Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ok, riktig, jeg trodde dette ble direkte hentet fra ordre, men det legges inn som fritekst ja.

Bra kjøp det @1Selection :+1:

1 Like

Det at presentasjonen for oktober er lagt ut og er identisk med den for sep. tolker jeg dit at det ikke kommer mye nytt i okt. Tidligere har de ventet med å legge ut månedspresentasjonen til dataene er sluppet. Håper jeg tar feil

Enig.

https://www.sitcancer.org/2020/abstracts/abstract-information

Nov. 2, 2020 Late-breaking abstract title and author information released.

November derimot er hva jeg håper på :slight_smile:

Det blir vel ganske en finger i været gjetning vil jeg påstå, og gjør selskapet ekstremt forutsigbart å spå / lese. Det ville jo være synonymt med at siden de har jazzet opp formuleringene rundt virkemåten til Oncos-102 så er det helt sikkert at tallene som kommer vil være best in class.
Jeg tror ikke det er så enkelt, det kostet nok bare selskapet 1 minutts arbeid å endre navnet på presentasjonen fra sept til oct, jeg fant ingen endringer i de når jeg scrollet de mot hverandre på to skjermer.

Vi kan jo dra en liten parallell til NANO. Der pratet interim CEO ganske lovende om partnerdeal og lo nesten litt ironisk av at de hadde en 20 % fullmakt til å hente penger, akkurat som om det ville være nok. To uker senere kom emisjonen, og det var ikke det han la opp til i podkasten akkurat.

Kan godt hende at vi ikke får melanom-data før nov eller des, det eneste de har guidet er “before Christmas”, så det er innafor det, men jeg tror det har liten sammenheng med hvor lang / kort tid de bruker på å komme med en “ny” presentasjon å gjøre. Kanskje tuller de bare med oss, og lar oss tro at vi må sitte på pinebenken en måned eller to til, og så kommer det neste uke :wink: (Det er god humor i min verden hvis vi på TI tenker at det er sammenheng i oppdaterte presentasjoner og når de skal komme med børsmeldinger frem i tid.)

1 Like

9,00 forude … så sødt man får diabetes.

3 Likes

Hvad angår konspirationsteorier rækker denne til ca. 2 på en 10-tals skala; jeg husker tydeligt en tidligere diskussion på NANO, hvor flere skribenter var overbeviste om at BP bevidst pressede prisen i markedet for at få selskabet billigere.

Først skulle vi få resultat, eller delresultat i H1, så ble det utsatt til august, så oktober og nå før jul. Det er ganske spesielt for en liten studie hvor de selv har kontroll, og hvor siste pasient ble innrullet i mars i år. Det er kanskje ikke så rart at Targovax ikke har en høy stjerne i markedet.

Hvilke resultater tenker du på?

Kom ingen, hold nivået oppe!

Ikke la emikameratene ødelegge tråden igjen

8 Likes

Hehe :smiley:

Nei, å kjøre en emi nå på stigende kurs, ville jo være helt galimatias, og slettes ikke i Targovax’ ånd.

1 Like

Smart!

Kjøre emi etter kursen har steget 6% siden forrige emi :joy::joy::joy:

3 Likes

Opp 33% på Targo så er i posisjon til å tåle litt svingninger :smiley: Kjøper og selger litt her og der, men Targo er fast :smiley: Har troa på at denne kommer som en rakett sommeren 2021 :star_struck:

2 Likes

Nei, kjøpt.

Krieghoff,
Melanoma,

2 Likes

For melanom så er det jo veldig enkelt på beregne når selskapet har komplett datasett. Melding om ferdig innrullert + 27 uker. Legg så på litt tid for å sammenstille data. Tenker du raskt kommer frem til at det er i disse tider de har data :crazy_face:

SITC2020 begynner om en god måned. Tenker vi har fått mye å diskutere da.

Sleng på en Kina opsjon anytime now!

13 Likes

Arthur N. Brodsky, Ph.D.:

That would definitely be valuable. With those biomarkers, you could determine which patients are likely to benefit from that combination and treat them. Of course, other patients will still be in need of better treatments, many of which are being investigated in clinical trials currently.

In that regard, I want to talk about an approach being tested in a CRI trial for patients with ovarian cancer and other peritoneal malignancies that you’re helping to lead. This strategy involves a PD-L1 checkpoint immunotherapy in combination with an oncolytic virus. First, what are oncolytic viruses, and second, do you have any results from that trial that you can share?

Kunle Odunsi, M.D., Ph.D.:

Oncolytic viruses are viruses that have been specifically designed to attack cancer cells and spare normal cells, and several different types exist. In addition to destroying tumor cells directly, oncolytic viruses can cause tumor cells to release internal markers known as antigens that can be recognized by the immune system. In this way, they’re acting almost as in situ vaccines that would generate anti-cancer immune responses that further lead to tumor destruction.

Furthermore, these oncolytic viruses can be engineered with additional genes so that upon delivery they release a cargo within the tumor. In the case of the oncolytic virus that we’re testing in the CRI trial, which is a modified adenovirus, it has been engineered to release a chemical called GM‑CSF, which stands for granulocyte macrophage colony­‑stimulating factor. And what GM-CSF does is to help recruit different populations of immune cells into the tumor microenvironment, so that the ongoing immune attack against the cancer can be amplified.

So this oncolytic virus is working via several mechanisms. It is directly destroying cancer cells, and this leads to a vaccine-like effect to generate immune responses against the cancer. Finally, it is also reprograming the environment of the tumor, and has been engineered to directly deliver GM-CSF into the tumor, which can lead to recruitment of additional immune cells to help in the ongoing battle. But there’s still one problem. As those immune cells arrive in the tumor environment they can rapidly become “exhausted,” so it’s important to try and rescue them and prolong their activity. That is why the clinical trial also includes the addition of a checkpoint inhibitor immunotherapy called durvalumab, or Imfinzi™.

This trial is still ongoing, and we remain very hopeful and optimistic about the results.

13 Likes

Jeg kommenterte bare hva The Observer skrev, ØS har i det siste guidet before Christmas, alt annet skulle tilsi at data burde foreligge i disse dager, mulig de overrasker men tvilen kommer smygene når de kommer med en slik guiding. Vi må være enig at ledelsen har vært særdeles uklar på resultatene for melanoma. I podkast etter Q1 med JE ble det et tema at ØS sa etter sommeren og i presentasjonen sto det H1 og ØS gjentok H1 etter at JE presiserte hva at det var guidet i presentasjonen. Noen uker pluss minus må vi regne med, men et halvt år blir for dumt når studien var over før corona inntraff. Det er langt fra gratis å drifte Targovax, et halvt års forsinkelse representerer 50 - 60 millioner mindre kroner på bok. Tidsforbruk i biotek er kritisk da pengene renner ut, Targovax har en veldig tilbakelent holdning når det gjelder tidsforbruk.

1 Like

Tror du de presenterer melanoma cohort 2 der? Hadde vært fantastisk, men da måtte de ha sendt in før 22 Sept - Late-breaking abstract submission period close

Ellers:
The regular abstract titles will be released on Oct. 14, 2020 on the SITC 2020 website. The late-breaking abstract titles will be release on Nov. 2, 2020 on the SITC 2020 website.

Hvis du hadde fulgt med litt, så har de informert om at behandling av pasientene har gått som planlagt! De har informert om at laboratoriene som analyserer resultatene har fått mange andre oppgaver i tillegg, stikkordet her er pandemi! Derfor noe forsinkelse.

2 Likes

Dette er hva de sa på Q1 ivertfall:
For the melanoma, there’s a question if there will be interim results before the summer or if we will only communicate the whole data set in the autumn. So our guiding is still the second half. As you saw, that there’s some issues on the monitoring of the sites. So there might be – we are sort of considering whether we wait or we do an earlier release as well. So that’s not finally decided. But for now, we still keep the guiding of second half.

5 Likes

Jeg refererte til radioforsk sin podcast med ØS og JE, at det har vært mye frem og tilbake er sikkert. Og ja, jeg tror jeg har fulgt med som de fleste har gjort, men oppfattelsen tolkes sikkert ulikt. Et halt år representer også et halvt år forsinket oppstart av ny studie i melanoma og jeg syns ikke det fortjener noen stjerne i margen. Andre norske biotec selskap klarer seg godt tross epidemien, resultater av studier signerer av avtale osv.

1 Like