Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

De dataene var for non-epitheloid mesotelioma.

Altså 15-20% av alle pasientene som får sykdommen.

Oncos funker på 100% av pasientpopulasjonen i mesotelioma.
Og får CPI`er som nivolumab og ipilimumab til å fungere bedre i sykdommer som eksempelvis, helt tilfeldig nevnt, mesotelioma.

15 Likes

Takk for korrigeringer.

Pre-match på 10 kroner, skulle bare mangle.
I dag burde vi dundre gjennom 11 kroner.

Nå synes jeg norske bioteks har bevist i løpet av siste uken at vi kan klare ting som andre ikke kan, være seg rekruttering eller skape best in class data :muscle:

14 Likes

Veldig populistisk måte å si det på :smiley:

1 Like

Populisme er viktig :wink:

image

1 Like

Nå må for guds skyld folk ikke sell on News. Her er det så mye bra nå at dere må HOLD FOLKENS!

3 Likes

Tenker det må en børsmelding til med informasjon om cash og/eller finansiering før vi bryter 11, men da er det går det nok godt over 11 også :slight_smile:

2 Likes

På tide å titte litt mer på denne siden fra CMD. Her skal de sette litt press på Merck etterhvert. Oncos ser mer og mer ut som noe Merck vil ha stor nytte av.

2 Likes

Leverage alene er “pressmiddel” :wink:

1 Like

Tror ikke jeg ville brukt google translate som investeringsgrunnlag :face_with_hand_over_mouth:

Hehe, nei var ment for morro. Er i godt humør på en slik dag vet du :wink:

1 Like

Er ikke i godt humør,

Knall melding, og det pisses ut aksjer.

1 Like

Bare å akkumulere :star_struck:

Drittaksje!

3 Likes

Det er dessverre kun en ting som ser ut til å hjelpe for aksjonærene i Targovax, og det er å klaske noen penger i bordet.

Etter mange års slitasje med titalls meldinger med nye avtaler og samarbeid uten så mye som en krone inn (med unntak av mulig 3 MUSD fra Iovaxis), så preller alle data og lovord av som vann på gåsa.

Emisjonsspøkelset rir denne aksjen som en mare, så her trengs det noe virkelig forløsende som gjør at folk tørr å holde / kjøpe fremfor å selge fordi de forventer en knalltøff emisjonsmelding etter børs.

Trist, men kanskje en gave for de som ønsker å plukke verdier for 1 krone til 10 øre?

Selskapet leverer, det er dessverre verre med Oslo børs :frowning:

2 Likes

Om ikke til 10 øre så iallefall til 20-25 øre. Det er billig nok for meg :wink:

Når det gjelder emi-frykten så er det kanskje bryet verdt å notere seg at selskapets innkalling til årets GF foreslår å utvide selskapets aksjekapital som følger:

…“Board of directors proposes that the general meeting adopts the following resolution: a) I henhold til allmennaksjeloven § 10-14 gis styret fullmakt til å forhøye Selskapets aksjekapital med inntil NOK 3 461 252,72…”

Selskapets har totalt 86.531.318 utestående aksjer jfr Annual Report 2020. Innkallingen til årets GF viser dermed til en økning på inntil 40% av totalt utestående aksjer pr idag.

I mitt hode så kan man derfor ikke regne med eller forvente at det kan gjennomføres en emisjon før ETTER at årets GF har vedtatt styrets forslag.

Og når man samtidig legger til grunn at CMD kom tidlig, og årets GF er berammet så tidlig som 18. mars, ja da synes jeg det er litt grunn til å heve ett av to øyenbryn.

2 Likes

Min tolkning av dette er at 10 nå er i live, og ti er døde. Når nummer 11 dør, så er medianen snittet av hvor lenge nummer 10 og nummer 11 levde.

4 Likes

Du har fuldstændig ret i det du nævner her. MEN, Thorbjørn sagde tydeligt på CMD, at man ikke vil sælge for billigt. Derfor kan emmission give god mening, selv om det frustrerer os alle indimellem. Det er name of the game i biotech. Til gengæld står TRVX med fantastisk stærke kort på hånden, der bare bliver bedre og bedre. Mit store håb er fortsat, at BP/Merk? køber fx. 10% aktier i en rettet emmission. Det vil bekræfte potentialet i Oncos-102 for altid💪

2 Likes