Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Du har ikke skjønt det…

Har nok forstått noe siden jeg sitter med +56% i Targo. Så lenge LOA for TG er satt til null anser jeg nedsiden som minimal. Men hva kan skje når “De døde vågner”?

Blev ikke liiige til 11 NOK / aktie i dag … måske FOMO melder sig tirsdag eller onsdag?

2 Likes

FOMO var ferdig 14.30 :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det kommer nok igjen, bare vent å se :handshake:

2 Likes

Gleder meg til vi får en varig oppgang i denne alsjen. Til nå synes jeg man har fått dårlig betalt for høy risiko. Men er vel samme gamle regla; hold og ikke sjekk kursen hele tiden.

7 Likes

Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt. Dette eventyret skal fortsatt finansieres. Blir spennende å se på torsdag hva selskapet har planlagt rundt dette.

6 Likes

Jeg leste den her…

https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=314&showFR=1&subpartNode=21:5.0.1.1.4.8

Jeg tror vi kan håpe på at veien til markedet går fortere og koster mindre enn de anslagene som har kommet her. Hvorfor?

Utmerket bivirkningsprofil
Immunaktiveringsdata som er sterke
Pasientgruppen
Overgår dagens tilbud

Som det beskrives i dokumentet følger det noen betingelser med om det skulle bli fart på sakene.

8 Likes

Topp 50 over 61%, de kjøpes og kjøpes :slight_smile:

Hva kan en gjøre : jo - HOLD :wink:

Håper de drar opp en bull nyhet til på onsdag.

4 Likes

Sitter rolig på sykkelen i dette tilfellet :smiley:

5 Likes

Det er MEGET positivt, at den fortsætter stigningen dagen efter en god nyhed (Fast track). Den har for vane at sive dagene efter…Men godt nok spændt på CMD. Håber MT har gode nyheder med…

2 Likes

Det var en stærk melding, så man kan vel med rimelighed forvente et par dages interesse fra markedet; uanset … spørgsmålet er som altid, hvad prisen på grisen er når markedet lukker.

CMD vil være svært udslagsgivende i den ene eller anden retning.

3 Likes

Targovax kom med oppdaterte data på mesothelioma 24 nov og på melanoma 1 des, altså med bare en liten ukes mellomrom. Var det nok data på melanoma til å kunne søke om “fast track” for denne indikasjonen samtidig for meothelioma?

1 Like

Hadde det bare vært så vel…noen må ut i dag også koste hva det koste vil…

2 Likes

Ser ut som markedet synes Fast track betyr bortimot null og nada.

Om folk er tilbakeholden nå i forkant av CMD, vil oppsiden bare bli enda større ved positive nyheter på Torsdag :slight_smile:

3 Likes

Gode resultater har gang på gang gitt utslag i røde tall aktuelle datoer.
Nå er det bare gode avtaler og penger på bordet som kan sette fyr i kjelen.
Akk, at det skulle bli slik.

Hva prisen er nå er nødvendigvis ikke så viktig. Det kan snuble inn en avtale eller et partnership når som helst som vil få dagens pris til å blekne, men det ser ut som om vi nå må se ulven - ikke bare høre ulv ulv…

1 Like

Ja produktene har de, nå må man bare få penger på bordet og forutsigbarhet. Synes det er påfallende og merkelig hvis de ikke klarer å lande et samarbeid etter det de har lagt frem av resultater. Spesielt når man ser tidligere oppkjøp av sammenlignbare farmasiselskaper - prising og hvor i pipeline de har befunnet seg.

3 Likes

Tipper Mr Soug har full kontroll. Han har gjort dette før :sunglasses:

9 Likes