Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Ser ut til at det er KUN cash som kan gi et varig løft. Bedre med $ i handa enn 10 dataslipp på taket. Men hei, dette er biotech, og vi alle som er investert vet at ting tar tid. Men likevel… med de resultatene som er sluppet til nå…
Tipper denne aksjen hadde vært priset vanvittig mye høyere på andre børser.
Økte mye her i går etter å ha solgt unna noe nano etter en fin reise der.

2 Likes

6-12-18-(21)-24… melding imorgen kanskje? :slight_smile:

1 Like

Det bekrefter teorien min :slight_smile: Gjelder nok flere andre biotekselskaper og. Folk tar gevinst i Nano når den stiger og kjøper i andre som ligger brakk.

1 Like

På en måte så er vell ikke mOS «nådd» før halvparten av pasientene er falt fra?:sweat_smile: Men enig at det er veldig klønete formulert av finansavisen! De tar en bull melding og gjør det om til bear​:joy:

1 Like

Har kjørt påfyll i dag jeg også, og tar gjerne mer på 9,55.

Kjøper stadig inn på høyere kurser, men når jeg ser hva de melder av data så føler jeg bare at rabatten blir større og større selv om handlene skjer på stigende kurs, selv om man kunne handlet aksjen “billigere” litt tilbake i tid.

@Whatsthat , hva slags melding kommer i morgen :wink: ?
Utlisensiering tenker du på?

3 Likes

@polygon er jo veldig på hvorfor de rapporterer nå.
Det er jo nå vi ser en stor forskjell mellom kontroll og eksperimentell arm, inne i studieoppsettet ser det sånn ut:

7 Likes

Fra Finansavisen!
Var vel å ta litt i …jezzez!!

1 Like

Hehe, ja det ville vært noe :slight_smile: spesielt med tanke på at merck ble annonsert dagen etter 12 mnd data.

men det står 3mnd i protokollen som @solskimm viser til, dog ble ikke 15mnd rapportert (da visste de at oncos > placebo)

1 Like

Du bør revurdere nicket :rofl:

Bra! Da er jeg helt rolig på dette, og at det ikke kan tolkes i den ene eller andre retningen. At det altså bare er gode data :blush:

1 Like

Dette i kombinasjon med at meso ble underkommunisert, etter min mening, på CMD ift hva de faktisk har oppnådd gjør at jeg tar en @TheObserver ;

Jeg har på en følelse av t Topp-50 fortsetter å øke…

2 Likes

Tar ikke gevinst i Nano nå, kjøper heller.
Sitter godt i både targo, nano og pcib.

5 Likes

Ikke alle, men mange tar gevinst. Det er helt naturlig etter å ha vært i minus i lang tid. Om det er lurt eller ikke kan ikke jeg svare på. Men det er vel ganske lett å skjønne at det er en betydelig del av biotekinvestorene som trader mellom de ulike selskapene.

1 Like

Det er det sikkert, men vet ikke om det er så lurt.

Oisann, ble påfyll på både 9,6 og 9,2 dette!

Ja ja, takker og bukker, noen lavere?

Ser en kar vifter med 277 000 aksjer på 9,40.
Har han lest Finansavisen’s artikkel om Targovax i dag mon tro :rofl: :rofl:

Edit: Flyttet seg opp 8 øre til 9,48. Skal han selge eller ikke?

Ser ikke bort fra at det er mange som tenker omvendt av meg, de selger trvx på bunn og kjøper nano akkurat nå.

Tragikomisk, men heldigvis har jeg lang tidshorisont. Temmelig sikker på at det vil lønne seg, og det raskere enn vi aner.

Men å gå i rødt på en slik melding - forstå det den som kan :clap:t2:

1 Like

Blir bare bedre og bedre :joy:
image

3 Likes

aha!

“men” er byttet til “og”, så noe mer positiv vinkling. Samtidig er tittelen klønete ordlagt.

Ja, nå må Targo-ledelsen få ut finger’n og sørge for at MoS nås så fort som mulig! :triumph::roll_eyes:
(ment ironisk ovenfor Dagens Næringsliv, hvis noen var i tvil :wink: )

1 Like