Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Framför allt ska det bli intressant att se hur hela Stillfront utvecklas under året. Och när andra placerare ska börja upptäcka vad som är på gång. Tror att det blir en intressant resa.

3 Likes

Base case 125 SEK, P/E 8 på 2018 års resultat.

[quote]
Stillfront Group: Major growth drivers ahead
Published: 2017-03-14 12:22, Edited: 2017-03-14 12:22

Stillfront’s report for the fourth quarter of 2016 was in line with our forecast. The user trends continued to rise in January, indicating a strong start during 2017. Q4’16 was the first quarter reported according to IFRS accounting standards; this will increase the comparability to peer’s and better visualize the underlying profitability of Stillfront. The pipeline for 2017 looks extremely promising. We see the launch of Siege: Titan Wars, Conflict of Nations, Bytro mobile porting and the newly acquired Babil as major drivers. Stillfront’s pipe of near-term releases is the strongest in the company’s history, yet the share price is under unwarranted pressure. We have made some forecast adjustments, following strong KPI development of Bytro, and added Babil Games to our projections. Our estimated Fair value, in Base-case, is increased to 125 (105) SEK per share. In our view, the current share price levels indicate an attractive risk/reward situation.[/quote]

http://beta.redeye.se/company/stillfront-group/529145/stillfront-group-major-growth-drivers-ahead

5 Likes

Nå fikk jeg lyst på flere aksjer igjen :slight_smile:

2 Likes

Lyst til å gjøre en TA av Stillfront for meg? :smiley:

Det eneste jeg klarte å se var at det er sterk motstand på 80kr, så lite sannsynlig at vi skal lengre ned.

2 Likes

Tok noen aksjer til her på 83,50, så får vi se hvor lurt det var. Kunne kanskje ha ventet litt, men har ikke noen tro på at vi skal under 80kr

3 Likes

Ved siden av bolig er jeg all-in i aksjer. Hadde økt i både Starbreeze og Stillfront om jeg hadde mer penger tilgjengelig.

direkt:

STOCKHOLM (Direkt) Mark Miller, styrelseledamot i Stillfront, har per den 13 mars sålt 28.582 aktier i bolaget för 81:50 kronor stycket.

Det framgår av Finansinspektionens insynslista.

Posten motsvarar ett värde på drygt 2,3 miljoner kronor.

Börsredaktionen +46 8 5191 7910, http://twitter.com/direktse

Nyhetsbyrån Direkt

1 Like

Men for f… da :smiley:

Der gikk det kortsiktige momentet ut vinduet ihvertfall. Har jo troen på sikt men…

Ikke innside kjøp altså, men innsidehandel var det

Kan se ut som det er de samme aksjene som ble kjøpt i August som en del av betaling for tjenester.

[quote]CatCap GmbH har förvärvat 28 582 aktier i Stillfront Group AB (publ)
(“Stillfront”) from FKL Holding GmbH (“FKL”). CatCap GmbH är en framstående
aktör inom corporate finance. Mark Miller, styrelseledamot i Stillfront, är
grundare och managing partner för CatCap GmbH. FKL är Stillfronts största ägare
och har efter transaktionen 959 028 aktier i Stillfront. Transaktionen har
genomförts såsom en del av ersättningen för de tjänster som CatCap GmbH
tillhandahållit till FKL.[/quote]

4 Likes

Ser ut som markedet ikke tar det så tungt? Eller bare ikke så mange som har fått det med seg?

Den nya riktkursen vägde uppenbarligen tyngre. Det har funnits en vilja hos marknaden att trycka upp kursen de senaste dagarna. Vi får se hur det går resten av veckan.

2 Likes

Til tross for at salget er negativt så må det vel ansees som positivt at det er nøyaktig samme antall aksjer som i meldingen. Jeg tolker det ihvertfall til at han ikke planlegger å selge noe mer med det første.

1 Like

Tror ikke de har noe mer å selge. Det er vel heller ikke han personlig som har eid aksjene men CatCap.

1 Like

Det er også litt forskjellig lån og salg av aksjer fra Babil folkene, men ikke så store poster

https://marknadssok.fi.se/publiceringsklient/sv-SE/Search/Search?SearchFunctionType=Insyn&Utgivare=stillfront&PersonILedandeStällningNamn=&Transaktionsdatum.From=&Transaktionsdatum.To=&Publiceringsdatum.From=&Publiceringsdatum.To=&button=search&Page=1

3 Likes

Ännu en stor internmäklad post, 10613 st. Insiderhandel igen?

De trenger sikkert cash for å pusse opp badet.

1 Like

Noen måte å se hvor mange aksjer disse insiderene har?

@nofun sånn passe negativ til disse innsidesalgene?

Fylte på jeg i dag. Det var kanskje dårlig timing?