Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Dårlig timing å ha cmd noen dager før et så sentralt dataslipp !!!

https://www.astrazeneca.com/content/astraz/media-centre/press-releases/2021/update-on-kestrel-phase-iii-trial-for-imfinzi.html

de bommet på head and neck nylig. :wink:

5 Likes

Ide til lenkegjengen. Bruk trvx som et fond. De skal være ferdig 2024-2025, og på markedet innen da. Kjøp månedlig, og hold. Jeg har trua på en større årlig vekst i Trvx enn bank/indeks/10 %. Da får man et større volum, og kan oppnå storstor gevinst :fire:

Flere som tenker samme?

Med så gode indikasjoner i både melanom og mesotheliom kan jo ikke dette gå annet enn sinnsykt bra :moneybag:

3 Likes

Nei, jeg sitter ikke i NANO lenger, @Intendanten.
Gjorde det i noen år, fra 2015 til 17/18, men er ute nå. Følger likevel selskapet tett, selv om jeg ikke er investert der.

1 Like

Kan ikke huske å ha sett at denne har blitt delt her inne?

Dette er nok være en av grunnene til at jeg har tro på at denne studien kommer til å rekruttere ganske så hurtig når det først kommer i gang. For pasientene så er det viktig å få oncos så kjapt som overhode mulig etter at PD1 har sluttet å gi ønsket effekt. Man kan jo sammenligne de som kommer hurtig til og de som bruker litt lengre tid. Jeg vet vertfall hvilken gruppe jeg villa ha vert i.

2 Likes

Continued survival benefit in Targovax’s ONCOS-102 trial in mesothelioma at the 21-month follow-up

38 Likes

Naaaaaais. For en biouke dette kan bli

5 Likes

Hehe, alle dumper Nano og hopper over i TRVX?

Kudos til forumet her! :dart:

5 Likes

Står at halvparten er i live, er det a faktisk halvparten eller minimum halvparten? Synd om det nå går mot slutten. Men fantastiske nyheter! :slight_smile:

2 Likes

Hvilken herlig morgen - selv om man ikke skal gætte på tal som sådan (for det er jo kun et gæt) vil jeg dog tro, at vi formodentlig er på et tocifret tal i dag når børsen lukker.

Denne er så vigtigt og sigende

Ved 21 måneders opfølgning var halvdelen af ​​patienterne i den første linje ONCOS-102-behandlede gruppe i den randomiserede del af forsøget stadig i live, og mOS var endnu ikke nået. Baseret på aktuelle overlevelsesdata vil mOS være 20,5 måneder eller længere. For den første linje SoC-eneste kontrolgruppe er mOS 13,5 måneder, hvilket svarer til resultaterne fra tidligere rapporterede forsøg, hvor patienter fik den samme kemoterapibehandling1

Det betyder vel at minimum 11 ud af 20 stadig var i live efter 20.5 måneder (ikke til at sige præcis hvor mange eller om de stadig lever i dag, da de er indrulleret på forskellige dage/tidspunkter i forløbet) - hvorimod i kontrolarmen var det 5 ud af 11, der var i live - vel og mærke efter “kun” 13,5 måneder (ej heller her muligt at sige noget om, hvor mange der lever i dag)

Det er tal som meget tydeligt viser at ONCOS/102 har en STOR betydning i forhold til SoC, og kan kun ønske tillykke til alle med aktier i selskabet (inkl. mig :slight_smile: ) - dagen i dag bliver en god dag.

EDIT - Nu må vi jo på INGEN måde glemme, først og fremmest at ønske tillykke til alle patienterne der er ramt af sygdommen, fordi denne behandling vil bidrage til at give dem en længere overlevelse…!!!

15 Likes

Gratulerer med fortsatt gode resultater i mesoteliom! Man får jo litt forventninger til en eventuell registreringsstudie av dette!

11 Likes

Ser de tidligere har skrevet more than half alive, og nå direkte half. Uansett veldig bra den ikke er nådd, men spørs om den klarer så veldig mye lengre?
(Jada, vet resultatene allerede er best i verden :wink: )

1 Like

Bare en ting å si:

KJøp og HOLD :wink:

7 Likes

Dette er jo ikke annet enn fantastiske data.

Hadde markedet “fryktet” at studiet skulle være ferdig avlest etter 21-måneder siden kursen ikke har gått mer, og heller falt av siste månedene?
I så fall må folk snart våkne og forstå hva slags data lille Targovax evner å produsere i en verden hvor atskillig større selskaper har prøvd på det samme flere ganger.

Det var merkelig stille rundt denne indikasjonen på CMD, og uten å gjenta spekulasjoner om hvorfor så ble ikke mine antakelser noe svakere i dag. Dette går mot et registreringsstudie utvilsomt, men det er ikke sikkert Targovax kjører det. Nå får vi vente 3 måneder til for å få endelige (?) data, men at dette blir lagt merke til i kliniske miljøer og gir håp til pasientene er det liten tvil om. Legg til CPI til dette, og kanskje en mindre syk gruppe enn testgruppen i tillegg, og man har en helt ny og suveren SoC.

DN omtaler dataene på en konservativ måte i dag. Det kommer til å bli brukt større ord enn dette i analysene vil jeg tro…

Om ikke ONCOS 102 er kjent for alle fra før, vil det i alle fall bli det nå.

image

13 Likes

Oncos-102 må bli SOC i mesothelioma.

4 Likes

Gratulasjon til pasientene og Radforsk.

6 Likes

Til sammenligning:

Patients treated with nivolumab (Opdivo) and ipilimumab (Yervoy) had a media OS of 18.1 months versus 14.1 months for patients randomized to chemotherapy.

Invited WCLC discussant Dean A. Fennell, MD, of the University of Leicester in England, called the results “transformative” and agreed with Baas’ assessment that the combination of nivolumab and ipilimumab “heralds a new standard of care in this setting.”

4 Likes

En solid melding. mOS for SoC er ca 13,5 mndr. Oncos-102 har nå 20,5 og den vil øke ved neste avlesning. Halvparten er fortsatt i live, men jeg leser mellom linjene at noen har falt fra siste 3 måneder. Her kan kanskje noen med bedre mattekunnskaper bidra, men median økte med 2,3 måneder de siste 3 måneder. Jo nærmere mediantallet kommer differansen i avlesningsperioden, desto senere i behandlingsløpet dør pasienten. Selv uten systemisk effekt er det grunn til å anta at vi vil få både 3 og 6 måneders utlesing av data - husk at halvparten fortsatt er i live. HVIS vi nå ser systemisk effekt er det grunn til å tro at vi vil få utlesing av data ut over nye 6 måneder og spørsmålet da blir hvor lenge man “sitter på gjerdet”. Median vil uansett øke med mindre enn 2,3 pr 3 måned fremover , men stigningstallet (som er negativt) vi være en kraftig indikasjon på effekten av Oncos-102. For meg viser matematikken at dette virker!! Så får vi se om markedet er enig eller ikke. :slight_smile:

Edit: Og så bomma jeg med en dag på melding om avlesning - tippet onsdag kl 0700 lengre oppe, men lever med det

9 Likes

Fantastisk! Gratulerer til pasienter og pårørende :pray:t2: Jobben vår blir å holde på aksjene, evt øke og holde :clap:t2:

7 Likes