Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Å søren, noen må jo ha kjøpt også når “Alle har solgt”. Det glemte jeg :wink:

Har Solgt og venter på 7,5kr :slight_smile:

1 Like

Har de solgt ut over 700k aksjer siden nyåret?

Hvem er den andre? Og er begge helt ute nå.?

1 Like

Selskapet Sundt, med Christian Ringnes som styreleder og skipsreder Christian Gruner Sundt som styremedlem, har gått ut av listen i Targovax. Selskapet har den siste tiden gått sakte, men sikkert ut av biotekselskapet.

Siden slutten av desember har Sundt dumpet like i underkant av 710.000 aksjer i selskapet, og er nå ute av listen.

De har solgte rundt 100 k om dagen i snitt, så nærliggende å tro at siste rest gikk i dag?
nesten 1 mill aksjer som skulle ut i tillegg til generell sektor nedgang vises godt på kursen.

Jeg har ikke solgt, å har ingen planer om å gjøre det enda heller :upside_down_face:
Ser heller ingen grunn til å gjøre det heller mtp det selskapet har levert det siste året, og med alt det spennende vi har i vente dette året.

3 Likes

Nordpolen

Vedr 2 stk ude… forstår Sundt, men den anden…???

Er lidt undrende - Tor Westerheim kom INN den 12/01/2021 med 471.240 aktier (med der var kun øget med 4,72%) - og nu ude dagen efter den 13.01.2021…?..

Men Westerheim Tor - øgede samme dag med 4,72% til 471.240

Tænker at der er noget her som ser lidt “forkert “ ud.?

1 Like

(Deleted)

1 Like

Nej, du var næppe for rask ude - for jævnfør listen var Tor W ude den 13…

Det der undrer var og er, at de i følge listen kom - INN - den 12 og gik ud den 13…

Og at
Tor W havde 471.240 aktier
W Tor havde 471.240 aktier

Hænger ikke sammen …

Men at Sundt gennem længere tid har solgt ud, har været tydeligt, og tænker at det formodentlig var de sidste der var til salg i dag, så måske Targovax fald
gennem den sidste tid, er stoppet…

Gode resultater bør jo vise sig i kursen, selv om en svag likviditet, selvsagt hæmmer

1 Like

https://melanomaresearchvic.com.au/targovax-announces-impressive-objective-responses-as-well-as-effects-on-non-injected-lesions-in-oncos-102-trial-in-anti-pd1-refractory-melanoma-patients

15 Likes

Den ligger likesågodt på forsiden der :smiley:

15 Likes

Har vektet meg opp igjen på TRVX , (men ikke på bekostning av PCIB portefølgen) :slight_smile:

Tror jeg er utdatert med hensyn til valgene jeg tar da jeg (uten vilje) alltid ender opp volummessig med store poster på de selskapene som har billige aksjer , og derav stort volum.

Så i min verden så betyr høyt antall aksjer ved anskaffelse uforholdsmessig mye.
Jeg vet at verdi av selskapene , teknisk info , nyheter , gode testresultater , m.m.annet burde være grunnlaget for investeringene (og det er de da også) men i tillegg når alle disse parameterene er på plass så liker jeg serdeles godt å få et høyt antall aksjer når jeg handler…og hvorfor det?

Det fine ved disse anonyme forumene er at det er ingen risiko med å vise sin inkompetanse innenfor fagfelt en ikke kjenner til.
Denne anonym-funksjonen vi skjuler oss under gjør det jo mulig for alle fag-gruperinger og hvor en befinner seg i hirakiet til å delta slik som jeg gjør nå med å vise hvor “dum jeg er” ved å ikke forstå og leve etter den regelen at det er selskapsverdien som er utslags-verdien som gir grunnlag for å sette de rette forholdene for å avgjøre kjøp eller salg av den eierandelen en eier i et selskap.

Tross denne erkjennelsen så …ja la oss ta selskapet PCIB. Da jeg for en god del år siden begynte å kjøpe opp aksjer i dette selskapet (samtidig som Snøffelen / Snoeffelen begynte) så lå kursen på kr 6 til 9 mener jeg å huske.
Men…Kursen lå vel helt nede i kr 2 eller der-omkring mener jeg å huske før vi begynte å laste opp.
Altså , hadde en lastet opp tilsvarende for kr 2 pr aksje så ville det vært voldsomt med kapital på konto.
Derav min forelskelse i aksjer med lav tallverdi.
Jeg må vel ta grundig feil et sted men jeg lever nå lykkelig i den villfarelse at treffer jeg innerbllink igjen som med PCIB i 2016 eller der omkring så satser jeg på at det blir TRVX ((eller PCIB , hehe) og derav kjøp av TRVX i dag.
PCIB ble bare DEN investeringen for meg og ble et før—etter for hele min porttefølge og dannet en ny verden av muligheter helt frem til dagen i dag.

Veldig unorsk’t å skryte så uhemmet av en ener på dette forumet men takk til Snoeffelen for at du gjorde dette mulig for meg.

Iblant så kan det være særdeles lønnsomt å bassere seg på annens kompetanse og innsikt :blush:

Er du inne på forumet nå for tiden Snoeffelen?
Tar meg den frihet å spørre deg hva du synes om Targovax i dag der selskapet tår i dag?
Er det forsvarlig å legge inn store kjøpsposter i dette selskapet slik det fremstår i dag med alt det nye som er kommet til det siste året?
Husker godt at du fra første dag stod hardt på det forholdet at selskapet skulle ha startet med oncolytic virus (Oncos 102 , er det vel det heter) fra 1-dag og du fikk som alltid helt rett.
Faktisk så var dette et så sentralt feilskjær at det så ut som det kunne velte hele selskapet når en ser tilbake.

Kjøpte meg litt opp igjen i dag og har nå ca 50K aksjer der nå og inngangskostnadene for denne eierandelen er serdeles kostnads-gunstige (og med mitt yndlings-utgangpunkt , lav stykkpris ). :upside_down_face:

Så . tar meg den frihet å spørre deg snøffelen om det er noe fornuft i denne siste investeringen i TRVX?.
Investeringen i TRVX har ikke påvirket mitt eierskap i PCIB hverken mentalt eller i handling.

Det har vært så stille fra deg i de siste månedene.
Håper alt er greit med deg og dine i dette korona-marerittet.

Men forstår jo at du er taus da det ikke har skjedd å mye av noe kaliber som trenger å komenteres.
Har du fortsatt PCIB i portefølgen din?

Tror det er flere enn meg som savner ditt nærvær her på diverse tråder så på vegne av meg og mange andre…takker så langt for all hjelp og kapital vi har fått grunnet din innsikt og ikke minst at du deler.

En liten advarsel til leserene her.
Dette er ikke fremgangsmåten å disponere sparepengene sine på , nemelig å la andres meninger være styrende for dine valg.
Dette forholdet anbefales kun dersom du er helt sikker på vedkommendes vandel og dyktighet og har en historie som en er fornøyd med og som kan etterprøves
Der er veldig mange på dette forumet som imponerer med sine kunnskaper så Snoeffelen er nok ikke alene når det kommer til dyktighet men dette beskrevne forholet ovenfor her dreier seg ikke kun om dyktighet men også om ærlighet og at en ble informert og korrigert og slikt tar lang tid å finne ut av.
Du tror det ikke før du ser det er det vel noe som heter men jeg så det--------på bankkontoen ; :alien:

Det som også bør nevnes er at vi alle er vår egens lykkes smed som i klartekst betyr at du er selv ansvarlig for dine egne investeringer.
Å komme drassende med beskyldninger om å ha blitt påvirket av noen er vel bortimot det dummeste en kan gjøre her i kapitalismens høyborg.

Tenk litt på det og kalkuler med at kapitalen er tapt når den er investert .
Tenk og tygg på det og dersom du blir usikker på om sjelen tåler det uten å få permanent skade så bakk av og reduser investeringene , eventuelt selg deg ut.
Det er ingen skam å snu , særlig dersom alt det kjæreste en har står i fare.
Ikke mist din gode helse , barna og ektefellen , venner (oppgi aldri til dine venner hva du kjøper og anbefal aldri spesifikke aksjer) .

Som sagt , kjøpte meg inn i TRVX jammerdalen i dag og tror på saken .
Det må jo et voldsomt betonglokk til for å holde kursen nede og det er vel akkurat det dette selskapet har , et grævla stort og tungt lokk så en kan vel bare tenke seg den eksplosjonen som oppstår når lokket blir spprengt av :slight_smile:

Klippet ut:

“These data are very strong compared to other therapies in development for the same indication in combination with anti-PD1 CPI, including TLR-9 agonists and other oncolytic viruses, which have reported ORR of ca. 25-30%. As such, the observed ONCOS-102 response rate and effect in non-injected lesions can be considered class-leading for the treatment of anti-PD1 refractory malignant melanoma.”

Alt er nok ikke helsvart :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lykke til

14 Likes

@Snoeffelen får en notis om innlegget…

Ingen tvil om at Egil Pettersen har trua på Targovax :wink:

Aksjeinnehav under hans kontroll på topp 50 lista:
17) Egil Pettersen - 950.896
39) Pettersen Gruppen AS - 294.602
50) Vaktmestergruppen AS - 221.776

Så da er han inne på topp 10 :wink:

5 Likes

Stille i fjøset i dag🐮

Ser nesten ut som noen fikk rett her inne. Sundt ser ut til å være ute og nedslaget ser ut til å være over.

5 Likes

Som en fun fact så kan man vel si såpass at han er aktiv på TI. Samt at du finner flere store posisjoner som eies at folk her inne :stuck_out_tongue:

8 Likes

Event: Targovax Capital Markets Day
Date: 18 February 2021
Presenter: Targovax management and external guests (anbefalingskomiteen?)

18.02.2021 - Quarterly Report - Q4

La ikke merke til dette før (eller så har jeg glemt det?), men de har Q4 rapport og capital markets day på samme dag. Og det er jo ikke så lenge siden de annonserte nytt scientific advisory council.

Vil kanskje tro at det kommer en del nyheter og mer konkret informasjon om veien videre for selskapet her, på godt og ondt. Blir spennende uansett om man følger det fra innsiden eller utsiden.

6 Likes

Noen som ikke er ferdig lastet i Targo enda! Stenger av og tar på skia og nyter sola og det som er utenfor
:skier: :sunny: :smile: God helg.

6 Likes

Vi må bare se, om der er en retailer, der ønsker at presse aktien gennem 8,80 niveauet m. ca. 70.000 stk; der er langt til CMD og meget kan nå at ske inden da (yderligere korrektion og forventningsrally … jeg håber personligt på det sidste :)).

2 Likes

Samme dag

image

4 Likes

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=204572185

12 Likes