Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Capital Markets Day 2021

February 18, 2021

Tror ikke jeg har opplevd å være vitne til at et selskap kaller inn til CMD uten at det foreligger noe ekstraordinært positivt , eller er jeg feil?
Ingen garentier selvsagt men selskapet må vel være billig på dagens nivå?

1 Like

Vel, husker med gru CMD fra 2018 når Soug slukket lyset med et stort spørsmålstegn på tavla…what to do with TG ?

(Deleted)

2 Likes

Si ikke det, alle “gode ting” er tre… :grinning:…eller, en ulykke følger sjelden alene, eller noe sånt.

Haha. Får oppdatering om at IOVAXIS-prosessen er avsluttet uten at de går videre, og at de ikke har tro på kommersialisering av TG i noen fremtid :stuck_out_tongue:
Hadde vært tidenes tristeste CMD isåfall.

(Deleted)

1 Like

Come Medicined (and) Dreadful

1 Like

Alle har solgt skjønner jeg :wink:

3 Likes

(Deleted)

8 Likes

Kunne ikke vært mer enig…:man_shrugging:

Mvh

1 Like

Din tullebukk!

Å søren, noen må jo ha kjøpt også når “Alle har solgt”. Det glemte jeg :wink:

Har Solgt og venter på 7,5kr :slight_smile:

1 Like

Har de solgt ut over 700k aksjer siden nyåret?

Hvem er den andre? Og er begge helt ute nå.?

1 Like

Selskapet Sundt, med Christian Ringnes som styreleder og skipsreder Christian Gruner Sundt som styremedlem, har gått ut av listen i Targovax. Selskapet har den siste tiden gått sakte, men sikkert ut av biotekselskapet.

Siden slutten av desember har Sundt dumpet like i underkant av 710.000 aksjer i selskapet, og er nå ute av listen.

De har solgte rundt 100 k om dagen i snitt, så nærliggende å tro at siste rest gikk i dag?
nesten 1 mill aksjer som skulle ut i tillegg til generell sektor nedgang vises godt på kursen.

Jeg har ikke solgt, å har ingen planer om å gjøre det enda heller :upside_down_face:
Ser heller ingen grunn til å gjøre det heller mtp det selskapet har levert det siste året, og med alt det spennende vi har i vente dette året.

3 Likes

Nordpolen

Vedr 2 stk ude… forstår Sundt, men den anden…???

Er lidt undrende - Tor Westerheim kom INN den 12/01/2021 med 471.240 aktier (med der var kun øget med 4,72%) - og nu ude dagen efter den 13.01.2021…?..

Men Westerheim Tor - øgede samme dag med 4,72% til 471.240

Tænker at der er noget her som ser lidt “forkert “ ud.?

1 Like

(Deleted)

1 Like

Nej, du var næppe for rask ude - for jævnfør listen var Tor W ude den 13…

Det der undrer var og er, at de i følge listen kom - INN - den 12 og gik ud den 13…

Og at
Tor W havde 471.240 aktier
W Tor havde 471.240 aktier

Hænger ikke sammen …

Men at Sundt gennem længere tid har solgt ud, har været tydeligt, og tænker at det formodentlig var de sidste der var til salg i dag, så måske Targovax fald
gennem den sidste tid, er stoppet…

Gode resultater bør jo vise sig i kursen, selv om en svag likviditet, selvsagt hæmmer

1 Like

https://melanomaresearchvic.com.au/targovax-announces-impressive-objective-responses-as-well-as-effects-on-non-injected-lesions-in-oncos-102-trial-in-anti-pd1-refractory-melanoma-patients

15 Likes

Den ligger likesågodt på forsiden der :smiley:

15 Likes