Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det er Targovax som har fått patentet godkjent. Nå er det ingen superhemmlighet at dette kom til å komme. Men man er aldri helt siker før melding om godkjennelse er sendt. Jeg vet at enkelt har problemer med å finne frem i patentjungelen og at andre er late så legger inn litt fra patentet her.




Merk at dette patentet er gjeldene for Europa.

24 Likes

Liket spesielt denne!

image

12 Likes

I pluss - på Targo - nei, da må det sterkere lut til, men håper :joy:

Er noen som har et stort ønske om å komme seg ut. Presser kursen ned.

Eller ønske om flere billige aksjer!

Med de volumene som går på laveste på dagen så er det noen som er ganske ivrige på å komme seg ut på rundt 9,00. Synd at det er så mange som selger på bid når det var så bra driv i aksjen tidligere i dag…

Krieghoff!
Burde ikke en slik patent nyhet vært børsmeldt?

Slapp av . Den kommer. Må jo gi oss bio tullinger ett lite forsprang :wink:

1 Like

Kan du ikke sende over resultatene fra Mesotheliom studie når du først er i gang.

SITC 2020 er 18 mnd og 1 dag etter LPI i mesotheliomstudiet til Targovax. Just sayin;)

2 Likes

Jeg tror ikke på tilfeldigheter :stuck_out_tongue:

Mesothelioma data for oncos (annet enn oppdatert mpfs og OS) for N11 i førstelinje er vel kanskje ikke sååå spennende ettersom nytt studie er rett rundt hjørnet?

Er jo Keytruda + SOC første linje som må levere. :slight_smile: noen som har klart å finne historsik pembro + chemo førstelinjedata i meso?

Final call for 8 tallet nå i dag👀vel, poenget er jo ikke akkurat det da. Mange av våre eminente skribenter har gravd frem og avdekket mye spennende i det siste. Så kan man jo spørre seg om følgende: virker det faglige potensiale å være til stede? Har Targovax som selskap tatt noen grep via ansettelser i det siste? Hva tror vi skjer ved knallbra resultater i meso og melo? Vel, hvis det skulle inntreffe så er detkanskje best å spørre Ramsess om tidligere avtaler og potensiale for Targovax… Med ønske om god helg til alle sammen😊

1 Like

Gjeldene Oncos så har Lav N vært det negative, mens satsning i flere indikasjoner det posotive.

Nå som (gode) data leses ut på rekke å rad i ulike indikasjoner med “respektabel” N, så vil Targovax trolig stå ovenfor flere muligheter (ansette ytterligere, selge, lisensiere mm). Basert på historiske transaksjoner innenfor OV sektoren, finner jeg det vannskelig å tro at Targovax ikke skal få til en “deal” ved gode data kommende Q4/Q1

3 Likes

Mens vi venter på Melanom dataene kan det være nyttig å minne om intervju på Radforsk episode 131 ( våren 2020) med Soug.
Ca 41 minutter inn i intervjuet kommenterer han hvorfor Melanom er det viktigste studiet til Targovax. Han sier også at 25 prosent ORR i cohort 2 er minimum for å fortsette med et single arm registreringsstudie. Ved gode data i melanom ser han for seg et registreringsstudie i single arm på 100, men muligens ned til 50 deltakere. Soug påpeker at det ikke finnes alternativ behandling utover palliativ behandling i den pasientgruppen som melanomstudiet til Targovax behandler.
Jeg ser at mange på forumet håper på lisensiering eller oppkjøp før året er omme. Ved gode data i melanom er kanskje det beste for oss aksjonærer en emisjon for å finansiere videre “trials” i mesothelioma og melanoma i stedet for lisensiering/oppkjøp i løpet av 2020?

7 Likes

(Deleted)

2 Likes

Hvis man ser på analysen til Edison så sier den også Phase II melanom 25 MUSD i R&D, deretter utlisensiering.

Men hvis Merck vil eie Oncos-plattformen for å øke inntjeningen i melanom + mesotheliom så vær så god. Inviter gjerne AZ med i runden også, alt er til salgs.

5 Likes

Står 13.7 musd for phase II; then out licensed. (Fra 2017). Men, Soug nevner conditional approval før eventuell fase III, noe jeg tror er høyaktuelt i nettopp denne indikasjonen ved dokumentert effekt

Takk for korrigeringen, jeg la på 100 %, trodde det var vanlig sprekk i farmabransjen :laughing::wink:

My only issue with Merck is that they have bought a virus already havent they? Obviously if melanoma data is amazing, it doesnt stop them going into an agreement with trvx, but it would definitely be better if they didnt have a virus already.