Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Switcheo - SWTH

Kom over Switcheo for noen dager siden, det første nye jeg har vært virkelig entusiastisk over innen krypto, siden 2018… :slight_smile:

Vet ikke om noen har lagt merke til at jeg ikke har vært aktiv de siste par månedene, men dette prosjektet var såpass god grunn at jeg viser mitt ansikt for første gang siden begynnelsen av juni. Jeg tror Switcheo bilr virkelig storeinnen krypto.

Det er en desentralisert exchange som faktisk funker smertedritt, brukeropplevelsen er bedre enn noe annet jeg har prøvd.

  • atomic swaps på noen tokens, flere kommer. Dette funker (også integrert med uniswap)

  • staking startet for noen få dager siden, høyest rewards i starten

  • NEO foundation backer denne

  • Binance skal bli validator for staking-pool, Huobi er allerede, Zilliqa ++ kommer

  • konkrete planer og implementering av desentralisert exchange for aksjer, commodities osv https://medium.com/switcheo-foundation/demex-a-platform-for-fully-decentralized-markets-db9c238096ab (desentraliserte exchanges er helt uavhengig av kontroll fra styresmakter; slik som BTC ikke kan tas ned, kan heller ikke en desentralisert exchange fjernes eller kontrolleres av styresmakter).

  • har dessverre allerede gått nesten 20x, men Mcap er bare 70 mill foreløpig - jeg tror den lett kan bli noe av det store innen krypto. LIten dipp i prisen nå, som kan være grei å dra nytte av.

  • volumet er foreløpig relativt lavt, men med planene de har (som de faktisk viser at de klarer å implementere) så kan det fort endre seg.

Er du ny og ikke har NEO-wallet, Metamask eller lignende, les dette:

Les litt om det, og bli gjerne med i telegram-gruppene og snus litt:

Det ble rotete, håper noen ser på dette og at den videre ferden blir bra, men gjør dine egne vurderinger selvsagt. Jeg har selv gått inn relativt tungt i SWTH de siste par dagene og er litt i minus.

EDIT:29.aug 2020: har gått i kraftig minus, tipper den snur trenden mellom 0,02 og 0,04$ et sted. Mitt snitt tipper jeg er ca 0,8.

Tydeligvis ikke mye interesse for denne. Den er som sagt på en retrace, så bør følges med på. Tror noen kommer til å angre når de leser denne posten igjen… :slight_smile:

1 Like

Hvorfor synes du den er så bra? Skal du ha noe annet enn Neo eller SWTH der så er jo ikke volumet rope hurra for, for å si det forsiktig.

Bare koble til Metamask eller COinbase-wallet eller en av de andre støttede wallets, overfør og se hvordan det funker. Må ha NEO-wallet da. LItt pes, skjønner det :slight_smile:

Switcheo er bare forsmaken. Kommer en desentralisert marginexchange straks, blir vel tradingkonkurranse på den først for å teste den litt, så slippes den. Senest 01. Nov.

Enig i at volumet er lavt for andre coins på switcheo.exchange, og det er det som gjør meg mest skeptisk. Men de har bra støttespillere.

Virker mer som du prøver å pumpe opp en Small cap Coin du sitter i, og rekruttere folk gjennom lenken din for personlig vinning. Holder meg unna.

Jeg kjøpte meg inn litt og satt det jeg kjøpte til staking som er ganske gunstig første året ca. 76 av det man setter til staking. Var litt sjøl skeptisk men tenker skader ikke å ha noen coins her white papers var overbevisende og var en del stake validators fra både NEO Foundation og Ziliqa så det overbeviste meg til å kjøpe.

Litt dumt at man kun kan benytte seg av ETH/NEO for kjøp, men endrer seg nok i framtiden.

1 Like

Tviler på han klarer å pumpe opp en coin på dette forumet. Da må den virkelig være smallcap isåfall.

Om så var så har det ikke funket. Ved trådstart så var mcap “bare 70 mill”, nå er den 44 mil…

1 Like

Tror ikke TS er en typisk pump&dumper, og det skrives jo også at man må gjøre egne vurderinger. Om vedkommende får noen prosenter ved bruk av referrals så er vel ikke det noe problem, synes det var en grei post med informasjon og linker. At det er høy risiko ved slike bør alle skjønne. Uansett; om man har investert i noe så ønsker man jo at flest mulig følger etter og at investeringen blir en personlig suksess. Men da må jo folk også vite om det.

83 stykker som har lest posten her og ca. 1M $ i 24h volum, neppe nok til å gjøre underverker med kursen. Kryptomiljøet på TI er lite, iallfall foreløpig.

3 Likes

Er dere enda ombord? Snart ned 50% nå på disse få dagene :see_no_evil:

Det var jo en børs som het Cobinhood under sist bull-run som skulle være så bra og hadde en token som ble pumpet himmelhøyt, så gikk de konk.

Min pott var en liten bag på 1600 tokens det tar jeg sjansen på :sweat_smile:

Er jo flere validators fra kjente:

  • NEO Foundation
  • Ziliqa (Kjent Singapore Token, mye positiv omtale)
  • Huobi (Stor Exchange ala Binance)
  • O3 Labs
1 Like

Folk som uttaler seg uten å sette seg inn i prosjektet trenger ikke uttale seg.

Etter en lengre sommerferie nesten uten internett og helt uten noe form for kryptotanker (bortsett fra å sjekke BTC en gang iblant) hadde jeg glemt min gamle tanke om aldri mer FOMO.

Jeg gikk inn med ca 300.000 kr, har tapt ca 40% av det - foreløpig.

De som liker å strø salt i såret til folk er ikke dem jeg omgir meg med til vanlig - de pleier ofte å bli venneløse til slutt. Bare nevner det, så kan de ta det til seg eller ikke!

Når det gjelder referral-linken er det lommerusk, jeg betaler selv 100% fees fordi jeg ikke hadde en referral, og tenkte at de som evt har lyst til å spare litt kan bruke den om de har lyst. Det er meg 100% likegyldig.

Burde jeg fjerne linken, gjør det det hele mer troverdig? Jeg liker prosjektet, det er årsaken til at jeg igjen logget meg inn på Tekinvestor, fordi jeg tror det kan bli en viktig brikke i fremtidens kryptoverden. Jeg er relativt emosjonell og det er helt sikkert andre som kan gjøre bedre research enn meg. Jeg er i hvert fall frelst og kommer til å øke i tiden som kommer (dessverre med mindre i forhold til det jeg kjøpte for opprinnelig - har litt vanskelig for å lære av egne feil :sweat_smile: :sweat_smile:).

1 Like

Veldig kjedelig å høre om ditt tap. Jeg håper den snur snart.

Min intensjon var ikke å strø salt i såret (dersom det er meg du referer til). Men jeg vurderer sjeldent å gå inn i noe som nettopp har steget 20x uten å falle tilbake. Så var nok derfor jeg kommenterte litt skeptisk.

Men når du la inn en kommentar som “noen kommer til å angre”, så regner jeg med du forventet litt feedback :wink: ?

Man burde uansett ikke anbefale noe for kraftig på dette forumet. Man får bare dritt om det ikke går veien. Det er absolutt ingen her inne som takker enn om en så skriver om en token som går 100x de neste månedene eller en aksje som går 40% neste måned. Så motivasjonen for å skrive om spennende prosjekter er jo også deretter :slight_smile: :slight_smile:

Takk - håper jeg og - men den kan lett falle et stykke til. Fant den ikke på Tradingview og så fikk ikke sjekket chartet skikkelig, burde lett etter alternativer men det gjorde jeg ikke :sweat_smile:. Dessuten er jo krypto såpass drevet av fomo at jeg tenkte den kunne gå en leg til oppover - visste ikke at SWTH-deposits til exchange ikke var mulig på det tidspunktet. Så fort det ble mulig droppet selvsagt prisen… :joy:

Ja, av typen “etter å ha lest meg opp må jeg si jeg er uenig, fordi: …” eller “fett, ja dette virket interessant - skal sette meg inn i denne”, evt “… hva tror du om” osv.

Nei man skal ikke kaste perler for svin som det heter; likevel er det jo det et forum som dette handler om. Jeg setter stor pris på folk som deler det de genuint er opptatt av, og blir det for lite info tar jeg det som at de egentlig har så trua. Jeg ble med på mange ICO’s osv på helt feil tidspunkt fordi noen her inne hadde troen på dem. Jeg syntes det var bra! Jeg skrev selv om et par stykker. Digitex var jeg jeg som brakte til forumet, mens tråden om den ble skrevet av en som ønsket å snappet til seg referral-fees. Den gjorde jeg 50x på selv, men trodde lenge det var en scam.

Lamden Tau er en annen jeg markedsførte og faktisk tjente penger på men som mange tapte på - den ser nå ut til å komme tilbake til liv, og de som fortsatt har den kan i dag få tilbake mer enn investeringen om de kjøpte da jeg anbefalte den.

Selv stoler jeg i utgangspunktet mer på folk på Tekinvestor enn folk på Telegram feks, selv om det er lite smart å stole på anonyme folk på et forum. Totalt sett har jeg 100% tapt mest på råd her på forumet. Likevel setter jeg pris på dem - og det er uansett min egen feil om jeg gjør dårlige investeringer…!

Jeg skulle ønske noen andre skrev om SWTH, så kunne jeg sett på retracen og fortsatt ventet litt med å gå inn. Jeg tror, men jeg har trodd tilsvarende før, at om et par år så vil folk som leser tråden ønske at de kom seg inn også på disse nivåene før retracen er ferdig. Jeg er ikke grønn når det gjelder TA men har en tendens til å ikke tenke meg godt om i øyeblikket… tro rdet er noe ADD-greier.

Lykke til med investeringer - jeg har meldt meg litt ut av forumet etter flere rasistiske bemerkninger fra en admin, men ville dele om Switcheo fordi jeg selv ville satt pris på om andre gjorde det samme.

Okei. Så det ble mulig omtrent den 23 da? :sweat_smile: Men da har du kjøpt akkurat når det ble mulig eller har du gjort det via en swap?

Nei, finner heller ikke noe på tradingview. Men når jeg ser bare på grafen så er jeg redd den kan falle en hel del til før den finner støtte. Men håper for din del at den snur veldig snart. Ikke morsomt å sitte å se på.

Deposits ble mulig igjen 22. august :sweat_smile:

Fant en fin funksjonalitet på coinpaprika.com, den charter aenhver coin som ligger listet der. Ligger link under chartet på siden.

De to nivåene fib62 og fib78 ser jeg på, kommer til å kjøpe litt underveis, men når den 978 så blir det å øke kraftig.

3 Likes

Hmm. Ja må kanskje lese litt mer om denne :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Mot Neo så er det mulig den er nede på støttenivåer nå.

1 Like

Damn jeg hadde nok gått inn med så mye i andre Token om jeg hadde hatt mulighetene e.g. Solana, Tezos, Polkadot, Lend, ADA, etc… Uansett hvis Switcheo tar av så blir det stort og da vil du ha mange dobbelt investeringen din :rocket: :crossed_fingers:

Men lest meg litt opp og det virker seriøst samt de har en gjennomtenkt 5års plan rundt staking og oppbygging av Exchange. Selve plattformen virker solid og bra bygget fra et IT perspektiv mer seriøst og sikkert enn andre som DGTX som prøver seg på det samme nå men med andre mål.

2 Likes

Må jo nesten bare prøve å stake litt når man ser slike tall.

Reward kommer på løpende band med en gang man starter. :slight_smile:

3 Likes