Ingen tvil om at Egil Pettersen har trua på Targovax
Aksjeinnehav under hans kontroll på topp 50 lista:
17) Egil Pettersen - 950.896
39) Pettersen Gruppen AS - 294.602
50) Vaktmestergruppen AS - 221.776
Så da er han inne på topp 10
Ingen tvil om at Egil Pettersen har trua på Targovax
Aksjeinnehav under hans kontroll på topp 50 lista:
17) Egil Pettersen - 950.896
39) Pettersen Gruppen AS - 294.602
50) Vaktmestergruppen AS - 221.776
Så da er han inne på topp 10
Stille i fjøset i dag🐮
Ser nesten ut som noen fikk rett her inne. Sundt ser ut til å være ute og nedslaget ser ut til å være over.
Som en fun fact så kan man vel si såpass at han er aktiv på TI. Samt at du finner flere store posisjoner som eies at folk her inne
Event: Targovax Capital Markets Day
Date: 18 February 2021
Presenter: Targovax management and external guests (anbefalingskomiteen?)
18.02.2021 - Quarterly Report - Q4
La ikke merke til dette før (eller så har jeg glemt det?), men de har Q4 rapport og capital markets day på samme dag. Og det er jo ikke så lenge siden de annonserte nytt scientific advisory council.
Vil kanskje tro at det kommer en del nyheter og mer konkret informasjon om veien videre for selskapet her, på godt og ondt. Blir spennende uansett om man følger det fra innsiden eller utsiden.
Noen som ikke er ferdig lastet i Targo enda! Stenger av og tar på skia og nyter sola og det som er utenfor
God helg.
Vi må bare se, om der er en retailer, der ønsker at presse aktien gennem 8,80 niveauet m. ca. 70.000 stk; der er langt til CMD og meget kan nå at ske inden da (yderligere korrektion og forventningsrally … jeg håber personligt på det sidste :)).
Samme dag
Targovax is currently seeking an experienced Clinical Development professional who will be responsible for management of clinical studies and collaboration partners, as well as safety data.
børster av PCIB forstørrelse glasset og starter med fremtids utsiktene
Shit, jeg gruer meg skikkelig til Capital Markets Day altså .
Skjønner virkelig lite av de som velger å selge seg ned før denne flotte dagen.
Med nivået selskapet har lagt seg på hva angår presentasjoner siden første runde med mesothelioma i januar 2020 har jeg god tro på at denne dagen vil bli en højdare
Helt enig. Jeg tror det kommer en “Targovax announces…” melding før CMD.
Stillingstittel:
Manager/Director, Clinical Development & Pharmacovigilance
Pharmacovigilance er drug safety.
Ny stilling eller noen som har sluttet?
Bruker man linkedin som indikator er det ingen som har sluttet den seneste tiden, nærmeste jeg finner i tilsvarende rolle var mars 2020. Vedkommende kan så klart være i oppsigelsestid.
Derimot har de en interim Head of CMC, hatt den stillingen i 7 måneden - kan være det er her de skal ha inn noen andre?
Jeg trodde det ett øyeblikk det kanskje var Victor Levitsky’s stilling som ble utlyst igjen.
Men han er Chief Scientific Officer, så denne nye stillingen ligger vel under han?
Da er vi tilbake til sperreposter og lavt volum. Blir lenge til CMD
Sperren ble slukt.
Som jeg skrev etter realisering av gevinst 20.12 så tror jeg det er emisjonsfrykt samt nå også det generelle sentimentet i Biotek (som har “surnet” litt etter jul) som holder kursen nede her.
Selskapet har signalisert ambisiøse forskningsprosjekter uten at de har kapital til realisering av dette. Emisjoner settes normalt i god tid før kapitalbehovet oppstår.
Mye spennende på gang, men tror jeg avventer inntil emisjon er satt før jeg eventuelt tar nye lodd i denne.
Emisjon på disse nivåene vil ikke gi tilstrekkelig finansiering til nye studier.
Derfor, tenker jeg, at det er nærliggende å anta at det er andre ting som vaker i sivet.
Partnerdeal, med cash up front?
At en partner kjøper seg inn i selskapet?
Spennende blir det uansett fremover.