Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Borde inte Redeyes uppdaterade analys komma när som helst?

1 Like

Ny patch i dag med noen små justeringer. Siste patch før de kjører på ?

Bra de justerte huntress siden den var alt for god etter at den ble boostet. Mange kjørte bare den + en siegeunit og da blir det litt feil.

7 Likes

En patch i veckan nu. Det närmar sig…

2 Likes

Jeg ser ratingen på google play nå er 4.0 mens den har ligget på 3.9 lenge. Tyder på at folk liker endringene som er gjort i det siste.

6 Likes

Något nytt? Varför denna plötsliga uppgång?

2 Likes

Unravel er nominert til Bafta Awards / The British Academy Games Awards 6. April i kategoriene Artistic Achievement og Original Property.

4 Likes

Det er jo veldig positivt for Unravel 2. :thumbsup:

Som jeg har skrevet lengre opp her, oppfølgeren av en ny, vellykket IP, selger gjerne bedre enn originalen.

4 Likes

28 582 internmäklade aktier på 81,50 kr.

2 Likes

Har du en link? Jeg lurte på hvem som hadde kjøpt

Nej, ingen länk, tyvärr. Men visst blir man nyfiken.

fra loggen

PAS PAS 28 582 81,50 16:41:4

1 Like

Aha, jeg som misforstod, trodde det var snakk om innsidekjøp :smiley:

1 Like

Nej, bara en större post.

Ny uppdatering om SIEGE: Man inför nya säsonger.

Bloggposten finns både på engelska och – indonesiska… :slight_smile:

4 Likes

7 likes fra Indonesia vs 4 på engelsk

1 Like

Spillet har også hatt støtte for indonesisk helt siden start så er kanskje en i simutronics som behersker språket.

2 Likes

Når jeg spiller så er over 50% av de jeg treffer på med i en clan som heter et eller annet med indonesia.

Ja, det måste vara någon anställd som kan språket. Kollade upp bolaget, men det är ju helt amerikanskt. Skojig grej.

Väntat, men bra att det är klart:

https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2017/03/14/stillfront-group-stillfront-group-ab-stillfront-completes-the-acquisition-of-babil-games.html

1 Like

Det blir interessant å se hvor store inntektene fra Babil blir i 2017 :slight_smile:

3 Likes