Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Switcheo - SWTH

Har NEO wallet, det steget tok jeg for noe år siden🤓 Hvor kjøper du Switch?

1 Like

Det blir som å spørre: “hvor kjøper du Binance coin” :wink:

Å fan🤐

1 Like

Hehe, ikke frekt ment altså. Men det er en børs han skriver om som da har egen token til fees osv…

Finnes to exchanges som selger SWTH men de har lav Trust score, så ville forholdt meg til Switcheo Exchange og da må du overføre enten NEO og/eller ETH sistnevte brukes som gas fee.

1 Like

Tja. man kan kjøpe BNB andre steder enn Binance disse dager som feks. Crypto og Swissborg flere som har den som en HODL coin tydeligvis.

Joda. Du kan vel gjøre det enda vanskeligere om du så vil ved å kjøpe den på bratislavske Eterbase med null volum på.
Jeg hadde alikevel valgt å anskaffe den på Binance :slightly_smiling_face:

Enig der anskaffer den sjøl på Binance når jeg trader coins der.

Men den turen BNB :rocket: hadde skulle jeg gjerne ha vært med på fra start kom altfor sent inn i Crypto sfæren, men her nå :slightly_smiling_face:

1 Like

Stemmer. Jeg så tidlige at Binance var svært proffesjonelt. Men at deres egen coin skulle stige så voldsomt, den så jeg ikke komme. :slight_smile:

Noe sporer denne praten litt utenom denne tråden :stuck_out_tongue:, men enig ja at Binance er ganske seriøse viste ikke at feks. Paxos Gold er utsteder av BUSD. Hørte på en eldre podcast forleden fra Unchained fra mai tidligere år i hvor de har et intervju med CZ fra Binance hvor dette blir nevnt.

Det sporer litt av ja, men jeg tror ikke det tar veldig mange år før han passerer Warren Buffett i formue :slightly_smiling_face:

De fleste her føler de kom for sent inn i kryptosfæren - men mange av oss kom heller inn på helt feil tidspunkt, nemlig på toppen av siste bullrun…! Jeg hadde vært sjeleglad om jeg kunne, med min nåværende kunnskap, valgt å omgjøre alle handler jeg så langt har gjort i krypto for å kunne starte på nytt. Her er det mange muligheter fortsatt. Det er først nå markedet er i ferd med å løsne - selv dårlige coins KAN komme til å få en renessanse, rett og slett fordi de kan swappes i andre coins. Mye dårlige prosjekter der ute men som du sier er nok dette en av de bedre.

Har du sjekket ut Lamden Tau? Nevner det siden du ser ut til å være noe programmeringskyndig. Det er visst noe en del programmerere har fått øynene opp for Tau fordi man kan kode på Phyton og det tar mye kortere tid enn på feks Ethereum. Selv stoler jeg ikke helt på ledelsen fordi de har behandlet community litt dårlig. Men det ser ut til å være noe konkret på gang nå.

1 Like

Ja kjøp selvsagt på Switcheo - og kjøp heller NEO og legg inn ordre med den, enn å kjøpe ETH først. Lett å fristes til å kjøpe med ETH men da får du gjeldende kurs - tror det er litt mer å gå på prismessig, men ville lagt inn ordre fra nå og litt ned. Lykke til! Håper jeg ikke har fått folk med inn i et kjipt dragsug, men at noen her endelig skal kunne tjene litt penger :sweat_smile:

Må si jeg blir mer overbevisst jo mer jeg leser om dette prosjektet. Så bra tråd @VargVemund :clap: :grin: :ok_hand: :ok_hand:

1 Like

Sånn da har jeg byttet litt NEO mot SWTH :sunglasses:

1 Like

Begynner å snu opp igjen nå ser det ut som :rocket:
Med en slik reward så ser jeg ikke vitsen i å trade denne. Eller nå er de vel låst i 30 dager så jeg har vel ikke så mye valg :see_no_evil: :slight_smile:

1 Like

Staker du, i så fall hvordan gjør du det? 30 dager låst?

1 Like

Du må opprette en egen staking-wallet og sende til den. Det står også at det er en beta-versjon og at staking er på eget ansvar. Ja jeg tror det var 30 dager det stod. Det er noe lengre enn jeg er vandt til. Altså når du trykker “unstake” så går det 30 dager før du kan selge de eller sende de til en wallet. Men det er jo bra mtp på hacking og tyveri. Skulle en hacker greie å hacke sei inn der så må han også vente i 30 dager før han får tilgang på de.

1 Like

Samme som EOS staking da, en periode der coinsene er låst. 30 dager var lenge!

Du tok sjansen på å stake på eget ansvar altså? :sweat_smile:

1 Like

Eos er vel 3 dager. Ja gjorde det. Det er flere coins som sier at det kan være en risk med staking så ikke uvanlig med en slik advarsel.

Staker Cardano via adalite. Cardano tror jeg garanterer 100% at staking er helt risikofritt.