Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Akkurat den kommentaren til ØS og merkbar frustrasjon forteller meg at de har vært/er i dialog, men åpenbart ikke fått innfridd sine ønsker og krav.

At de ikke har fått det hittil betyr ikke at de ikke vil få det.

Og, hinderet kan ha vært noe så enkelt som patentrettigheter - som nå er sikret.
Det kan være like før « bomben» smeller. :crossed_fingers:

8 Likes

Så absolutt - krysser alt jeg har!

1 Like

Synes TRVX historisk har vært veldig dyktige på å hente inn kapital og det under vanskelige forhold.
Kan ikke skjønne at det skal by på så store vanskeligheter med dagens tilstand i selskapet å klare tilsvarende.
De venter vel på noe som vil få aksjonærene til å våkne og på høyere kurs.

1 Like

Jeg tror ikke Targovax får problemer med å hente penger til melanomstudien sin, men jeg tviler på at de egentlig er fornøyde med å kun ha finansiering til melanomstudien når de også har fått gode resultater i mesotheliom.

Ja hva skal man si?

Ikke fornøyd når produktene i pipline blir for gode og kapitalmangel oppstår som følge av det…
Det skulle ikke forundre meg dersom TRVX blir en av de mest lønnsome investeringene i 2021.

Lykke til

4 Likes

vel, selskapet har ikke hatt problemer med å hente penger pr se, MEN den kursen dette har skjedd på har vært et større problem for eksisterende aksjonærer da de hele tiden har måttet legge seg 25-40% under pari kurs - derav den store frykten vi ser for emi’er i Trvx som må sies å være av den ekstreme typen
men, likevel er utsiktene gode for Trvx endog svært gode fremover - men mye/alt avhenger av kapital byrden eksisterende aksjonærer må bære for de nye studiene

4 Likes

Mulig jeg tar feil men var det ikke Carnegie eller Nordea som hadde tatt opp dekning på Targovax etter at selskapet leverte data? Noen som har sett noe analyse fra dem?

1 Like

Carnegie tok opp dekning 18 desember i fjor.
Har ikke hørt at det har kommet noe nytt fra den kanten siden den gang.

Sendte en mail til meglerhuset angående analyse. Publiserer svaret her når jeg vet noe mere

7 Likes

Da tar man et stort lodd her. Synes denne er billig under 9. best in class data​:crossed_fingers::crossed_fingers:

6 Likes

Har hatt en fin reise med next og så element, og fikk rett og slett høydeskrekk der. Da passer dette underprisete papiret godt for en som ikke har tid å sjekke kursen hvert 5. min

1 Like

Jøss, er TRVX fortsatt notert på OSE ? Begynte å lure på om selskapet var tatt av børs. Ble jo dørgende stille i båten.

Hva mener du? Var jo helt enormt volum i dag …!

1 Like

Kanskje det er lurt å handle når ting er stille og heller selge på litt høyere kurser ;):wink:

1 Like

Er redd jeg plutselig ble mer langsiktig enn jeg ønsker - hvordan skal de klare å verve og gjennomføre nye pasientgrupper under disse smitteforholdene?

NANO har ikke hatt problemer med dette. Så satser på det løser seg her også.

(Deleted)

H*n tenker nok veldig mye på de studiene som har planlagt oppstart H1 2022. Det er jo ikke så veldig lenge til og siden det helt sikert er ingen som kommer til å få føflekk kreft i fremtiden fordi alle må holde seg innendørs pga covid19

4 Likes

med dette påskeværet så er det vel farlig for solhungrie Nordmenn? :wink:

1 Like