Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Jeg tror nok det er mange som ikke har sett innlegget til @RubenAyala som er hissige på salgsknappen i dag… Som et eksempel på hvordan tidslinjen til Cevira så ut:

iov04-cevira
(det var @RubenAyala som fant dette også - tidenes gravemaskin!)

8 Likes

Men må nesten le når voksne folk her inn bruker selskapsspesifikke tråder for å bragge om egne trades

5 Likes

Jeg har kjøpt litt igjen nå, men det ryker fort ut igjen hvis jeg kan få gevinst. Småtradere vet dere, bare å hate pakket :slight_smile:

Ser for meg en flush egentlig som mest sannsynlig teknisk siden aksjen er på grensen til å teste hele gappet ned nå, men kan hende dette også er ett stop loss raid og er kun 1 måned til capital markets day (som for min del er triggeren å se fram mot som jeg har sagt en stund).

Det viktige nå teknisk er hvor ivrig selgerne er, for det er ingen åpenbare store kjøpere på dette nivået i ordreboken.

3 Likes

Ordreboka er ikke noe vakkert skue nei. Syltynt med kjøpere som man kan skue med det blotte øye.

1 Like

Det er veldig interessant å se hvordan folk handler, men det blir offtopic i trådene om et selskap og blir derfor moderert hvis andre brukere rapporterer det.

Folk som har lyst til å logge/flagge hvordan de agerer bes opprette en portføljetråd heller.

https://tekinvestor.no/c/min-portefolje/25

(Eller bruke porteføljefunksjonen til pdx for den del! :smiley: )

https://tekinvestor.no/my/investments

(Deleted)

2 Likes

Ganske aggressivt nedsalg siste uker. Vises det på top20 listen dere som har tilgang til oppdaterte lister?

1 Like

Topp 50 har økt etter nyttår!

2 Likes

13.1.2021, 06:53 · TDN Finans Delayed

BØRS: AKSJONÆRENDRINGER BLANT UTVALGTE INVESTORER 13. JANUAR

Oslo (TDN Direkt): Aksjonærendringer blant utvalgte investorer på Oslo Børs.

Endringene i aksjonærlistene vises i hovedsak to dager etter at hendelsen har oppstått, såkalt T+2 dager. Endringene kan stamme fra ordinært kjøp eller salg, men også fra andre typer transaksjoner eller hendelser.

Listen viser investorer som er blant de 50 største aksjonærene i selskapene.

Aksje Navn Endring Ny beholdning Prosent
TRVX SUNDT AS Ut av listen

12.1.2021, 06:32 · TDN Finans Delayed

BØRS: AKSJONÆRENDRINGER BLANT UTVALGTE INVESTORER 12. JANUAR

Listen viser investorer som er blant de 50 største aksjonærene i selskapene.

Aksje Navn Endring Ny beholdning Prosent
TRVX SUNDT AS -100.000 251.565 0,3

3 Likes

Siste listen jeg har tilgang til så hadde Sundt AS 650 000 aksjer, så det er vel de som pøser ut ja. Ikke lenge til de er ute da.

1 Like

Nei jeg må si jeg synes dette nedsalget her minner veldig om den situasjonen en har hatt før i f.eks PHO når hansson drev og solgte seg ut, og i pcib når nyenburgh drev og solgte.

Ingen som har interesse av å presse prisen opp når de ser at de bare kan legge ut en lav bid og den alltid blir fylt.

Sundt er enten genier eller idioter her.

5 Likes

Hverken Hansson eller Nyenburgh viste seg å være genier med sine nedsalg. Får satse på at Sundt er tilsvarende “smart” og at dette er en gavepakke til oss som har ståltro på selskapet.

Dersom Sundt hadde 250 000 aksjer igjen den 12. januar kan de neppe ha mange igjen nå. Siste rest som ryker i dag?

2 Likes

Hva er greia med dobbelføringen i listene? Danner det ikke et litt feil bilde rundt hvor stor prosentandel topp50 eier ?

1 Like

(Deleted)

1 Like

sundt helt ute eller mye igjen om de skal helt ut?

Der er og flere kontoer på topp 50 som øker og øker. …

selgere siden nyttår

SUNDT AS . .
VERDIPAPIRFONDET STOREBRAND . .

  • noen privar aksjonærer
    INVESTTECH INVEST AS . .
    DEUTSCHE BANK AKTIENGESELLSCHAFT

Sikkert solgt ut 1,4 - 1,6 millioner ut av topp 50 på kun de 5-6 her.

2 Likes

Når Storebrand selger er vel det et av de sikreste tegnene på snarlig og kraftig oppgang. :joy:

4 Likes

SUNDT-salg er også et godt tegn. Er selv ute av Targovax, men venter bare på ny inngang. Har tjent godt på å kjøpe meg inn i Goodtech mens SUNDT solgte seg ned. Den har gått 40% etter at SUNDT gikk ut.

3 Likes

SUNDT AS med 960.000 aksjer siden registrering 31.12 , er ikke rart det tynger kursen uten meldinger.

1 Like

Voksne poster som går nå!

2 Likes