Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Targovax: Proposal for Remuneration Guidelines for Board and Executive Management

1 Like

Er det bare meg er eller er ikke sånne meldinger om incentiver/bonuser ofte en budbringer om emisjoner?

Er en del formaliteter ifbm general forsamling som må gjøres i forkant. Dette er en av de. GF er 17.03

6 Likes

Incentivprogrammer skal vel gi positiv forsterkning til innehavere ved eventuell verdiøkning av selskapet. Helst.

På en lav kurs vil dette være veldig bra for mottaker, men også eiere om verdien øker.

Musk timet sitt i tesla godt. Unner ledelsen her det samme

2 Likes

Skal kjøpe mer her i dag, men venter til den er i minus i slutten av dagen. Targo er nå min eneste biotek-aksje etter å ha solgt alt av nano nå. Har virkelig troen på at dette på sikt blir svært bra

Kanskje den bryter ut av siste dagers mønster og slutter på HOD likevel?:joy: kjøper mer uansett​:+1:

Ikke helt relatert til TRVX, men likevel moro å se hva en av selskapets samarbeidspartnere bruker penger på. Og ikke minst hva de er villig til å betale.

8 Likes

Såfall kjipt hvis det er grunnet dagens/historisk markedsverdi. Resultatene er bedre enn f.eks Replimune som idag er verdt 18x mer enn trvx…

Edit: De var verdt ca 26x mer 1 des når trvx annonserte data :slight_smile:

1 Like

Her er pipelinen deres!


Solgt for ca 15 milliarder🥴

2 Likes

Jeg vet ikke om denne har blitt postet tidligere, kom i går. Det virker som at nyheten har fått spredd seg godt…

11 Likes
6 Likes

Interessant å se på tidslinjen her:

13 Likes

Sjansen for at de kjøper opp “2” selskaper innad 3 mnd = ? :thinking:

For mine they dont have to buy it in the next three months… Would be more than happy with proper sponsorship of meso study (meaning not just keytruda but covering all the costs) and maybe a little usd30-40m kicker would suffice to cover the costs of the melonoma study. They can buy in a few years…I’m not going anywhere :smiley:

5 Likes

Det vil jeg ikke spekulere i, men en kjapp titt på hjemmesiden til Merck sier dette:

image

image

image


(Animal)

image

Disse resultatene er hentet herfra med søkeordet “acquire”

5 Likes

Bare sekken med penger er stor nok, så kan de få mine nå.

3 Likes

Du kan jo begynne med å lese kvartal presentasjoner fra Merck så ser du fort hva Keytruda betyr for merck! Tatt i betraktning at cpi kun fungere i 20-40% av pasientene og det faktum at pasienter slutter å respondere på cpi så tenker jeg at oncos fort er verdt noe kroner :partying_face:

4 Likes

Det er AZ som trenger dette mest, de trekker sikkert short straw (igjen) når de leser ut meso studie etter hvert.

1 Like

Hvor mange måneder er AZ kommet i studiet i forhold til avlesning?

Har de begynt å lese av, eller er pasientene fortsatt under behandling?

1 Like

Actual Study Start Date :
February 18, 2021

Estimated Primary Completion Date :
April 2025

1 Like