Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Mon tro om vi får inn et par større kontoer på listen nå?

@pdx , er det greit å slenge ut et utsnitt som dette?

8 Likes

Hadde vært kjekt om de var nødt å betale mer enn 8 kr aksjen, men enn så lenge så er det massevis av aksjonærer som er fornøyd med 8kr.

Så får vi håpe dei går på en smell som selger her.

4 Likes

Der fikk du ønsket ditt oppfylt. :slight_smile: 8.01 nå :sweat_smile:

Går fint :slightly_smiling_face:

4 Likes

får hjerte i halsen av logoen din pdx, for lik tek nyhet varsel :joy:

2 Likes

image

Noen som begynner å bli tomme for låneaksjer? :smiley:

4 Likes

Fikk du solgt deg ut under 8?

5 Likes

Jeg sitter stucked til jeg er i pluss (9,90) og har kjøpt alt for mange aksjer i dette selskapet. Rømmer skuta hvis den krysser 10 tallet og er takknemlig for å ha reddet pengene.

2 Likes

Slik går det når en har glemt begrunnelsen til at man kjøpte på 9,90.

5 Likes

Spesiell logikk å sitte for å ta igjen nedgangen, istedenfor å ta tap og få opptur i et selskap du har mer tro på.
Er vel gamblinginnstinkt som slår inn og som får folk til å spille seg fra hus og hjem.

Ja jeg gjør ikke mye riktig, men hadde et vesentlig høyere break even - har kjøpt fortløpende på lave kurser for å få ned snittet og ender opp med en mengde aksjer. Ingen ting som tyder på kursstigning i nær fremtid så lenge finansieringsspøkelset henger over aksjen. Gode resultater med små pasientgrupper gir tydeligvis ikke napp hos BP, så her må man være ekstremt tålmodig i mange år. Ikke lett å se pengene fordampe, mens børsen går så det lukter svidd.

synes det var sterkt av Targovax og dra på så godt over 8 før close, har slitt en del med 8 blank og holde seg over. Kanskje flere en meg som venter på news snart og satser på det vil løfte den opp mot 9-10 kr om ikke så lenge. Positivt driv i aksjen nå!

9 Likes

Men allikevel forventer du å kunne selge på 9,90?

Hvordan skal det gå til i det scenarioet du ser for deg?

5 Likes

Ååååå, hadde jeg bare hørt på Svein Egil Larsen og solgt på kursmål 32,-

Kanskje jeg får en ny sjans om ikke så altfor lenge :stuck_out_tongue:

4 Likes

vi får satse på en reprise opp til 32 igjen :slight_smile:

2 Likes

Det er i «minste laget» , og ta det som et tegn, nå kom minsten på 10 år og spilte «Cayman Islands « for meg :joy::chart_with_upwards_trend:

2 Likes

Spør du meg så burde i allerede ligget rundt 32,- basert på all data som foreligger. Med kurs på 32,- snakker vi kun 2,7 mrd nok for ett selskap med solide data i flere indikasjoner og for ikke å snakke om abscopal effekt, samt en ny og svært spennende plattform tekonologi

23 Likes

Etter dagens stigning hersker eufori på tråden til en avveksling. Håper den varer. Har vært forberedt lenge på at Targo skal bli den største investeringen.

6 Likes

image

https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/21645515.2021.1905446?needAccess=true

14 Likes
14 Likes