Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Den er veldig fin. Ser man på konkurrerende studier i Teddy sin post lenger opp så er en av disse studiene basert på en immunstimulant via TLR9. TLR9 aktiveres av enkelttrådig RNA fra virus.

I din figur ser vi at oncos også aktiverer TLR9 patrhway - som et virus også skal gjøre.

7 Likes

Helt identisk med det man ser i mesothelioma dette :ok_hand:

Jepp!

Men spennende å se at endret doseregime hadde såpass mye å si for immunresponsen.

Blir Merck med på laget, så blir Targovax eksplosiv! :bomb:

2 Likes

Det rekker for meg at FT ble gitt på bakgrunn av at mOS blir satt høyere enn 21 mnd. Ble den lavere ser jeg ingen logikk i tildelingen så kort tid før offentliggjøringen. FDA kjenner avlesingen. Det er bare vi som er uvitende.

2 Likes

Fast Track designation must be requested by the drug company. The request can be initiated at any time during the drug development process. FDA will review the request and attempt to make a decision within sixty days.

Ser ikke helt hvordan de kan ha søkt om noe annet enn 18mnd data annonsert i november…

2 Likes

Den er nok gitt på bakgrunn av 18 mnds avlesningen. Som allerede er veldig bra.

Fast Track designation must be requested by the drug company. The request can be initiated at any time during the drug development process. FDA will review the request and make a decision within sixty days based on whether the drug fills an unmet medical need in a serious condition

4 Likes

Ordreboka og kursen bygger seg bra opp nå. Ser ut som om CMD-traderne er ferdig med å selge på de «dårlige» nyhetene :sweat_smile::laughing:

4 Likes

Merkelig utvikling intra day. På ok volum også.

Rigg for at noen skulle slippe ut ?

Ja, hvis noen på død og liv må komme seg ut med 6% oppgang, så be my guest. :sweat_smile:

Jeg har planer om utgang på helt andre nivåer, i en annen galakse enn der vi er nå.

6 Likes

https://www.mesolawsuitafterdeath.com/blog/promising-immunotherapy-drug-receives-fast-track-designation-to-treat-mesothelioma/

14 Likes

https://www.mesotheliomaguide.com/community/fda-gives-oncos-102-fast-track-designation-for-mesothelioma/

11 Likes

DNB har kursmål 17, Jeg forventer et enda høyere kursmål fra dem når de en gang kommer med oppdatert analyse. Jeg synes med andre ord ikke mcap er avskrekkende, tvert imot.

PS hold på aksjene deres :slight_smile:

4 Likes

Hvis Targovax får godkjent Oncos-102 i mesothelioma, kan medisinen da benyttes i melanoma hvis ansvarlig lege mener det er gunstig for pasienten?

2 Likes

Prøver å se logikken i meso-data med tanke på når de kommer, men finner en brist!

12-mnd data meldes 22.juni.
18-mnd data meldes 24.november

Fornuftig da å forvente 21-mnd data i morgen eller onsdag basert på 18-mnd data som kom i november.

Hvor er den logiske bristen? De skarpe har oppdaget det allerede; det er ikke 6 måneder mellom 22.juni og 24.november, det er 5 måneder.

Så min teori er at det blir mer lagg på de første datasettene fordi det er mer krevende enn hva det blir etter hvert? Altså var data i januar 2020 og juni 2020 forsinket med en måned, men de som kom i november ble rapportert uten forsinkelse? Ergo får vi 21-mnd innen to dager senest?

Noen betraktninger / kommentarer?

4 Likes

Google off label :wink:

1 Like

Ja. :slight_smile: for januar 2020, satt de nok på data ganske tidlig tror jeg. De rigget opp med gode grafiske fremstillinger og detaljert video gjennomgang. Vil tro de har brukt noe tid på å analysere og fremstille det der.

For juni, avklarte og annonserte de Merck dagen etter og nov 18 mnd tror jeg ble lest så å si rett ut. Tror også på data denne uken. :slight_smile:

4 Likes

Lurer meg på om AZ trenger litt mer hjelp fra oncos?

4 Likes

Byr du opp til budrunde? :wink:

2 Likes

FDA Gives ONCOS-102 ‘Fast-Track’ Designation for Mesothelioma

By: Devin Golden on February 22, 2021

image

https://www.mesotheliomaguide.com/community/fda-gives-oncos-102-fast-track-designation-for-mesothelioma/

9 Likes