Det kommer nok etterhvert
I innlegget over tok jeg for meg mOS, denne gang kan dere ta mPFS (median Progression Free Survival) for dere. Tallet til Targovax er 9,8mnd, se om dere finner noe høyere tall i kolonnen helt til høyre, under mPFS
Gått igjennom lista flere ganger. Finner det ikke?
Dette er fortsatt det STORE mysteriet.
Hva har skjedd siden…
Så fra å være knallsikre og ha guidet massivt på at første prioritet vil bli et 1.line mesothelioma studie til at det nå har blitt “dyttet” ut til en mulig opportunity, må det ha skjedd noe på veien som de ikke har delt med markedet.
Er melanom så overlegent enkelt valg foran meso etter de gode dataene fra cohort 2, eller har de fått så stor interesse for meso at de kunne gå fra avtalen med Merck og forhandle om utlisensiering med BP / CPI-selskaper og selge ut meso?
Kursen henger i en limbo etter dette; hva skjer, men forhåpentligvis er det som kommer av så positiv karakter at kursen snart forlater limbo-land.
Jeg tror Meso er på vei ut hoveddøren på en rød løper, så tar de melanom selv, men hva vet vel jeg
Utifra kursen å dømme er det helt klart at ingen vet, men det ser ut til at markedet forventer noe “negativt” gitt dagens MCAP sammenliknet med kliniske data de har levert.
Nå overlegne i både mOS og mPFS, men markedet kunne ikke brydd seg mindre siden selskapet indikerer at de skal ikke kjøre noe studie her allikevel. Det kan bare ha en stk forklaring, for disse dataene er for gode til å forbli i skuffen…
Nå begynner det å ligne på noe her
Overhodet ikke, fortsatt 4 -5 kroner for lavt i forhold til der vi burde være, men det kan skje med den rette meldingen så vi slipper å “henge” stort mer
På tide setter stor pris på infoen din Observer !
Hæ. Har de fortsatt ikke oppnådd mOS?!?
“Targovax har fortsatt ikke nådd mOS. Aksjen stiger kraftig på nyheten TRVX-2,37%”
Det store kunst-stykket som mange journalister lærer på skolen;
Hvordan få en positiv nyhet til å bli negativ!
Det er mye som kan endre seg på 30 dager. Noe har skjedd med selvtilliten. Man kan undres hvorfor
Fra:
Til:
Avsluttningsvis må jeg gi skryt til selskapet som er usedvanlig flinke til å oppdatere oss aksjonærer.
Ja, man kan tenke at man handler litt “i blinde” nå, men egentlig føler jeg meg bare ufattelig sikker på at det å ha handlet mye aksjer rundt 9 - 9.50 siste to ukene er gulle gode innganger som vil gi god payoff om ikke lange stunden. Og merk; de skal ikke selges av den grunn, men det vil forhåpentligvis legge fundamentet for en reprising av aksjen.
Før CMD skrev jeg en post om at jeg tror 2021 kan bli et “kjedelig” år rent kursmessig, men etter at selskapet nå har konfimert seg selv og erklært seg som voksen, og deler så mye av strategien med aksjonærene, velger jeg å omformulere forventningene til et langt mer håpefullt 2021 enn hva jeg tenkte / forventet for 3 uker siden.
Så det har ingenting med at du nå har kjøpt deg ferdig å gjøre?
Jeg er ikke ferdig ennå, og jeg er i alle fall ikke redd for å handle på høyere kurser så lenge man ser signaler om at dette går veien.
Targovax kan fint å gå 10-gangen herfra, så jeg adder gjerne på mer selv om den går 100 % til herfra på den rette meldingen. Har gjort det samme i NANO, høydeskrekk i biotek som går bra må man ikke ha!
Leverage betyr å sette trykk på / legge press på. (kortversjonen)
Min forståelse og bruk av ordet er noe annerledes. Jeg tolker “to leverage someone” som at man benytter seg av vedkommende sine (mye større enn egne) ressurser til å oppnå et resultat man vanskelig kunne oppnådd alene. Betydningen av “lever” i bildet med jekken er jo åpenbart det samme, med en jekk kan man løfte noe man ikke kunne løftet alene.
“Å sette press på” er en aggressiv handling. Å “leverage” noen er å jobbe sammen. Her mener jeg altså at “Leverage collaboration partner Merck” betyr at de får hjelp av Merck til å oppnå målet sitt.
Forhåpentligvis blir det ikke anledning til det.
Gap opp til: selskapsverdien BP mener er riktig / 86 531 318
Ja, bare kjør på et massivt GAP rett til salgskurs. Asap!