Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Sendte en mail til meglerhuset angående analyse. Publiserer svaret her når jeg vet noe mere

7 Likes

Da tar man et stort lodd her. Synes denne er billig under 9. best in class data​:crossed_fingers::crossed_fingers:

6 Likes

Har hatt en fin reise med next og så element, og fikk rett og slett høydeskrekk der. Da passer dette underprisete papiret godt for en som ikke har tid å sjekke kursen hvert 5. min

1 Like

Jøss, er TRVX fortsatt notert på OSE ? Begynte å lure på om selskapet var tatt av børs. Ble jo dørgende stille i båten.

Hva mener du? Var jo helt enormt volum i dag …!

1 Like

Kanskje det er lurt å handle når ting er stille og heller selge på litt høyere kurser ;):wink:

1 Like

Er redd jeg plutselig ble mer langsiktig enn jeg ønsker - hvordan skal de klare å verve og gjennomføre nye pasientgrupper under disse smitteforholdene?

NANO har ikke hatt problemer med dette. Så satser på det løser seg her også.

(Deleted)

H*n tenker nok veldig mye på de studiene som har planlagt oppstart H1 2022. Det er jo ikke så veldig lenge til og siden det helt sikert er ingen som kommer til å få føflekk kreft i fremtiden fordi alle må holde seg innendørs pga covid19

4 Likes

med dette påskeværet så er det vel farlig for solhungrie Nordmenn? :wink:

1 Like

Kan Sanofi være en aktuell partner for TRVX?
Det var de som kjøpte Kymab, selskapet vårt foreslåtte styremedlem, Sonia Quaratino, kommer fra.

7 Likes

Upps, kom nær kjøpsknappen👍

2 Likes

Gikk 122 000 i et jafs😳

1 Like

14 Likes

Lurer på om TRVX kan søke på patent for abscopal effekt forårsaket av oncos 102.
Skivebom , eller…?

Hvor ble det av PCIB-kompaniet?

Targovax ASA: Minutes from the Annual General Meeting

6 Likes

Targovax ASA announces new member of the Board

14 Likes
5 Likes
17 Likes