Mange takk
har ikke sett (lagt merke til) det før, men nå opplevd det 2x på en og samme uke (jin hui var den andre)
Med utgangspunkt i den lave prisen på TRVX og alle de gode resultatene så ligger det en “reprising i luften” tror jeg.
Med gode nyheter formidlet nå i nær fremtid så lurer jeg på om følgende vil skje:
- TRVX serverer gode resultater
- Aksjen stiger
- Kapitaliseringen er overstått en kveld (overstått på noen timer og kraftig overtegnet). Store kapitalsterke investorer er kjøpergruppen.
- Reperasjons-emi blir vedtatt.
- Stor fortjeneste pr TRVX aksje er et faktum til stor ergelse for de som har sittet på gjerdet det siste 1/2 året , hehe.
Nei, den kan sløyfes. Bare bortkastet tid.
Edit: Egentlig kan de bare levere resultatet , også bli enig om oppkjøp.
Er helt enig men det er vel ikke noe valg.
Det er vel nedfelt i selskapets kjøreregler.
Men , husker PCIB sin repemi for noen år siden , det var jo en eventyrlig opplevelse å være småaksjonær den gangen.
Det blir penger av slikt
tror du må lenger tilbake i tid
Pcib har ikke hatt repemi.
De har kun kjørt fortrinnsrettet emi med (omsettbare) tegningsretter mot eksisterende aksjonærer…
Hadde fortrinnsrettet emi på 10 kr, 7 kr og 30 kr de tre siste ihvertfall…
Det var antakelig den på 7 som omtales av ufo… (veldig off topic nå, beklager det)
Beklager, feil tråd.
Pcib Emi desember 2016 er vel den som var en god opplevelse
Jepp. 5000 kr/aksje og jeg selger umiddelbart!
Feil tråd folkens!
Notice of Annual General Meeting
Søker fullmakt til 40 prosent økning ja…
Drt er jo helt normalt og ikke så veldig oppsiktsvekkende…
Så flink du er når det er det du velger å fokusere på i dagens melding. Trur du finner noe annet som er betydelig viktigere
Forslag på nytt styremedlem, Sonia Quaratino:
https://www.businessweekly.co.uk/news/recruitment/former-novartis-and-merck-ace-kymab’s-first-cmo
Vi må jo fortsatt ikke glemme Damian Marron:
Styret begynner å samle på en type erfaring hos de nyeste styremedlemmene, hvorfor det mon tro? 
Helt ærlig så må de gjerne be om 100% fullmakt for min del. Det som er viktig for meg er kursen emisjonen settes på 
Targovax ASA: Fourth quarter 2020 results
Targovax ASA: Annual Report 2020
Soug: "Class-leading melanoma data, improved mesothelioma survival outcomes, compelling immune activation, an expanding pipeline and a rejuvenated mutant RAS program provide us with a solid platform to reach this goal.
Our successes were made possible by the impressive efforts from our hard-working team, and our world leading partners.”

Based on these promising and class-leading results, Targovax intends to move on to a registration-
directed trial. The company believes a single arm trial with 125-150 patients in confirmed anti-PD1
refractory melanoma patients could support an accelerated approval, subject to sufficient clinical
benefit
From the ONCOS-200-series we have selected ONCOS-211 as the lead candidate for further development. ONCOS-211 carries two transgenic payloads, inducible costimulator-ligand (ICOS-L) and adenosine deaminase (ADA).