Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Targovax is currently seeking an experienced Clinical Development professional who will be responsible for management of clinical studies and collaboration partners, as well as safety data. :shushing_face: :face_with_hand_over_mouth: børster av PCIB forstørrelse glasset og starter med fremtids utsiktene :male_detective:

6 Likes

Shit, jeg gruer meg skikkelig til Capital Markets Day altså :stuck_out_tongue_closed_eyes::partying_face:.

Skjønner virkelig lite av de som velger å selge seg ned før denne flotte dagen.
Med nivået selskapet har lagt seg på hva angår presentasjoner siden første runde med mesothelioma i januar 2020 har jeg god tro på at denne dagen vil bli en højdare :+1:

6 Likes

Helt enig. Jeg tror det kommer en “Targovax announces…” melding før CMD.

10 Likes

Stillingstittel:
Manager/Director, Clinical Development & Pharmacovigilance

Pharmacovigilance er drug safety.

2 Likes

Ny stilling eller noen som har sluttet?

2 Likes

Bruker man linkedin som indikator er det ingen som har sluttet den seneste tiden, nærmeste jeg finner i tilsvarende rolle var mars 2020. Vedkommende kan så klart være i oppsigelsestid.
Derimot har de en interim Head of CMC, hatt den stillingen i 7 måneden - kan være det er her de skal ha inn noen andre?

2 Likes

Jeg trodde det ett øyeblikk det kanskje var Victor Levitsky’s stilling som ble utlyst igjen.
Men han er Chief Scientific Officer, så denne nye stillingen ligger vel under han?

1 Like

Da er vi tilbake til sperreposter og lavt volum. Blir lenge til CMD :sleeping::sleeping::sleeping:

Sperren ble slukt.

2 Likes

Som jeg skrev etter realisering av gevinst 20.12 så tror jeg det er emisjonsfrykt samt nå også det generelle sentimentet i Biotek (som har “surnet” litt etter jul) som holder kursen nede her.

Selskapet har signalisert ambisiøse forskningsprosjekter uten at de har kapital til realisering av dette. Emisjoner settes normalt i god tid før kapitalbehovet oppstår.

Mye spennende på gang, men tror jeg avventer inntil emisjon er satt før jeg eventuelt tar nye lodd i denne.

Emisjon på disse nivåene vil ikke gi tilstrekkelig finansiering til nye studier.

Derfor, tenker jeg, at det er nærliggende å anta at det er andre ting som vaker i sivet.

Partnerdeal, med cash up front?
At en partner kjøper seg inn i selskapet? :thinking:

Spennende blir det uansett fremover.

6 Likes

Enig med deg. De har snakket om flere nye studier! Det tror jeg de ikke hadde gjort, uten å ha en finansieringsplan i bakhånd! BP er det mest nærliggende å tro på. Å hente så mye penger ved emisjoner, uten at BP er med på laget tror jeg blir vanskelig. Hvis ikke BP har troa nå, hvorfor skal vi ha det. Nei, her kommer det en børsmelding før CMD, med BP som tar store deler av utgiftene👏

9 Likes

Får vi snart en godmelding her tro? Fra klar himmel?

3 Likes

Litt opptøyer i uS imorgen så er gapet tettet og kursen kan gå sky high ? :man_shrugging:t3:

2 Likes

CDE i Kina har slettet IOV-04 (TG01) fra review-lista. Nå gjenstår en endelig bekreftelse fra NMPA. Kommer forhåpentligvis om ikke alt for lenge. Go ahead or not.

36 Likes

Gratulerer med pen gevinst, da. Ingenting forundrer meg i denne aksjen.

Si fra før du lukker shorten, så jeg vet et godt tidspunkt for å kjøpe

2 Likes

Ikke nemt at få adgang til TRVX aktier der kan shortes, så her må man være varsom med at stole for meget på skribenter, der praler af den slags.

5 Likes

Kommer nok ikke noe svar på den før kursen har gått opp, da lukket han shorten på bunn.

1 Like

Det selges villig vekk, så tydeligvis ingen som har tro på at det blir noe ut av IOV-04. Jeg har derimot troen og har økt beholdningen i dag.

1 Like