Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Switcheo - SWTH

Noen grunn til at du tar ut SWTH fra staking ?
Prisen har nok ikke steget noe særlig det siste heller, men skjer vist nok en del i sammenheng med Zil denne måneden, eller fått med det noe som kanskje andre burde hørt om?

Nei altså. Jeg kjenner ikke prosjektet gått nok til å bare sitte med de i evigheter. Mulig det er bra greier altså.
Samt teknisk tror jeg kursen skal oppover snart. Så greit å være litt i forkant tenker jeg istedetfor å trykke på unstake ved kurstoppen og vente 30 dager.

1 Like

Sikkert lurt det, jeg tenker nok å sitte og vente i båten på denne, mulig burde gjøre som deg men investeringen min var ikke stor heller.

Hmm noen har unstaked 25 mill, klar til å dumpe snart :sweat_smile:

Mulig burde komme meg ut og :upside_down_face:

Buffet er vist en SWTH- hval :whale::sweat_smile:

Hahah. Det er nok ikke meg dette.

Blir spennende å se hvordan man kommer seg ut av dette ja. Står fortsatt “confirming” hos meg.

Det står enda “confirming” her.

Er jeg den første av oss som har prøvd å sende noe ut derfra? :sweat_smile:

Hør med Support eller i Discord #demex kanalen så får du hjelp :ok_hand:

1 Like

Ser ut som du er førstemann ja, men nå fikk jo jeg også lyst å hoppe av, jeg ble litt nervøs av dette :sweat_smile:

Neida! Jeg har unstaket i flere omganger, har fortsatt over halvparten igjen.

Så lenge switcheo ikke klarer å skikkelig marketmaking på plass er det lite å hente, jeg tror det kommer og da kan den bli veldig bra. Er en god plattform , har bare alt for lite volum.

Når det gjelder sending av rewards; problemet er nok BSC som har hatt problemer med nodes i lang tid - lite som funker der i gården.

2 Likes

Mye mulig, men sendte busd fra Binance til crypto.com samtidig. Det gikk relativt hurtig der.

Sendt med BSC.

Hehe ikke overraskende at det går raskere fra Binance selv :grin:

En bsc-adresse er vel en bsc-adresse?

Regner ikke med de velger ut hvem som skal prioriteres?

Tja hvem vet? Er jo ikke mange nodene de kjører, ville nesten vært overrasket om det ikke gikk å prioritere egne transaksjoner - kan ikke nok om det men har hørt diverse om BSC; at det egentlig ikek er et desentralisert nett i det hele tatt. Vet ikke, kanskje jeg tar feil.

1 Like

Kan hende de har en buffer mellom de to plattformene for å få det til å gå raskt evt.

1 Like

Det er vel ikke noe hemmelighet da. Kan ikke tenke meg at de mener at det er desentralisert selv heller.

2 Likes

Nei det er vel delvis sentralisert slik jeg har forstått det, Binance har en del egne noder som garanterer og sørger for oppetid. Men så kan andre også kjøre sine egne BSC noder

Men andre kjente som Solana og DFINITY har og en del egne noder for å garantere oppetid, men kanskje i like stor grad som Binance. Men hørt diskusjon særlig rundt Solana om hvorvidt hvor desentralisert det egentlig er og veldig høye krav for validator noder.

2 Likes

Jeg lastet opp en liten sum tokens idag, stemmingen ser god ut i Discord og mye utvikling i det siste på Github så er ut som en sunn utvikling på Switcheo og dets produkter.

Men som @VargVemund sa lite volum der, men jeg tror og det kan ta seg opp på lengre sikt, så sitter stille i båten. Mye rykter om at September så kan det bevege litt på seg er en del som skjer rundt Ziliqa og ZilSwap som har en positiv smitteeffekt på Switcheo. Men Dex’en må bli bedre men leste noe om at det kommer en del oppgraderinger til Demex om ikke altfor lenge. :v:

2 Likes

Ja det er jo det som betyr noe spør du meg.

Gidder ikke å betale 1500,- kroner i gebyr for å gjøre en swap hos ethereum bare fordi det er mer desentralisert enn Bsc. Velger det som er billig og hurtig jeg da.

Tror ikke du trenger å være nervøs. Har tatt kontakt med support nå. Så regner med det ordner seg fint :relaxed::+1:

1 Like