Tror ikke jeg ville brukt google translate som investeringsgrunnlag
Hehe, nei var ment for morro. Er i godt humør på en slik dag vet du
Er ikke i godt humør,
Knall melding, og det pisses ut aksjer.
Bare å akkumulere
Drittaksje!
Det er dessverre kun en ting som ser ut til å hjelpe for aksjonærene i Targovax, og det er å klaske noen penger i bordet.
Etter mange års slitasje med titalls meldinger med nye avtaler og samarbeid uten så mye som en krone inn (med unntak av mulig 3 MUSD fra Iovaxis), så preller alle data og lovord av som vann på gåsa.
Emisjonsspøkelset rir denne aksjen som en mare, så her trengs det noe virkelig forløsende som gjør at folk tørr å holde / kjøpe fremfor å selge fordi de forventer en knalltøff emisjonsmelding etter børs.
Trist, men kanskje en gave for de som ønsker å plukke verdier for 1 krone til 10 øre?
Selskapet leverer, det er dessverre verre med Oslo børs
Om ikke til 10 øre så iallefall til 20-25 øre. Det er billig nok for meg
Når det gjelder emi-frykten så er det kanskje bryet verdt å notere seg at selskapets innkalling til årets GF foreslår å utvide selskapets aksjekapital som følger:
…“Board of directors proposes that the general meeting adopts the following resolution: a) I henhold til allmennaksjeloven § 10-14 gis styret fullmakt til å forhøye Selskapets aksjekapital med inntil NOK 3 461 252,72…”
Selskapets har totalt 86.531.318 utestående aksjer jfr Annual Report 2020. Innkallingen til årets GF viser dermed til en økning på inntil 40% av totalt utestående aksjer pr idag.
I mitt hode så kan man derfor ikke regne med eller forvente at det kan gjennomføres en emisjon før ETTER at årets GF har vedtatt styrets forslag.
Og når man samtidig legger til grunn at CMD kom tidlig, og årets GF er berammet så tidlig som 18. mars, ja da synes jeg det er litt grunn til å heve ett av to øyenbryn.
Min tolkning av dette er at 10 nå er i live, og ti er døde. Når nummer 11 dør, så er medianen snittet av hvor lenge nummer 10 og nummer 11 levde.
Du har fuldstændig ret i det du nævner her. MEN, Thorbjørn sagde tydeligt på CMD, at man ikke vil sælge for billigt. Derfor kan emmission give god mening, selv om det frustrerer os alle indimellem. Det er name of the game i biotech. Til gengæld står TRVX med fantastisk stærke kort på hånden, der bare bliver bedre og bedre. Mit store håb er fortsat, at BP/Merk? køber fx. 10% aktier i en rettet emmission. Det vil bekræfte potentialet i Oncos-102 for altid💪
Men er det noen som kan forklare hvorfor de rapporterte 21mnd i dag i steden for å vente til 24mnd?
Planen hele tiden det, med kvartalsvis/3. Hver mnd avlesning.
Kanskje for å fortelle / holde markedet løpende orientert om hvor stor avstand de bygger mot tidligere rapporterte data i indikasjonen og SoC?
Dette er jo kraftfulle data, og for samarbeidspartnere / beilere er det sten for sten som legges.
Hvis man eier en sjekkpunkthemmer og kan kombinere det med Oncos 102, hvorfor ikke kjøre et studie med approval for 1L? Det er store penger i dette, og fakta viser at nå at det skal MYE til for at man ikke får stempel som SoC når man kjører en trippelkombo med Oncos 102 som hovedboosteren.
Tiden vil komme for TRVX-aksjonærene, men hva som utløser det blir spennende å se.
Finansavisen: Targovax har fortsatt ikke nådd Median Overall Survival (mOS) i sin Oncos-102-studie for behandling av svulst, men aksjen stiger kraftig…
Journalisten har tydeligvis oppfattet meldingen som noe negativt. Etter hvert rettet de teksten til “og aksjen stiger kraftig”, men da børsen gikk i rødt gikk aksjen i minus, så teksten må vel justeres på nytt. Kan jeg foreslå: “men aksjen faller på rød børs”?
Ja i Finansavisen sin verden er det sikkert en negativ melding dette
polygon: Ikke underlig om det hele tiden har vært planen å rapportere 3-månedlig etter at de har passert alle andre resultater for denne indikasjonen. Hvis ikke så må det være at Merck er så interessert i dataene at de “måtte” ta en 21 mnd avlesning…
Av det jeg kan lese, så har de kun guidet 24mnd. Men dersom de har rapportert hver 3. mnd. tidligere så?
Ser ut til at det er KUN cash som kan gi et varig løft. Bedre med $ i handa enn 10 dataslipp på taket. Men hei, dette er biotech, og vi alle som er investert vet at ting tar tid. Men likevel… med de resultatene som er sluppet til nå…
Tipper denne aksjen hadde vært priset vanvittig mye høyere på andre børser.
Økte mye her i går etter å ha solgt unna noe nano etter en fin reise der.
6-12-18-(21)-24… melding imorgen kanskje?
Det bekrefter teorien min Gjelder nok flere andre biotekselskaper og. Folk tar gevinst i Nano når den stiger og kjøper i andre som ligger brakk.