Ja, litt komisk at targovax med good news stenger ned mer enn 2% mens index er opp0,42%
Denne dagen gjorde noe jævlig vondt😖 Det er ikke til å tro. Håper det jobbes godt i kulissene, og at det kommer noe konkret på bordet. CMD var tydeligvis ikke nok for å skape noen begeistring. Selv Vidar Theisen, burde kunne gitt oss en god deal med BP, på de resultatene de har lagt frem de siste mnd!!! Men, nei.
Resultatene med 6 doser oncos + chemo i 1L meso uten CPI er imponerende.
I Merk’s store meso studie kjører de:
Pembrolizumab 200 mg IV 30 min Day 1 every 21 days for a total of 2 years
I lys av cohort 2 melanoma der oncos følger pembro behandlingen, så vil 37xoncos injeksjoner over 2 år kanskje være en god løsning.
Satser på at noen tar stafettpinnen videre her.
… der er flere perspektiver og årsager på dagens udvikling, herunder det ekstremt røde market (og ikke mindst premarket) i US. Alt er rødt på dagen, næsten uanset den fundamentale situation excl. et par banker som BAC. Det er i sådanne situationer at som aktionær støtte sig til selskabets resultater og forsøge at se gennem de volatile markeder.
Jeg véd det gør ondt eftersom en større position også betyder større svingninger, men fokus må ultimativt være på resultaterne og det sted, de leder hen til: en væsentlig reprisning af selskabet.
NANO er akkurat gået fra kurs 13,50 til 30,00 (ca. 220%) alene på en (ikke uvæsentlig, men alligevel næsten patetisk) tangering af selskabets guiding. Jeg vurderer at TRVX rent forventningsmæssigt er i akkurat samme situation med et mentalt bollinger band der er ekstremt komprimeret …
Den rigtige melding vil udløse en NANO stemning og jeg har tænkt mig at sidde med i vogn nr. 2A, med samtlige long positioner indtil vi standser ved. station nr. 52,50 for at hente snacks før rejsen fortsætter.
Det eneste som kan dra aksjekursen oppover er en avtale som gir klingende mynt i kassa. Dessverre innfridde ikke cmd forventningene ang. samarbeid og videre finansiering.
Den som trodde dette skulle være fikset på CMD må være helt i norgeseliten i naivitet. Vent en måned eller to så kan alt være forandret. Men tålmodighet er tydeligvis mangelvare hos enkelte her.
Hadde selv håpet på noe mere oppklarende rundt finansieringen, men etter som CMD synker inn skjønner jeg veldig godt hvorfor ikke de sier at de ikke er avhengi av noen avtale. Her gjelder det å spille kostbar. CFO mente det ikke ville være noe problem å hente kapital i markedet med dagen resultater. Dette er ren forhandlingstaktikk for å oppnå en god avtale.
Når det er sagt er det overhode ikke sikkert at en avtale vil komme der targovax er nå, det er ingen som ønsker å selge seg for billig.
Når vi er inne i et biotek selskap som er så tidlig i utviklingen må vi også være forbrett på utvanning. Spørmål er da om det lønner seg å kjøpe seg inn når de er nærmer målet eller å håpe at det kommer inn et bud/partner som investeringen verdig.
Ut ifra kommentarer på linkedin dagens børsmelding var bra, Hvorfor faller kursen uke etter uke på tross av anbefalinger og gode data ?
…Great to see the emerging data still remains strongly positive.
…Great news💪
…Good stuff !!
…Very good data Oystein! Congrats!
…Oncos goes from strength to strength. Can’t wait for the next chapter
…Fortsett slik
…Congratulations Oystein and all at Targovax
Du glemte denne kommentaren fra FA:
Jeg skjønner ingenting .
https://media1.tenor.com/images/83d1d267ad1f9060dc21494dacff8220/tenor.gif?itemid=3468816
Det gjør ikke markedet heller, flere billige aksjer på oss
Kudos og godt resonnert!
Du vil ikke trylle frem noen nye teorier?
“Ut av det blå” melding, eller TG annonsering next?
Ser de har meso 24 i 2H, dvs om over 4 mndr. Er det mer data/analyse som skal gjøres da, eller er det mest for å få PPTen til å se smud ut?
Spørsmålet er mer hvorfor de leste ut 21mnd, 12-18,24 har alltid stått som milestones.
Tror det bare er for å oppdatere markedet… får se imorgen
ØS sa under CMD at “vi vil jo ikke gi bort selskapet heller” - sitter med en følelse at de har hatt en dialog rundt finansiering med en av de store, men avtalen har kanskje ikke vært god nok.
Jeg tenker motsatt, erfaringen til ØS, styret mm tilsier at partnersamtaler er lettere når man ikke har ett skrikende behov for cash. Derfor er det bedre å gå til forhandlinger uten at motpart kan dra raske cash inn i forhandlingen.
Samme her. Slik starter vel mange forhandlinger. Jeg tenker at i meso er TRVX nå en konkurrent til BP (Oncos 102 bedre enn dagens SOC uten CPI), samtidig som Oncos 102 fungerer som en superbooster til BP’s eksisterende lukrative produkter. Bedre argument for kjøp eller liknende avtale kan man vel knapt finne. Med hittil oppnådde resultater, planlagte upgrades, utmerket safety og potensial i flere indikasjoner, fremstår TRVX nå som en ren gavepakke for BP.
Det blir spennende å se om de største aksjonærene har akkumulert etter denne uken. Undertegnede er langt fra ny på forumet, dette innlegget er vel og merke jomfruelig for min del. Jeg ser og håper på en lysende fremtid for både pasienter og oss aksjonærer