Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det gjør ikke markedet heller, flere billige aksjer på oss :grin:

2 Likes

Kudos og godt resonnert!

Du vil ikke trylle frem noen nye teorier? :slight_smile:

“Ut av det blå” melding, eller TG annonsering next?

7 Likes

Ser de har meso 24 i 2H, dvs om over 4 mndr. Er det mer data/analyse som skal gjøres da, eller er det mest for å få PPTen til å se smud ut?

1 Like

Spørsmålet er mer hvorfor de leste ut 21mnd, 12-18,24 har alltid stått som milestones. :slight_smile:

Tror det bare er for å oppdatere markedet… får se imorgen :slight_smile:

1 Like
3 Likes

ØS sa under CMD at “vi vil jo ikke gi bort selskapet heller” - sitter med en følelse at de har hatt en dialog rundt finansiering med en av de store, men avtalen har kanskje ikke vært god nok.

Jeg tenker motsatt, erfaringen til ØS, styret mm tilsier at partnersamtaler er lettere når man ikke har ett skrikende behov for cash. Derfor er det bedre å gå til forhandlinger uten at motpart kan dra raske cash inn i forhandlingen.

Samme her. Slik starter vel mange forhandlinger. Jeg tenker at i meso er TRVX nå en konkurrent til BP (Oncos 102 bedre enn dagens SOC uten CPI), samtidig som Oncos 102 fungerer som en superbooster til BP’s eksisterende lukrative produkter. Bedre argument for kjøp eller liknende avtale kan man vel knapt finne. Med hittil oppnådde resultater, planlagte upgrades, utmerket safety og potensial i flere indikasjoner, fremstår TRVX nå som en ren gavepakke for BP.

11 Likes

Det blir spennende å se om de største aksjonærene har akkumulert etter denne uken. Undertegnede er langt fra ny på forumet, dette innlegget er vel og merke jomfruelig for min del. Jeg ser og håper på en lysende fremtid for både pasienter og oss aksjonærer :slight_smile:

14 Likes

Velkommen!
PS hvis du vil se hvem som har akkumulert kan du bli insider - da får du alle aksjonærlistene! :wink:

Takker så mye :slight_smile:

22 Likes

Plukket opp en god del TRVX i dag rundt 9 tallet ! Henger ikke på greip den kursen her ! Håper virkelig “noen” brenner seg skikkelig på disse manipuleringer her nå snart :rocket: :money_mouth_face:

12 Likes

Jeg plukket mer igjen jeg også på 8,95.

All time high beholdning i dette selskapet nå, ikke klar for en placement etter børs nei! :laughing:

3 Likes

Har du sett noen interim-resultater fra den studien til Merch i meso? AstraZeneca har jo også en større studie i meso på gang.
I phase 2 studiet har de 55 pasienter, mOS er 20,4 mnd! Targovax med 11 pasienter har minimum 20,5👍

1 Like

Ikke fått med meg noen resultater fra Mercks pågående studie, men jeg gravde dypt for en stund tilbake og mener å huske at jeg så gode data for pembro i 1L meso (veldig få pasienter) fra en annen studie.

AZ er selvsagt også med her, men det er en god stund til de leser ut, Merck data kommer iår. :slight_smile:

2 Likes

En av disse skribentene og tidligere norgesmester i Kapitals Børs-NM mener at Targovax (TRVX) skraper bunnen, og hadde aldri trodd at aksjen skulle falle ned til under 9 kroner igjen etter at Amerikanske helsemyndigheter (FDA) ga Targovax fast-track for deres ONCOS-102 den 15. Han påpeker at nåværende kursnivå er “en gavepakke av de sjeldne”, anbefaler kjøp og mener at risk/reward er utmerket. Videre skriver han:

"Bakgrunnen for fast track-betegnelsen var blant annet oppmuntrende pre-klinsk og klinisk effekt. Generelt gir FDA fast-track til legemidler med potensiale til å adressere uoppfylte medisinske behov under alvorlige medisinske forhold, og muliggjør hyppigere interaksjoner med FDA for å fremskynde den kliniske utviklingen, så vel som den regulatoriske prosessen. Med andre ord validerer FDA det sterke potensialet til ONCOS-102 som et fremtidig behandlingsalternativ for større svulster med høyt uoppfylt medisinsk behov.

Av mulige kortsiktige triggere kan nevnes avlesing i Mesothelioma-studien, eller at det kan dukke opp nye big pharma-partnere…

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158557830556208&id=8679071207

18 Likes

Det er uansett mye risiko og starte opp er studie med oncos og kjemo. Det må bli sammen med cpi og oncos + kjemo.

Ja, planen her er/var:

oncos+chemo+cpi VS chemo+cpi

Grunnen til dette tror jeg er er at chemo+cpi(pembro) er det de tror kommer til å bli ny SOC I 1L meso.

1 Like

Dere kan ta en titt på denne:


Med våre foreløpige 20,5mnd mOS topper vi listen!

Dere kan gjerne grave frem flere godbiter fra denne
# Retrospective Evaluation of the Use of Pembrolizumab in Malignant Mesothelioma in a Real-World Australian Population

22 Likes