Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Da hadde han kjøpt.

Nå har han solgt.

Få som så tydelig skifter fra positivitet og muligheter og oppkjøpstanker og partnerskapsfokus til emisjon, og forsinkelser og dritt og møkk avhengig av posisjon. Patetisk.

16 Likes

Når begynner det å bli mye leven fra deg igjen.

Vennligst ikke ødelegg en ellers bra tråd med støy, ok?

6 Likes

Bemærk at jeg callede ham ud tidligere - det var jo tydeligt på lang afstand; trist at endnu en skribent mister sin sidste grad af troværdighed.

Dagens handel signalerer et kraftigt brud gennem et teknisk modstandsniveau og det er min personlige forventning at vi ser videre opgang i morgen og forhåbentligt lægger an til etablering over 9,00 i den kommende uge.

3 Likes

(Deleted)

… eller akkurat faktor 5 op til 52,50 :crazy_face:

1 Like

(Deleted)

1 Like

Jcp,

Hvor ligger troverdigheten til skribentene når alt som skimter av kritikk er lik med 0 beholdning. Jeg har økt beholdningen men har ikke blitt snøblind av den grunn. Leverer Targovax resultater i tråd med sin påstand (best i verden) i siste presentasjon har vi lite å frykte. Jeg noterer bare at kjøpepresset ikke er spesielt påtagende og bortsett fra SomSa (som ingen tar alvorlig) på HO og noen få skribenter her inne som kappes om å gjenta gammelt nytt er det lite nytt å spore fra kilden Targovax. Vi ble lovet Kina opsjonen innen kort tid, og de var i fremskutte forhandlinger for nye trials i vest for TG, slike uttalelser forplikter i min verden, særlig den “innen kort tid”. Jeg håper som dere at dette kan bli en transformerende høst/vinter noe forsinket men dog transformerende for å bruke en kjent uttrykksmåte.

2 Likes

Af en skribent, der efter eget udsagn er lastet til piben, er det overraskende, at de seneste dages volumen ikke gør større indtryk.

Handlen siden 14. september viser til stærk interesse og dagens brud gennem 8,20 var da nok til at skubbe aktien videre op.

aborum,

Har aldri skrevet noe slik du påstår, (lastet til pipen) men jeg har økt beholdningen med 60%. Har spart litt krutt om fy ordet blir en realitet, blir det ikke slik tror jeg lykken blir stor nok med dagens beholdning og sørger ikke over tapte muligheter.

Vel, avklaring på Kina-opsjonen kommer jo faktisk innen kort tid - vi vet jo best før-datoen, og det er vel lite TRVX kan gjøre for å fremskynde kinesernes avgjørelse. For øvrig er det vel ikke sagt noe om tidsaspektet hva gjelder forhandlinger? Sistnevnte er jo helt nytt - det har vel tidligere ikke vært nevnt advanced discussions in the west, så man må selvsagt gi dette mer tid.

I denne er bransjen er 3 måneder definitivt “innen kort tid”.

1 Like

Når poster en haug med positive innlegg en dag, og så stiger kursen, og så poster du en haug med negative innlegg, så er det rimelig ensbetydende med at du hausser egen posisjon etter kjøp og baisser etter salg. Ditt iherdige forsøk på å drepe all positiv stemning i aksjen har pågått i hele år med noen få unntaksperioder når du åpenbart har lastet skikkelig opp, og jeg syntes det er fullstendig patetisk.

Det har ikke med skepsis å gjøre, det har med skifte av fokus og gjentatte postinger med fokus på oppside en dag, og nedside senere etter kursstigning. . Jeg ønsker å gjøre folk oppmerksom på at din troverdighet er lik null, både når du er optimistisk og når du er negativ.

Jeg bryr meg ikke så mye om aksjekursen i TRVX før selskapet annonserer når og hvor de skal presentere melanomdata. Det er da folk vil posisjonere seg - inn eller ut - i forkant av den hendelsen (og da blir det mer aktiv trading). Og jeg tror som jeg har skrevet lenger opp i tråden at den informasjonen får vi tidlig i november.

Angående TG og påståtte lovnader:

  • Alle vet at opsjonen varer i 12 måneder for IOVaxis, og noe mer spesifikt enn “i år” er vel ikke lovet.
  • Du kan bare se på selskapspresentasjonen så kan du se hvilket halvår selskapet guider potensielle nyheter rundt mutant RAS. Å hakke på at du tror du er lovet noe “snart” blir tullete.

Det som kommer de neste 3 måneder i henhold til guiding er:

  • Meso 18 måneder data. Gjetter på SITC i november.
  • Melanoma del 2 (de viktigste dataene). Gjetter på SITC i november.
  • Beslutning om benyttelse eller ikke av IOVaxis opsjonen. Gjetter på november / desember.
  • Muligens mer info rundt ovarian/colorectal. Alternativt neste halvår.
  • Muligens informasjon om neste generasjon virus / Leidos samarbeidet. Alternativt neste halvår.
  • Muligens oppdateringer fra samarbeidet med Valo. Alternativt neste halvår.
  • Muligens oppdateringer fra samarbeidet med Oblique. Alternativt neste halvår.

Det som skal komme i 1H 2021 er:

  • Meso 24 måneder.
  • Oppstart neste fase meso.
  • Annonsering av info om mutRAS studien.
  • Muligens mer info rundt ovarian/colorectal.
  • Muligens informasjon om neste generasjon virus / Leidos samarbeidet.
  • Muligens oppdateringer fra samarbeidet med Valo.
  • Muligens oppdateringer fra samarbeidet med Oblique.

Jeg tror man skal huske på at selskapet snakket om samarbeidet med Merck i ca ett år (eller mer?) før samarbeidet ble offisielt. Dette er type samtaler som tar lang tid. At man snakker med noen om muligheter betyr IKKE at vi er lovet noe, eller at det skal skje “raskt.” At selskapet nevner det tyder på at de har kommet langt nok til at det er konkrete muligheter, og ikke bare løs interesse tenker jeg. Men før noe er signert er vi nok ikke lovet noe som helst.

23 Likes

PS: litt morsomt at du nevner SomSa på HO - det er mange likhetstrekk mellom dere. Svinger pro/con, hatforhold til ledelsen, mv.

Jeg svinger ikke og mener fortsatt begge deler det går tydelig frem av oppstillingen av noen av mine innlegg JCP la ut over. aborum hadde streke negative meninger på måten TG ble nedlagt, jeg kan ikke se hvordan han troverdig kan forandre historien, men en kan veie pro mot con, jeg er moderat pro.

1 Like

Setter pris på dine kritiske innlegg, men jo du svinger i meste laget noe som svekker din troverdighet her på TI.

Det er faktisk lov å slutte å skrive i en tråd om man var solgt aksjen. Å prøve å så negativ stemning bidrar jo bare til at kursen ikke kommer til nye attraktive kjøpsområder. Dette forstår du vel, @antivelen? Er ikke det litt smartere enn å gjøre en trade på 10% i året og så bruke 300 dager på å baisse ledelsen?

Du må tenke litt. Og så skjerpe deg.

Immunresponsen i melanoma-pasientene måles på flere parametere. Der det ser ut som T-celle responsen holder seg over tid, så kan ikke det sies om de fire andre parameterne. Der faller den kraftig og er i mange tilfeller vekk når pasientene begynner på Keytruda.

Så her ligger jo den store jokeren, hva skjer når immunresponsen er på topp på alle måbare parametere samtidig som pasienten få Keytruda? Kan vi se et 1+1=3 resultatet?

27 Likes

Så lenge kursen beveger seg oppover , kan datautlesninger og div.annet som vi venter på drøye👍 Håper vi når 10kr før børsmeldingene renner inn! Blir fort høyt nivå på julegavene i år😁 God helg.

6 Likes

Targovax er ikke ett fotballag hvor som man er låst til hele livet.
Det helt innafor å kritisere ett selskap man eier aksjer i.

Selv gikk jeg inn i selskapet pga. TG, og fortsatte og investere pga Magnus.
Magnus kom ombord via oppkjøpet av Oncos Therapeutics, ett oppkjøp jeg var kritisk til, men kunne skjønne hvorfor.

Fremdeles står TG meg nærmest, og da det ikke er noen andre bedrifter som eier TG så må jeg eie Targovax så lenge jeg har trua på TG. Men det betyr ikke at jeg også ha trua på enkelte i ledelsen eller andre omkring liggende faktorer for å kunne forsvare mitt eierskap i selskapet.

Addendum…
Forsvare ovenfor meg selv selvsagt…

2 Likes

(Deleted)

2 Likes

Nei, dette var mer generelt, ellers hadde jeg hektet dette på det innlegget.