Får kanskje litt hjelp fra USA når folka der våkner …
Lite plukking, tror heller du skal finne frem spaden!
Blir spennende å se hva de oppdaterte analysene har som mål for market cap og veien til markedet med fast track Eier ikke noe særlig Targo nå, men gøy å se den gå opp for dere som er inne, og caset er spennende å følge med på uansett.
Man taver det man haver, og så regner jeg med at når FOMO-graveren kommer for fullt, så blir det fart i kursen
Den afsluttende handel op til CMD vil med garanti være præget af lige dele FOMO og sell off … længe siden, jeg har været så pumped for et virtuelt arrangement.
Godt nok for FDA er godt nok for meg.
Glem det som har vært.
Aksjer handler vel om det som kommer.
På tide med et ordentlig og varig løft her nå.
Utrolig å se grønt på Targovax-investeringen etter å ha timet inngangen dårlig rundt nyttår. Mer behagelig å se grønt enn rødt selv om det ikke er aktuelt å selge.
Synes du er tidlig ute med “Glem det som har vært”. Jeg venter til etter den 8/4-21 da TG muligens går ut på dato.
TG er vel ikke det som driver sjappa nå, og er heller ikke det som stopper sjappa
Som ho sa kjerringa,nå er det bare å knipe igjen Gi ikke bort noe gratis til “ulvene”
Du har ikke skjønt det…
Har nok forstått noe siden jeg sitter med +56% i Targo. Så lenge LOA for TG er satt til null anser jeg nedsiden som minimal. Men hva kan skje når “De døde vågner”?
Blev ikke liiige til 11 NOK / aktie i dag … måske FOMO melder sig tirsdag eller onsdag?
FOMO var ferdig 14.30
Det kommer nok igjen, bare vent å se
Gleder meg til vi får en varig oppgang i denne alsjen. Til nå synes jeg man har fått dårlig betalt for høy risiko. Men er vel samme gamle regla; hold og ikke sjekk kursen hele tiden.
Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt. Dette eventyret skal fortsatt finansieres. Blir spennende å se på torsdag hva selskapet har planlagt rundt dette.
Jeg leste den her…
Jeg tror vi kan håpe på at veien til markedet går fortere og koster mindre enn de anslagene som har kommet her. Hvorfor?
Utmerket bivirkningsprofil
Immunaktiveringsdata som er sterke
Pasientgruppen
Overgår dagens tilbud
Som det beskrives i dokumentet følger det noen betingelser med om det skulle bli fart på sakene.
Topp 50 over 61%, de kjøpes og kjøpes
Hva kan en gjøre : jo - HOLD
Håper de drar opp en bull nyhet til på onsdag.