Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Subsea 7 (SUBC) 🛱

Subsea 7 contract offshore Netherlands confirmed

Subsea 7 S.A. Conference Call Notification Second Quarter 2020 Results

Subsea 7 awarded contract offshore Norway

Subsea 7 awarded contract in the Gulf of Mexico

Subsea 7 S.A. Treasury Shares

Subsea 7 awarded renewables contract offshore Taiwan

Subsea 7 S.A. Announces Second Quarter and Half Year 2020 Results

MANDATORY NOTIFICATION OF TRADE - SUBSEA 7 S.A. – PURCHASE OF SHARES

Han betaler dyrt for disse aksjene NOK 84

Subsea 7 S.A. mandatory notification of share trades

1 Like

Hei er det noen som kan sette opp en Teknisk Analyse av subsea 7 nÄ? Er spent pÄ om vi begynner Ä se tegn til en reprising som grÞnn aksje rent teknisk.

Subsea 7 awarded contract offshore Trinidad and Tobago pÄ mellom $50 til $150 mill.

Subsea 7 virtual Renewables event

Skal denne opp igjen etter fallet i mars? Noen som er inne som vil formidle en rask heispitch?

Jeg er inne i subsea 7 og kjenner selskapet godt har jobbet der. En stor del av virksomheten er nÄ installasjon av vindmÞller til havs opp mot 50%. Det jeg tror er at Siem og selskapet ser den vannvitige prisingen av grÞnne selskaper og vil ta disposisjoner for Ä fÄ frem verdiene i selskapet.

2 Likes

FÄr inntrykk dette er et ekstremt solid og veldrevet selskap, og med et veldig bra management. Skjer vel fÞrst her noe nÄr de bestemmer seg for Ä skille ut vindkraft delen.

Tusen takk for utfyllende svar myk! Meget spent pÄ denne aksjen! Mangler bare litt due diligence, sÄ blir jeg en aksjonÊr her etterhvert!

Er det nÄ det snur opp :rocket: vurderer Ä ladte opp nÄ

Veldig god presentasjon i gÄr, er nÄ en grÞnn aksje. GjenstÄr Ä selge det inn til de grÞnnr fondene med alle grÞnne penger. Bare et tidsspÞrsmÄl fÞr de skiller ut seaway 7