Jeg vet ikke om denne har blitt postet tidligere, kom i går. Det virker som at nyheten har fått spredd seg godt…
Sjansen for at de kjøper opp “2” selskaper innad 3 mnd = ?
For mine they dont have to buy it in the next three months… Would be more than happy with proper sponsorship of meso study (meaning not just keytruda but covering all the costs) and maybe a little usd30-40m kicker would suffice to cover the costs of the melonoma study. They can buy in a few years…I’m not going anywhere
Det vil jeg ikke spekulere i, men en kjapp titt på hjemmesiden til Merck sier dette:
(Animal)
Disse resultatene er hentet herfra med søkeordet “acquire”
Bare sekken med penger er stor nok, så kan de få mine nå.
Du kan jo begynne med å lese kvartal presentasjoner fra Merck så ser du fort hva Keytruda betyr for merck! Tatt i betraktning at cpi kun fungere i 20-40% av pasientene og det faktum at pasienter slutter å respondere på cpi så tenker jeg at oncos fort er verdt noe kroner
Det er AZ som trenger dette mest, de trekker sikkert short straw (igjen) når de leser ut meso studie etter hvert.
Hvor mange måneder er AZ kommet i studiet i forhold til avlesning?
Har de begynt å lese av, eller er pasientene fortsatt under behandling?
Actual Study Start Date :
February 18, 2021
Estimated Primary Completion Date :
April 2025
Nei, det er “dream” studien, du må sjekke ut “dream3r” fase 3
Så da må vi vente 3 - 4 år før AZ kjøper opp Targovax fordi de vil komme til kort i dream3r-studiet sitt?
Får vel håpe noe skjer før den tid
Hehe. Heldigvis så har de andre indikasjoner, som crc med oncos men jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke f.eks inkluderer en virus arm i meso studie med cpi…
Det ender vel opp med bud fra AZ hvor Merck overbyr - så er vi i gang.
Merck har allerede kjøptopp Viralyrics!
(Deleted)
Kan de før de starter opp fase 3, legge til en arm til? Burde vært en nobrainer, hvis det er mulig!
De startet forrige uke, men det er mulig å legge til armer i pågående studier, men usikker om det vil gjelde for den vi diskurerer over.
CMP4_171468.pdf (317,4 KB)
Fersk analyse fra DNB, de må være klarsynte ettersom de ikke har endret kursmålet fra før meso og melanomdataene!
Edit: Det hadde vært greit om de hadde giddet å oppdatere hele analysen i det minste.
LOA på 2,5 - 20% for de beste resultatene i klassen å ikke fått med seg Fast Track?