De kan bare puttre å gå. Ser ut kursen snur opp også nå
Spennende! Har brukt kvelden på å sette meg inn i prosjektet og kommer til å prøve meg i denne.
Har begynt å lese meg opp her og investert. Må si det virker ekstremt spennende. De har også kommet langt slik jeg forstår?
Sharding, smartkontrakter, høy tps, low fees, staking. Det er vel målene til Ethereum de neste årene.
Ser binance usd (busd) også er på den blokkjeden nå.
Ja tipper Zil vil havne på Coinbase og flere andre exchanges snart og drive prisen opp. Prediction i den podcasten jeg lenka til er vel 1 Singapore dollar.
Solgte meg ut i noen mindre bags i alt coins som jeg hadde på Binance og fylte på litt ekstra ZIL. Har vel 2-3x investeringen nå.
Satser på ZIL stiger framover
Ja teknisk ser det også veldig bra ut. Med 18% apy på staking er heller ikke så værst. Så de gikk rett inn der med en gang
Gjør det NÅ. For det er i disse tider det skjer. Jeg var for tidlig inne. Det tar det to minutter å sette opp en NeoLine-wallet og MetaMask, som begge er addons til Chrome og Brave-browser.
Nei, vi diskuterte Zilliqa der
Skjønte det så slettet posten
Kk
Når vi først er i denne posten. Har du fulgt noe med på Switcheo i det siste? Er det noe nytt å melde? Ikke så veldig spennende kursmessig, men med så god stakingreward så betyr det lite.
Nei ingen nyheter - teamet er ikke så gode på å shille akkurat… som på en måte er en av salgsargumentene også. Vi får se finanskonferansen i Singapor pågår nå, tror det kan skje litt etter det. Dessverre har Switcheo bare en stand tror jeg, ingen foredrag osv. Likevel - mye toppfolk fra finansbransjen på den konferansen, som begynner å forstå at krypto ikke er noen døgnflue. Switcheo er posisjonert til å få en fin del av margin-dex-kaka tror jeg! Men det trodde jeg på 3x prisen i dag
Så også Switcheo skulle lage en bro mellom zilliqa og Ethereum. Så tydligvis ikke amatører som holder på der
Jeg har jo hatt SWTH en stund nå, og staket og greier, hvis det var det du mente?
Sant nok! Er Switcheo-teamet som lagde ZilSwap også - de har laget en god del LPs på Demex nå, og skal visst gjøre det samme på switcheo. Demex er margin-exchangen, switcheo er vanlig spot, for de som ikek kjenner til det (beste jeg vet om men trenger volum).
Fin utvikling
Litt usikker om man lå foreta seg noe hvis man allerede staker på Tradehub?
Oppdatering:
Man trenger ikke å foreta seg noe om man har det på Tradehub allerede
Øker taket på antall coins fra “1 billion” til "2,6 billion?
Mener å huske at det stod på roadmap, er vel antall coins som stakes over tid…
Eller så er det noe nytt som har kommet, sjekket kun det med nye tokens varianten
Får sette meg mer inn i det senere
Leste meg opp igjen på blog posten som @VargVemund lenket opp tidligere.
Og det stemmer med det de sier at det skal være 2.16 billioner tokens i den nyeste blog posten så ikke noe nytt der.
Takk for oppklaringen😊