Kom over Switcheo for noen dager siden, det første nye jeg har vært virkelig entusiastisk over innen krypto, siden 2018…
Vet ikke om noen har lagt merke til at jeg ikke har vært aktiv de siste par månedene, men dette prosjektet var såpass god grunn at jeg viser mitt ansikt for første gang siden begynnelsen av juni. Jeg tror Switcheo bilr virkelig storeinnen krypto.
Det er en desentralisert exchange som faktisk funker smertedritt, brukeropplevelsen er bedre enn noe annet jeg har prøvd.
-
atomic swaps på noen tokens, flere kommer. Dette funker (også integrert med uniswap)
-
staking startet for noen få dager siden, høyest rewards i starten
-
NEO foundation backer denne
-
Binance skal bli validator for staking-pool, Huobi er allerede, Zilliqa ++ kommer
-
konkrete planer og implementering av desentralisert exchange for aksjer, commodities osv https://medium.com/switcheo-foundation/demex-a-platform-for-fully-decentralized-markets-db9c238096ab (desentraliserte exchanges er helt uavhengig av kontroll fra styresmakter; slik som BTC ikke kan tas ned, kan heller ikke en desentralisert exchange fjernes eller kontrolleres av styresmakter).
-
har dessverre allerede gått nesten 20x, men Mcap er bare 70 mill foreløpig - jeg tror den lett kan bli noe av det store innen krypto. LIten dipp i prisen nå, som kan være grei å dra nytte av.
-
volumet er foreløpig relativt lavt, men med planene de har (som de faktisk viser at de klarer å implementere) så kan det fort endre seg.
Er du ny og ikke har NEO-wallet, Metamask eller lignende, les dette:
Les litt om det, og bli gjerne med i telegram-gruppene og snus litt:
Det ble rotete, håper noen ser på dette og at den videre ferden blir bra, men gjør dine egne vurderinger selvsagt. Jeg har selv gått inn relativt tungt i SWTH de siste par dagene og er litt i minus.
EDIT:29.aug 2020: har gått i kraftig minus, tipper den snur trenden mellom 0,02 og 0,04$ et sted. Mitt snitt tipper jeg er ca 0,8.