Var “uheldig” og fikk litt flere aksjer i dag så nå har jeg det jeg skal ha i SF hvis det ikke skjer noe spesielt :smiley:

2 Likes

STILLFRONT
INSIDERS SÄLJER, LOCK UP-PERIOD GICK UT I MÅNDAGS (Direkt)
2016-12-06 16:02
STOCKHOLM (Direkt) Två insiderregistrerade personer i spelutvecklaren Stillfront sålde på måndagen aktier efter att den inlåsningsperiod som sattes vid börsnoteringen för ett år sedan gått ut.

Christopher Holmberg, vd för Stillfronts spelstudio Coldwood, har privat och via bolag sålt drygt 24.000 aktier och Jakob Marklund, teknikchef på Coldwood, har sålt 20.000 aktier, enligt Finansinspektionens insynslista.

“Man får komma ihåg att de här killarna har byggt det här bolaget sedan 2003 och hittills inte haft någon utdelning. Alla åtog sig att inte sälja vid noteringen eller under det efterföljande året och inlåsningsperioden gick ut i måndags”, säger Stillfronts vd Jörgen Larsson i en kommentar till Nyhetsbyrån Direkt.

Teckningskursen inför Stillfronts notering för ett år sedan var 39 kronor och på relativt kort tid klättrade aktien till strax över 90 kronor. Efter att ha handlats till drygt 50 kronor för en knapp månad sedan noteras Stillfront i dagsläget till 65 kronor.

Vd Jörgen Larsson uppger för Direkt att han inte har “några som helst planer” på att minska sitt innehav.

Mats Torgander +46 8 5191 7915

Nyhetsbyrån Direkt

2 Likes

Noen her som har lyst til å spekulere litt på dette innsidesalget?