Stemmer, alle nye tokens gis til stakers og liquidity-providers.
Blir spennende å se rewards når volumet øker, og nye coins vommer til. Spesielt derivater - så vidt jeg vet er market makers på plass så volumet bør kunne bli bra.
Foreløpig bare soft-launch, er en del småting som må fikses før hard-launch har noe for seg synes jeg…
Har du oppdateringer her?
Ser kursen er nådd omtrent tilbake til min breakeven nå, men staking i mange måneder med fryktelig god reward gjør at det er god butikk læll
Ikke egentlig, de jobber fortsatt med derivater, fungerer visst med er noen småplukk å fikse. Futures blir stort og kan mangedoble volumet, men det er foreløpig få pairs, og etter min mening litt lav liquidity for derivater…!
Jeg tror i alle fall det er dumt å selge nå. Men DYOR - så jeg ikke får skylden om det ikke går veien
Hehe. Du trenger ikke å bekymre deg for skyld altså Har gjort litt research her, men uansett lite beløp av porteføljen. Så om det så skulle bli 100% tap så spiller deg ikke noen rolle, men jeg har troa!
SWTH har visst blitt tilgjengelig som BSC
Ser ut som den er klar for å klatre nå, bykser på selv om det er helg
Vil man kunne flytte SWTH til Binance?
Ikke for å ha dem på Binance Exchange enn så lenge, kanskje i framtiden godt muligens.
Slik jeg forstår det så kan man nå trade SWTH på BSC kompatible DEX som feks pancakeswap
SWTH will be withdrawable as a BEP-20 token on BSC, allowing BSC users to buy SWTH directly on BSC DEXs such as PancakeSwap.
Ikke til Binance, men flytte med Binance smart chain. Kan kjøpe og selge på pancakeswap nå. Så mulig notering på Binance kommer.
Edit: der svarte vi omtrent samtidig ser jeg
Vi har jo ingen egen tråd for Ziliqa men snakket en del om det i denne tråden, beit meg i å merke at minting av gZil kun kommer til å vare ca ~1år. Så den har jo en stor oppside de få gZil man ender opp med som sideeffekt av å stake Ziliqa bare HODL på dem
Har jo steget markant på kort tid
Hvor mye den faktisk stiger er jo ren spekulasjon men selv tenker jeg at den bør tilsvare omtrent samme prising som MakerDao på sikt hvis ikke mer som det tilsiktes i tweeten over.
Tydeligvis 1000% APY for å adde liquidity til pancake swap, har ikke testa det ut sjøl høres for godt ut til å være sant men frister
Delt via SWTH sin announcments channel på Discord-
Så i etterkant at APY hadde gått ned til 878% så det synker nok fort. Er vel første mann til mølla som får beste gevinsten
Ja sånt er ikke uvanlig, har vært borti over hundre tusen prosent; trikset er å stake men å selge coinen du får i reward så fort det er økonomi i det (feks på eth blir det fort dyrt).
Prøvde du det forresten? Hvilken token får man i reward?
Rewards er nede påmellom 600 og 700% nå, men det er ikke verst nedgang på et par dager. Fortsatt høyt…!
Nei gjorde ikke det, måtte ha unstaket først fra Demex og det tar jo litt tid.
Samt at rewards faller fort, når man først ser noe sånt så bør man nok være inne de 2 første ukene for at det skal være lønnsomt nå har det falt til 662 APY. 0.56% daily. Så det faller fort.
Ville vel tro at man fikk CAKE tokens, som er vel ganske vanlig når man bidrar til liquidity på Pankcake. Ser ikke noe om det men ser det er det som er vanlig under listen av Pancake Swap Pancake Swap - Beefy.Finance
Har noen sendt funds ut av denne dexen?
Hars staket siden slutten august i fjord. Trykket på unstake og det tar jo 30 dager.
Vekslet om rewards til busd og sendte med BSC, men har vel stått på “prosessing” i snart en time
Spent på hvordan det går Like spennende hver gang man skal ta ut noe crypto. Hold oss oppdatert
Jeg har aldri hatt problemer med å få ut krypto.
Men nå har den i det minste nettopp endret status til “confirming” Foreløpig uten transaksjons-hash også. Den kommer nok. Men du verden dette var treige saker.