Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Gratulerer Targovax, håper vi i Nano leiren også kan få en god nyhet snart :blush:

5 Likes

Dette vil vel fort være en liten trigger for et BP samarbeid etc.!

1 Like

Fordi en milliard?

Burde vært forbi 2 - 3 mrd for 3 måneder siden, men vi kommer dit med tiden.

Ref om dette er bra for BP-samarbeid; Merck skjønte dette for lenge siden og signet opp Targovax før resten av markedet ønsket det samme :grin:

1 Like

Enig ezPappi - selv om der er opnået fast track, så er der stadig en del arbejde, og vejen har stadig en del at gå, førend ONCOS bliver (måske bliver) godkendt - det tror jeg dog de flest herinde er fuldt ud klar over.

Men trods dette, så skal man også lægge mærke til det som der står i børsmeldingen - "“Most importantly Fast-Track validates the strong potential of ONCOS-102 as a future treatment option for solid tumors with high unmet medical need.””

Og det kan vel næppe siges at være en ulempe på vejen til en (evt.) godkendelse

Man skal også huske, at selv om vejen stadig er lang, så kortes den jo formodentlig lidt fordi - ““Targovax may be allowed to submit parts of the application early, to shorten review time.””

Så alt i alt - en særdeles positiv melding :slight_smile:

3 Likes

Det høres ut som conditional approval delen, som for min del nå ble mer troverdig. Vil tro tilsvarede FTD for melanoma ikke er så langt unna.

Checkmate som har dårligere resultater i refr.melanoma har FDA Fast track, så her bør det komme flere nyheter. :slight_smile:

1 Like

Fantastisk! :star_struck: Skal vi over 12 kroner i dag? Noe vi egentlig burde vært for lenge siden!

6 Likes

Går opptil 10-11, ender 9 (kanskje under)!
Ikke glem at NANO og BGBIO har hatt FT siste 2 år uten å ha skjedd noe dritt! 🥸😬

1 Like

Sublim timing i forkant av CMD!

6 Likes

Fantastiske nyheter! Hold på hatten og aksjene nå da folkens, så kan vi kanskje endelig få en reprising og en fin stigende utvikling fremover :pray:t2:

2 Likes

Og i hvilken kontekst velger du å bruke ordet sublim her? Det ordet har forskjellige betydninger, men antar at du som moderator på forumet bruker det i en saklig fremstilling?

Ser vanskelig for meg at Targovax har den minste sjanse i havet til å påvirke når FDA innvilger Fast Tracks…

1 Like

Ja nå få vi se i slutten av dagen da. Jeg tror dette blir mer enn et lite blaff. Mer starten på en trend.

Edit: eller er det nå man skal gjøre som resten av jengen og benytte anledningen til å komme seg ut av disse norske biotekaksjene :thinking:

Nano gikk ca 35% til toppen ca 3 dager etter sin første Fast Track Designation (for FL i juni 2018). Etter den neste (MZL, juni 2020) gikk aksjen ca 17% og toppet ut etter en dag.

2 Likes

Jeg er spent på Q4, CMD og neste Radium. Flere?

2 Likes

Tviler jeg på… :wink:

saken ble også dekket av økonominyhetene TV2 nå nylig

7 Likes

Oslo cancer Cluster og radforsk sine porteføljebedrifter blir kanskje Norges nye «olje» :partying_face:

Gratulerer til Targovax, blir spennende å følge :crossed_fingers:

3 Likes

Opp 2,3 % hittil i år med kurs 9,90.

Ufattelig å se alt det rare investorene løper etter på børsen, mens de lar denne ligge…

4 Likes

Det er fordi de har blitt skuffet så mange ganger tidligere.

3 Likes

Gratulerer med dagens melding … endnu engang leverer selskabet en positiv melding på morgenkvisten og med fast track designation fra FDA (i tillæg til eksisterende orphan drug designation) er det eneste vi mangler nu de kliniske data fra registreringsstudiet.

Det bliver i sandhed spændende at følge CMD på torsdag og personligt vil jeg være med fra start til slut med benene afslappet på skrivebordet samt popcorn og rigeligt med kolde drikkevarer; skulle man ligefrem få indlagt kateter for at undgå spildtid? :slight_smile:

Finansieringen af de kommende registreringsstudier er fortsat et åbent spørgsmål (dagens handel taler sit tydelige sprog) og det er med stor sandsynlighed et emne selskabet adressere på CMD … men som aktionær må jeg også sige, at dette emne efterhånden ikke bekymrer mig på et niveau som tidligere. ONCOS er, alene i v1.0, beviseligt en effektiv og sikker behandling der absolut må resultere i klinisk anvendelse enten som single agent eller måske mere interessant, i kombination med CPI på tværs af samtlige indikationer, hvor CPI er relevant.

Er det muligt at melding om følgende emner …

  • udøvelse af option fra IOVaxis
  • sponsorat fra Merck m. potentiel delfinansiering af melanoma

falder inden CMD?

10 Likes