Strategisk viktig beslutt. Nå tillgång till hele Sverige. Hør definitivt sammen med oppkjøpet av det nye IoT selskapet.
De bygger noe stort nå.
Strategisk viktig beslutt. Nå tillgång till hele Sverige. Hør definitivt sammen med oppkjøpet av det nye IoT selskapet.
De bygger noe stort nå.
Ingen fler aksjer til salg. Multi årlig trendbrudd og re-test. Begynner gjøre meg klar til 30-40 kr.
Tar jo vekk en del potensiale og kjøpstrykk i aksjen
Kortsiktige tenker så ja. Instant gratification.
Vi andre som sett potensialen lenge ser det som en gyldene mulighet.
Var IEGG som stod bak ja, leit og se at små sparere blir fintet ut på denne måten.
Dette har vel vært varslet siden 6.november eller noe. Da vi hadde investormøte med ledelsen etter forrige rapport, så snakket de om at det var flere store eiendsomselskaper, både i Sverige, men også sentral/nord Europa, som hadde luftet tanken om å få gå inn også som shareholders. Kanskje en mulighet her nå?
Mye bedre med convert på 22 kr enn en emisjon til 15 kr.
Hvilket meglerhus er IEGG, ukjent ID for meg?
Vet ikke.
Lurer på om det er Instinet Germany GMBH
Korrekt … det er Instinet Germany GmbH.
Litt skeptisk enda.
Men jeg ser mer på weekly.
Grunnen er at rally fra bunn ikke ser så veldig bull ut. Nå er det lavt volum i aksjen, så litt vanskeligere å trekke konklusjoner. Tar seg opp på slutten med 2 fine barer til oppsiden. Men er usikker på siste bar da effort er betydelig opp, men resultat er litt så som så.
Denne weekly baren bør ta ut alle tidligere high i rangen ved slutt i dag for å bevare sin bullish tolkning.
Hvis ikke sitter vi igjen med en markant økning i innsats, sammen med lavere resultat i forhold til tidligere bar både i close i spread og failure på å bryte motstand.
Klarer den dette ser det spennende ut.
Ser bull ut på kortere timerframe, men greit med bekreftelse for å kansellere bearish tegn på høyere timeframe.
(Nå ser det spennede ut uansett men kortsiktig hadde det vært fint om baren klarer å beholde sin bullish tolkning.)
Screenat selskaper i månedsgrafen i kveld. Og må jo innrømme at det ser koselig ut innfor 2021. Aksjen har nylig tatt ut fallende trend i måned log scale + re-test. Forbehold om at desember ikke er over ennå, men close over trendlinje vore positivt. Potensiell vinnere i 2021?
Økt opp med ett par tusen aksjer til denne uken innfor nyheter om forverv. Selskapet hadde også håp om å lande ME avtalen vid årsskiftet.
Flaggg? Konsolidering over motstand nivå.
Ser ut som et bull flagg ja👍
Akkurat min tanke, men ville ikke jinx’e setuppet af frygt for repressalier her på TALK tickeren … men kan forstå, at vi er enige om sammen at jinx’e? Næste melding må gerne være en positiv status på ME aftalen og så tænker jeg at 20-tallet er “bye bye”.
Jeg er selv relativt fuldlastet, men ligger som regel på køb længere nede i fald en trusseskvettende konfirmand får behov for at realisere en tabsgivende position …