Siste listen jeg har tilgang til så hadde Sundt AS 650 000 aksjer, så det er vel de som pøser ut ja. Ikke lenge til de er ute da.
Nei jeg må si jeg synes dette nedsalget her minner veldig om den situasjonen en har hatt før i f.eks PHO når hansson drev og solgte seg ut, og i pcib når nyenburgh drev og solgte.
Ingen som har interesse av å presse prisen opp når de ser at de bare kan legge ut en lav bid og den alltid blir fylt.
Sundt er enten genier eller idioter her.
Hverken Hansson eller Nyenburgh viste seg å være genier med sine nedsalg. Får satse på at Sundt er tilsvarende “smart” og at dette er en gavepakke til oss som har ståltro på selskapet.
Dersom Sundt hadde 250 000 aksjer igjen den 12. januar kan de neppe ha mange igjen nå. Siste rest som ryker i dag?
Hva er greia med dobbelføringen i listene? Danner det ikke et litt feil bilde rundt hvor stor prosentandel topp50 eier ?
(Deleted)
sundt helt ute eller mye igjen om de skal helt ut?
Der er og flere kontoer på topp 50 som øker og øker. …
selgere siden nyttår
SUNDT AS . .
VERDIPAPIRFONDET STOREBRAND . .
- noen privar aksjonærer
INVESTTECH INVEST AS . .
DEUTSCHE BANK AKTIENGESELLSCHAFT
Sikkert solgt ut 1,4 - 1,6 millioner ut av topp 50 på kun de 5-6 her.
Når Storebrand selger er vel det et av de sikreste tegnene på snarlig og kraftig oppgang.
SUNDT-salg er også et godt tegn. Er selv ute av Targovax, men venter bare på ny inngang. Har tjent godt på å kjøpe meg inn i Goodtech mens SUNDT solgte seg ned. Den har gått 40% etter at SUNDT gikk ut.
SUNDT AS med 960.000 aksjer siden registrering 31.12 , er ikke rart det tynger kursen uten meldinger.
Voksne poster som går nå!
Go the VAX!
Sikkert CEO og CFO som har vrengt lommeforet
Logisk at den snudde her i dag, ok støtte på 8,5 - 8,6. Samtidig, volumet i dag er ikke veldig overbevisende.
Synes disse “sperrene” er litt for åpenlyse. Dette er det noen som har regien for. But what do I know…
Noe rundt dette kanskje?
Har ikke abonnement på dagens medisin, men man ser litt av ingressen ved hjelp av google
Oncos er GMO og veldig vanskelig å benytte i Norge på grunn av den loven.
Genetisk modifisert organisme.
Såvidt jeg vet kan de ikke gjøre studier i Norge på grunn av dette.
Ser ut som de har fått tillatelse, ja
Jo. Ous var et av senterne for melanoma pasientene i cohort 2.