Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Selskapet gikk høyt ut da de annonserte Capital Markets Day. Derfor tenker jeg at de kommer med en godbit eller to. Hvis det bare er for å repetere data som allerede er presentert, så tror jeg markedet kommer til å tenke emisjon med påfølgende grusing av kursen.

Synes ikke selskapet gikk “høyt ut” ift CMD.

Som et minimum forventer jeg oppdaterte immundata fra både meso og melanom-studiene. Og der forventer jeg å se data som viser den systemiske responsen i tumor og at disse underbygger rationalet om at tumor åpnes for CPI - I enda større grad enn presentert til nå.

Med dette tror jeg veien videre blir mye mer synlig for de fleste, særlig for investorene.

Vi ser allerede nå at større aktører posisjonerer seg og jeg liker særlig at Nordea øker jevnt.

11 Likes

Når selskapet gjennom de tilbakelagte turbulente tidsepokene som har vært , har klart (lekende lett , faktisk) å kapitalisere driften så burde det ikke være noe problem i dagens studie-resultater.

Spørsmålet en må besvare er om gjennombruddet for TRVX er et faktum , NÅ?

1 Like

Om selskapet hadde landet en lukrativt avtale med BP ville dette vært sendt ut via en børsmelding. På CMD går de i detalj om hvordan finansiering evt partnerskap blir fremover. Så om det ikke kommer en melding fra selskapet før CMD tror jeg heller ikke vi kan forvente at targovax har funnet noen andre til å ta kosten for videre utvikling.

Nano presentererte uventet Archer 1.cohort på sin CMD, samt en god del nytt om Alpha 37.

Vil tro Targovax har spikret meso-studiet og lar eksterne eksperter uttale seg om data frem til nå og hvordan de skal kjøre studiet.

Kanskje launcher de melanoma-trial med partner i en eller annen form.

Forventer effekt fra next gen Oncos 200- og indikasjoner de skal forfølge her. Mye mulig med klare indikasjoner om fremtidig deal og oppstart av studier.
Deal på TG-vesten er vel også rundt svingen.

Overall; det blir nok mye om kommende studier, og en eller anne gulrot dras nok opp av hatten :mage:‍♂

11 Likes

Svært tvilsomt at meso studiet er klart til CMD. Samme gjelder for Melanom.

Vi får oppdatert immun data fra melanom og kanskje litt mer data fra meso.

Nextgen hadde vert digg og håper på det, men tenker at CMD vil dreie seg i all hovedsak om meso og melanom. Kanskje vestlig TG partner og kina er klar til dess, men ville ikke holdt pusten.

2 Likes

Fikk dere ikke med hva Øystein sa på DnB helsekonferansen ang CMD?

KOLS blir invitert der de går gjennom data men han sa også følgende (som jeg ser frem til):

In addition we will also outline how the next steps of the oncos 102 developement program is going to create value for our shareholders.

16 Likes

Så absolutt! Fikk med meg hvert eneste ord :slight_smile:

Men jeg tror ikke at man skal forvente å få ett ferdig presentert studie oppsett i noen av indikasjonene. Må innrømme at jeg ser frem til å høre fra KOL’s, her kan det være mye å lære.

Siden MJ snakket flere nye studier så kan man jo drømme så smått om at MERCK har lyst å starte noe flere studier. Det kunne vert moro.

8 Likes

Ja, H&N ble jo nevnt eksplisitt av MJ.

Og vi vet jo at de sysler med ovarie-kreft også.

Så det er jo potensial for et ganske omfattende program hvis de skulle få med seg en partner som bidrar med en liten(i biotek samanheng) slump på 50-100 MUSD.

Men uten en BP partner som er villig til å bidra med en noen titalls MUSD så tror jeg ikke det er mulig å dra i gang noen mer enn mesothelima-studie. I såfall må de få pumpet opp kursen med 100-200% før der hentes penger.

6 Likes

Det der begynder at bekymre mig er, at Merck har kendt til de nye data i lang tid (som partner), og alligevel er der ikke indgået en ny aftale om videre sponsorsamarbejde. Hvorfor tror I???

Lang tid? De slapp nyhetene om avlesningen 1.desember…
Det er kanskje noen som er interesserte i noe mer enn sponsorsamarbeid, det være seg Targo eller Merck?

11 Likes

Targovax to present at the H.C. Wainwright Virtual BioConnect 2021 Conference

20 Likes

Pipeline

13 Likes

Its shares were little changed in early trading.

hmm? dyktige eiere og korrekt priset selskap?

1 Like

Dagens presentasjon:
https://www.targovax.com/en/wp-content/uploads/sites/2/2019/03/2101-trvx-hcw-conference.pdf

20 Likes

Om ikke ledelsen drar en kanin eller to opp av hatten på Capital Markets Day 2021 bør vel styret vurdere å skifte de ut. Selskapet sliter med å komme ut av hengemyra og noe av årsaken er manglende tillit etter TG-fadesen og måten emisjonen ble gjennomført på i feb. I fjor.

1 Like

Hmmm, eier for tiden ingen aksjer i Targovax selv. Men ærlig talt er vi ikke ferdig med tg situasjonen som var? Hva med å fokusere på de strålende resultatene og ikke minst potensialet i stedet? Ønsker hyggelig inngang igjen jeg også, men… tg fadesen som du viser til, den er vi ferdig med vel??

11 Likes

Lead product ONCOS-102 directed to the $20+ billion market for checkpoint inhibitors

Best-in-class results of ONCOS-102 & checkpoint combo in melanoma

Encouraging results of ONCOS-102 & chemotherapy combo in mesothelioma

Powerful immune activation supporting IO-combinations

Strong patent position & pipeline with multiple additional value-creating opportunities

_—————————————
ser frem mot 18. Februar , kanskje vi da kan nå nytt nivå på 14-18kr.

17 Likes

I denne fasen selskapet befinner seg i nå kan være greit å fokusere på det som kommer til å skje og ikke det som har skjedd. :slight_smile:

Apropos CMD så håper jeg å høre mer om oncos200 og planene videre her…

5 Likes

Da er Sundt helt ute av askjen!

4 Likes