Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Oisann, ble påfyll på både 9,6 og 9,2 dette!

Ja ja, takker og bukker, noen lavere?

Ser en kar vifter med 277 000 aksjer på 9,40.
Har han lest Finansavisen’s artikkel om Targovax i dag mon tro :rofl: :rofl:

Edit: Flyttet seg opp 8 øre til 9,48. Skal han selge eller ikke?

Ser ikke bort fra at det er mange som tenker omvendt av meg, de selger trvx på bunn og kjøper nano akkurat nå.

Tragikomisk, men heldigvis har jeg lang tidshorisont. Temmelig sikker på at det vil lønne seg, og det raskere enn vi aner.

Men å gå i rødt på en slik melding - forstå det den som kan :clap:t2:

1 Like

Blir bare bedre og bedre :joy:
image

3 Likes

aha!

“men” er byttet til “og”, så noe mer positiv vinkling. Samtidig er tittelen klønete ordlagt.

Ja, nå må Targo-ledelsen få ut finger’n og sørge for at MoS nås så fort som mulig! :triumph::roll_eyes:
(ment ironisk ovenfor Dagens Næringsliv, hvis noen var i tvil :wink: )

1 Like

Skal de stikke å avlive de som lever? :joy:

2 Likes

Macro som tynger denne og de fleste andre nå. God kjøpsmulighet på gode nyheter er bare bonus.

1 Like

… endnu en stærk melding på ét af selskabets registreringskandidater, men som nævnes af øvrige skribenter må selskabet efterhånden anerkende, at der skal mere til før markedet endegyldigt tager aktien gennem 10,00. Det faktum at aktien i skrivende stund handles i 0,75% minus (uagtet at markedet er ultra rødt) taler sit tydelige sprog og endnu engang er man bare blevet bekræfet i at kursudviklingen i denne aktie er synonym med buy the rumour / sell the news.

Jeg var oprindeligt af den tanke, at der skulle skrives et længere perspektiv på CMD, men den korte version er, at jeg sad tilbage med blandede følelser; en del af dette kan formentligt tilskrives det virtuelle opsæt, der grundet COVID selvfølgelig ikke kunne være andet end virtuelt og endda blev afviklet teknisk tilfredsstillende, men det er svært at formidle et personligt engagement. Selskabet skal uanset have ros for at levere en teknisk velfungerende præsentation.

Som også nævnes af øvrige skribenter, herunder forskellige forklarende teorier, var der et tomrum af information efter præsentationen vedr. den videre vej for mesothelioma; der var en grad af bekymring ala FFN vs. TG efter den hurtige gennemgang, men objektivt set er dette jo bare følelser, for selskabet er jo reelt ikke i en konkurrencesituation og må derfor anses for at have sikret sig gode kort på hånden og prioritere tiden på melanoma. Men … svaret lader vente på sig og markedet er aktuelt ikke overbevist om at finansieringen, trods sublime resultater, helt eller delvist sker via partneren Merck.

Hvad angår melanoma er sagen jo en helt anden hvor Shousthari reelt gjorde en udmærket figur omend mindre engageret end sidst (denne vurdering deles af flere, skulle jeg hilse og sige). Men resultaterne her taler sit tydelige sprog og jeg tipper, som nævnt tidligere, at man satser på et registreringsstudie med 3 + 9 + 3 injektioner (aka et modificeret doseringsregime) eller evt. 3 + 9 + 6 injektioner.

Det var dog ganske positivt at se histogrammerne for biomarkører jfr. responderende patienter (særligt CR, men også PR, SD og PD) og efterfølgende høre selskabets tanker om genetisk at forme ONCOS-211 til at målrette sig disse markører; her tænker jeg efficacy må øges betydeligt vs. ONCOS-102 og som aktionær må man glæde sig over at sidde på en modulær teknologi, der gennem de kommende år må forventes at blive opgraderet løbende med højere efficacy til følge.

Jeg har store forventning til ONCOS-211 og har gennem flere år formidlet tanker om at kombinere TG med ONCOS (noget selskabet nu manifesterer via Valo Therapeutics og Leidos i form af coatings) ultimativt også genetisk indsætte CPI direkte i ONCOS (et logisk setup der må blive en realitet på ét eller andet tidspunkt og vil være en massiv trussel mod leverandørerne af single-arm CPI behandlingerne).

De seneste erfaringer fra NANO tilsiger dog, at man skal være årvågen ved strategisk swing trading eller forsøger at forudsige morgendagens meldinger via kaffegrums eller ristede croissanter.

Jeg vil øvrigt orientere om at det ikke er undertegnede der flasher poster á 250.000 aktier i markedet. All in all er jeg godt tilfreds med selskabets fremdrift og resultater, men jeg har svært ved at pege på, hvad der sådan rigtigt skal drive kursudviklingen på den mellemlange bane, da selskabet først for alvor kan melde om klinisk aktivitet i H1, 2022 jfr. forventet “first patient dosed”.

9 Likes

Dump 8,95…

Edit. Ser ut som de trakk seg opp til 9,20.

det er svært at formidle et personligt engagement.

Neste gang ønsker jeg samme engasjement som Windows 95 launch’en.

8 Likes

Fikk tak i 10K til på 8,95.

Dette ble virkelig en annen dag enn hva jeg forventet. Tradet ut en post på CFD på 10,20, og tenkte at det var sikkert litt tidlig, men herlighet hvor dette smalt.

Fylt på noe sinnsykt med poster nå fra 9,40 og helt ned til 8,95. Kan umulig bli feil.

6 Likes

Jeg har fått meg 16k til i dag, riktignok ikke så lavt som deg - det som har skjedd i dag hadde jeg overhodet ikke sett for meg!

Skal jo sies at jeg startet på 9,60, men har fått hit også på 9,20, 9.10 og 8,95. Snittet ble veldig bra, godt over en krone lavere enn dagens høy :sunglasses:

Nå er det plutselig blitt gøy å trade i både NANO og TRVX fordi volumene er blitt så høye at tradingen ødelegger ikke for kurs, slik det var tidligere.

2 Likes

Jeg valgte at handle en position fra 10,26 til 9,90 efter alvorlige brændemærker vedr. sikring af gevinst i NANO på 26,00 (enten tidens tabbe eller genialt … svaret kommer nok); når man handler i større pensionsdepoter gennem NordNet skal man gennem mæglerbordet og på vanlig vis fik jeg sat prisen for højt pga. FOMO … better safe than sorry.

Men gratulerer alle med dagens billige aktier og ser frem til at kende navnet på sælgeren om et par dage, når top 50 opdateres.

1 Like

Helt enig … det er virkelig entydigt positivt at volumen øges i disse aktier så flere aktører tiltrækkes. Højere likviditet vil også gøre det langt mere attraktivt for større aktører at tage plads, så man ikke skal være nettosælger i 5 dage med en position på 500.000 stk som tilfældet var tidligere.

Market i US ser fortsat ultra rødt ud så vi skal være forberedt på en række turbulente dage …

Jeg tror det forbundet med tilnærmet null fare om man har inngang 9,20 eller 10,20 hvis man ser litt lengre frem en enn rød børsdag eller et par måneder.

Targovax har vel ennå til gode å skuffe markedet på kliniske data, det er kun markedets vilje / evne til å prise det riktig som er utfordringen.

Selskapet skal ikke kjøre studier selv i stor grad, så før eller siden blir dette priset gjennom take-over enten i form av lisens, plattform eller hele selskapet. Først da kommer svaret på hva som er riktig verdi.

Men at selskapet skal verdsettes til under 1 MRD med data gode nok til å få for registreringsstudie i to indikasjoner sier egentlig alt. Markedet TAR feil, ferdig snakka.

Utfordringen ligger vel i at selskapet prater mest om andre dealer som er gjort, uten å trekke klare nok sammenlikninger til egne data eller forsøke å indikere hva deres pipe er verdt. Kanskje skulle de prøve seg på noe sånt en gang? Hadde ikke blitt overrasket hvis “riktig” prising av dagens Targovax var 60 - 80 kroner pr aksje.

5 Likes

Den snak har vi allerede været gennem flere gange og svaret er aktuelt 52,50 NOK / aktie :slight_smile:

1 Like

Du må ikke glemme å justere for KPI og skjerming. Vi er nok nærmere 70 kroner når man tar med DCF og de andre faktorene. Penger er gratis nå vet du, det var det ikke for tre år siden når du lanserte verdien :wink:

1 Like

Det var vel før “Targovax har fortsatt ikke har nådd Median Overall Survival (mOS)” :rofl:

1 Like