Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

https://nettarkiv.miljodirektoratet.no/hoeringer/tema.miljodirektoratet.no/PageFiles/42876/Horing2018-13116_uttalelse_fra_Bioteknologirådet.pdf

1 Like

3 Likes

Et andet take på CRC

1 Like

Nedsalget over for denne gang virker det som. En positiv Kina melding nå, så går nok kursen over 10 igjen.

2 Likes

Med Kinamelding starter den på 12 tror jeg

7 Likes

Kina melding så starter hypen, trumfer ESG hypen lett :rocket:

4 Likes

Hva om vi får en negativ Kina melding?

kina ja, hadde helt glemt kina.

Ligger sikkert noe forventning om Kina i kursen, men det kan ikke være mye. Negativ Kinamelding vil bety kursnedgang, uten at jeg kan spå hvor mye.

Sikkert altfor mye, kjenner jeg Targo rett :stuck_out_tongue:

Synes det er litt skummelt at kurs avhenger såpass av Kina deal… stoler ikke helt på at det går gjennom, men håper jo selvfølgelig det kommer.

1 Like

Det er nesten bare oppside i den Kina dealen…

6 Likes

Avtale på melanom, eller nye oncos-virus, trumfer Kina deal!

4 Likes

7.50-området kanskje. Vi har jo allerede tatt litt av den nedgangen etter at de utsatte avgjørelsen med 3mnd.

1 Like

Kanskje ingen “big deal”, men det er jo grunn til å anta at TG01 (IOV-04) blir godkjent i Kina. Da er det mulig å gjennomføre studier i Kina i løpet av de neste 3 årene uten at det må søkes på nytt. Så selv om IOVaxis ikke benytter seg av opsjonen så sitter Targovax fortsatt på en rettighet. Om den har en verdi som kan regnes hjem kan alltids diskuteres, men mulighetene finnes okkesom. Dog ikke uten partner med dype lommer.

7 Likes

Imponerende resultater, men first line er nok ikke sammenlignbart med refractory pasientene til trvx i melanoma der oncos er best in class. :slight_smile:

7 Likes

Måske ikke, men jeg synes, jeg skylder de mange dygtige skribenter her på sitet at gøre opmærksom på selskabet. Jeg vil ikke have det godt med at nogen går all-in i Targovax eller Ultimovacs uden at have denne information.

Dette er ikke et selskap som utkonkurrerer hverken TRVX eller Ultimovacs. Har du satt deg inn i de selskapene mht studier og pasientpopulasjoner?

2 Likes

Sjog, kan du forklare hvorfor dette ikke er noe å bry seg om for targovax?

Forskjellige pasientgrupper først og fremst.

1 Like

De rekrutterer også anti PD1-refraktære pasienter.