Jeg synes lite om og sende ut sånne meldinger
Jeg lurer alltid på om de har tenkt å kjøre en emisjon når jeg ser sånne meldinger. Det er jo standard i biotek å komme med noen fine nyheter og så kjøre emi.
Konvertibel om 2 MEUR. Ingen emisjon sannsynligvis.
Et konvertibelt lån slår jo sammen de verste egenskapene til en emisjon med de verste egenskapene til et lån. Tar mye heller en emisjon eller et lån.
Ikke når den er rentefri første 2 årene og en konvertibel kurs på 20 kr. Gir incitament for å dra kursen opp 60%, minimum
Hva er renten?
Talkpool betalar noll procent ränta under de första två åren och 10 procents ränta under det tredje och sista året.
En första delbetalning på 0,2 miljoner euro kommer att göras den första december 2019 och de återstående 1,8 miljoner euro betalas senast i mitten av februari 2020.
Talkpool trenger ikke penger til den daglige driften, bare glem det med en gang.
Det er klart de trenger penger hvis de skal håndtere en kontrakt av en slik størrelse, lander de en sånn kontrakt snakker vi ikke emisjon til 10kr, heller en rettet emisjon rundt 25-30kr tenker jeg.
Ganske positivt dette her synes jeg Blir spennende å følge med videre, med dagens lave market cap er jo oppsiden betydelig i hvert fall hvis de får det til.
Blir som og holde en ball under vann, før eller siden kommer den opp
åbner på 17,05?!
Nå som noen dykker ned med lappesaker og trykkluft så er det i hvert fall en mulighet for det
ble ett gap opp ja
Ikke småsparere som tok de
Anonyma 17,85 36 048 36 048 17,85 0
Skulle dette materialisere seg, vil gamle kurs mål måtte skrotes.
Tror ikke man skulle tatt lånet dersom man ikke forventet seg avtalet… Sån sett “har ikke de beste nyhetene” kommet ennå.
Her er det bare og vente noen dager før jeg tar ytterlige ett jafs av selskapet, 40k aksjer får holde:wink:
Håper på flere av disse dagene
Ligner sell on news, endnu engang; indtil den rigtige melding falder … mange er vel gået metaltrætte og benytter lejligheden til at kvitte sig med et par aktier eller chancer den, for at samle flere op ved retracement.