Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Switcheo - SWTH

Sjekket stake rewarden i dag, det er ganske sykt hvor høy return den gir. Men den 30 dagers regelen ga meg flashback til bitconeeeect! Grøss!

1 Like

Var du med der?

Jepp! Lærte litt av det kapitlet. Heldigvis luktet jeg lusa på gangen tidlig og begynte å ta ut btc jevnlig (renteinntektene), jeg gikk til slutt ca i 0. Ikke vervet jeg noen heller, så har ren samvittighet på den biten også.

Men jeg angrer ikke. Fytti det var gøy når det sto på som verst, 2% renter daglig og et sinnsykt sykt/ lykkelig communty. Det var “to the moon” stemning hele veien til stupet.

2 Likes

Har lest gjennom, du overbeviser meg om at det kanskje ikek er like revolusjonerende som de prøver å få det til å fremstå. Men man vet aldri med blockchain, hvis de får med seg mange dyktige utviklere på laget, fordi det bruker Phyton, så kanskje det er mulighet for kjempeopptur. Jeg tror den kommer til 1$ på et eller annet tidspunkt, uten problemer, men at det kanskje blir kortvarig lykke. Høyeste pris for Lamden Tau var cel ca 1,7$ på det meste. Siden jeg ikke koder selv har jeg lite å kommentere utover det, men jeg kan godt se for meg at produktet ikke er så bra som det utgir seg for å være…!

Ja man vet aldri hva som kan skje, regner med at du har investert i denne håper den kommer seg opp på et decent nivå og at du får solgt på topp :rocket:

Ja - vel jeg kjøpte litt underveis så har ikke så verst snitt i forhold til kursen nå, solgte litt rundt 1$ da den verste hypen foregikk, så Tau er faktisk en av de prosjektene jeg ligger i pluss på. Ellers har krypto stort sett vært tapsprosjekt for meg. Noen andre unntak selvsagt. Men jeg føler meg heldig som har en del kunnskap å ta med meg videre. Krypto blir stort!

Stemningen er hypet og god i Telegram chat’en deres iaf. :ok_hand: :sweat_smile:
Fant en twitter post fra ifjor om at de har en Dex under utvilking så du får håpe på at den rullest ut snart etter at mainnet oppe og går det vil kanskje lodde stemningen oppover :rocket: :+1:

1 Like

Må si jeg foreløpig har mye mer tro på Switcheo-dex, som tross alt kommer snart og er klar for trading-konkurranse rett rundt hjørnet. Ble gjort et intervju med CEO, som jeg synes tok opp en del interessant ikke bare rundt Switcheo. https://www.youtube.com/watch?v=7ebziiXbPGY&feature=youtu.be

2 Likes

Bra video om Switcheo-Dex ja :ok_hand:, yup har enda mer troa på SWTH nå enn før takk for tipset @VargVemund de gjør mye bra i Singapore om dagen.

Ivan poon nevner og Ziliqa flere ganger selv om det ikke er lista på Switcheo Dex enda, har troa på Ziliqa og den er fortsatt billig :rocket:

Ziliqa har blant annet en XSGD smart contract som er knyttet opp mot Singapore Dollar https://www.zilliqa.com/xsgd :moneybag:

Kan anbefale denne podcasten om Ziliqa (https://blog.diviproject.org/divi-crypto-podcast-episode-45-interview-with-zilliqa-chief-science-officer/), hvor de går litt i dybden om Ziliqa plattformen.

1 Like

Her er forresten nettsiden til Demex, den kommende margin-exchangen* til Switcheo:

https://dem.exchange/

*Desentralisert altså. (https://en.wikipedia.org/wiki/Decentralized_exchange)

2 Likes

“Up to 100x Leverage” Må mest være såpass for å få noe spenning i krypto :sweat_smile: :see_no_evil:

:joy: Ja gjerne på coins som stiger 1000% på et par timer…! Vet ikke hvordan det skal gjøres i praksis men den skal j o kobles til uniswap og andre liquidity pools. Tipper det ikke blir mulig med så høy giring på alt. Blir spennende å teste hvordan det funker!

1 Like

Så det fikk en e-post om det tenkte skulle prøve men så er man nødt til å bruke Twitter, misliker sånne du må tweete om oss for å få testnet tokens :disappointed:

Enig!

Men hvor farlig er det egentlig? Kan man ikke opprette en Twitter-konto for den slags evt…? Jeg har nylig pustet liv i en twitterkonto som uansett er temmelig død ingen fare for min del i hvert fall :slight_smile:

1. For det første litt imot den type spamming for å genere traffikk til en nettside.
  2. Skulle gjerne ha kunnet opprettet en fake Twitter account hvor jeg kan gjøre slikt, men siste jeg prøvde fikk jeg feilmelding fra Twitter om brudd og kontoen ble sperret.
  3. Da jeg allerede bruker Twitter og det er mer relatert til jobb og en interagere med en folk jeg kjenner så synes jeg for min del blir feil å legge ut Blockchain greier på min faktiske Twitter konto.

Skal se om jeg får til 2. igjen hvis ikke gir jeg f bare.

Hehe - ja ser den… blander kortene litt kan man si. På den andre siden er jobb/fritid blitt temmelig utvisket for mange, så det ville ikke vært feil med mindre kontoen er knyttet til firmaet selv. Er det din personlige konto er det jo opp til deg - men jeg ser dilemmaet, jeg ønsker heller ikke å markedsføre at jeg er interessert i krypto - for folk flest ser på det som lekepenger foreløpig. Jeg har ikke logget inn for å prøve selv enda.

Spent på om om vi klarer å ta ut noe som helst :crossed_fingers:

1 Like

Planlagt for November tror jeg. Men husk at du må vente 30 dager fra du unstaker til du kan ta ut tokens. Skal du ut så bør du unstake nå :slight_smile: