Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Alt av pharma er opp greit i dag bortsett fra targovax. Vi trenger sprengstoff!

2 Likes

Ta det med ro, vi kommer å få betalt for denne aksje etterhvert🚀

4 Likes

Plutselig skjer det som de sier hos Norsk Tipping. Bare at oddsen er myyye lavere her :wink:

4 Likes

27 Likes

Next steps Mesothelioma:
Leverage collaboration partner Merck

Hva mener de med det?

Edit:
Dette sier google om leverage:
«use borrowed capital for (an investment), expecting the profits made to be greater than the interest payable.»

Kanskje de prøver å presse penger ut av Merck med de beste resultatene som har blitt produsert innenfor Mesothelioma?

Tleverage

6 Likes

Spennende selskap. Som legmann så skjønner jeg ikke så mye av alt de skriver, men jeg leser det slik at de har et bredt nedslagsfelt på ulike kreftformer enn andre sammenlignbare selskap. Kjøper litt mer og ser hvordan det går :slight_smile:

2 Likes

Leverage betyr å sette trykk på / legge press på. (kortversjonen) :wink:

1 Like

Kan godt sette trykk på kursen…

Det kommer nok etterhvert :wink:

I innlegget over tok jeg for meg mOS, denne gang kan dere ta mPFS (median Progression Free Survival) for dere. Tallet til Targovax er 9,8mnd, se om dere finner noe høyere tall i kolonnen helt til høyre, under mPFS :wink:

4 Likes

Gått igjennom lista flere ganger. Finner det ikke?

Dette er fortsatt det STORE mysteriet.

Hva har skjedd siden…

Så fra å være knallsikre og ha guidet massivt på at første prioritet vil bli et 1.line mesothelioma studie til at det nå har blitt “dyttet” ut til en mulig opportunity, må det ha skjedd noe på veien som de ikke har delt med markedet.

Er melanom så overlegent enkelt valg foran meso etter de gode dataene fra cohort 2, eller har de fått så stor interesse for meso at de kunne gå fra avtalen med Merck og forhandle om utlisensiering med BP / CPI-selskaper og selge ut meso?

Kursen henger i en limbo etter dette; hva skjer, men forhåpentligvis er det som kommer av så positiv karakter at kursen snart forlater limbo-land.

2 Likes

Jeg tror Meso er på vei ut hoveddøren på en rød løper, så tar de melanom selv, men hva vet vel jeg :man_shrugging:

3 Likes

Utifra kursen å dømme er det helt klart at ingen vet, men det ser ut til at markedet forventer noe “negativt” gitt dagens MCAP sammenliknet med kliniske data de har levert.

Nå overlegne i både mOS og mPFS, men markedet kunne ikke brydd seg mindre siden selskapet indikerer at de skal ikke kjøre noe studie her allikevel. Det kan bare ha en stk forklaring, for disse dataene er for gode til å forbli i skuffen…

11 Likes

Hvem skal fylle den tomme ruten i Melanoma?

image

Er det så enkelt mon tro?

4 Likes

Nå begynner det å ligne på noe her :rocket: :ok_hand:

Overhodet ikke, fortsatt 4 -5 kroner for lavt i forhold til der vi burde være, men det kan skje med den rette meldingen så vi slipper å “henge” stort mer :wink:

3 Likes

På tide :blush: setter stor pris på infoen din Observer !

2 Likes

Hæ. Har de fortsatt ikke oppnådd mOS?!?