Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Dette er nok mer passende:

Merk forøvrig patent kommentaren på TG01… :slight_smile:

5 Likes

Kan legge til peritoneal også🙃

9 Likes

Aporopos TG og Kina.

Hvis IoVaxis utøver opsjonen sin på TG så tenker jeg det øker sannsynligheten for av får tilsvarende studier med TG1+CPI i EU og US.

Og når opsjonen utøves så vil analytikerne måtte ta TG inn i analysene igjen.

Q4 blir spennnende👌

15 Likes

Ja. Denne er heldigvis sponset av andre.

Kostnadene nevnt over er vel å merke uten partner (merck) som vi nå vet leverer gratis cpi til meso studiet.

Har høye forhåpninger til lynrask rekrutering:

There is strong interest to participate in the trial among key opinion leaders and investigators, and multiple centers in both the USA and EU will be participating. The aim is to start enrolling patients into the trial within twelve months.

7 Likes

Artikkel i DN vedrørende Einarsson Radforsk og Biotek selskaper, som vanlig Targovax har liten status og er ikke nevnt - “De to Radforsk-toppene Jónas Einarsson og Anders Tuv er med å utvikle selskapene selv, tar plass i styrerommet helt fra starten og har meislet ut teknologien og strategien til flere av selskapene som senere har oppnådd milliardverdier, blant dem Algeta, Vaccibody, Ultimovacs, Nordic Nanovector, PCI Biotech og Photocure.”

1 Like

Targovax er priset under milliarden

1 Like

Tror neppe det er poenget, kanskje det går på forventninger?

De nevner selskaper som har oppnådd milliardverdier. Det har ikke Targovax pdd🙃

2 Likes

Ikke sikkert det er så lenge til før vi er der :grinning: :grinning:

2 Likes

Radforsk er vel nest største aksjonær i TRVX, så selskapet burde vært nevnt spør du meg i en slik artikkel. Vi får håpe de snart får litt status og leverer så det blir fortjent.

4 Likes

Jøss. Min særdeles lite diversifiserte portefølje er i pluss for første gang siden dagen etter mesodata i januar :partying_face: :sunglasses:

5 Likes

Ser ud til at 10,00 er inden for rækkevidde næste uge (aktuelt 9,32) … stærk FOMO :slight_smile:

1 Like

Dæven - da begynner jeg å nærme meg pluss også, det skulle ha tatt seg ut!

2 Likes

Vi får vel litt drahjelp av at følgende patent ble godkjent i går :stuck_out_tongue:

COMBINING ADENOVIRUS AND CHECKPOINT INHIBITORS FOR TREATING CANCER

16 Likes

Ja dæven, jeg begynner å nærme meg pluss jeg også. Huh.

Jeg ser ikke at Targovax er nevnt, men Oncos er nevnt. Kan du si noe om det juridiske rundt dette?

Med ca 12 uker igjen av året, begynner det virkelig å nærme seg flere spennende VIP’s.

I løpet av disse ukene skal man få servert:

  • 18 mnd Oppfølgingsdata i Mesotheliom
  • Melanoma part 2 data med 12 pasienter, hvor Oncos-102 gies 12 ganger(!) i stedet for 3 ganger i part 1.
  • Svar på om Iovaxis ønsker å benytte seg av sin opsjon.
  • Mulig namedropping av partner for videre klinisk utprøving i Melanom?
  • Mulig nye TG-news?
2 Likes

Wow. Denne må nok øke verdien til oncos. Er dette “kun” for oncos 102?

For me, i am getting butterflies already for the melanoma data. I hope ØS puts his julenissen hat on and serves us up some world beating data just in time to eat some ribbe.

4 Likes