Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Gullfisk hukommelse her. Fant ingen annen forklaring på kursøkning i går. Sammenfallet veldig godt med tweetens tidspunkt. Kanskje noen andre som ikke hadde fått det med seg alt?

1 Like

Nå må bare de med løs mage se at selskapet ikke kjører en emi etter close i dag, så drar vi nordover mot 10-tallet i morgen :sunglasses:

11 Likes

Du tror ikke den kommer?

Forøvrig hvorfor er ikke mos eksakt?

Nei, ikke før de har lansert partner og CPI for melanom en gang i august.

2 Likes

Håper den aldri kommer, og med det mener eg .

Pay up merck, kjøp hele butikken - x20 holder nå… neste sommer er det ikke sikkert det er nok… :wink::muscle:

6 Likes

lurer på hvorfor Soug ikke kun nevner mOS som er 21.9 mnd p.t - hvorfor blande inn 25 mnd, skaper kun potensiell ‘‘nedside’’ … men mer bekymringsfullt med SoC på 13.5 mnd chemo når ny SoC m/CPI nylig godkjent er 18.1 mnd - - - likevel er Oncos 'best-in-class med 21.9mnd - hva kan Oncos m/CPI gi ?? BP må være interesserte her !

2 Likes

Det er det her jeg syntes er uklart og litt dårlig fremstilt fra selskapets side (i denne meldingen). De melder best in class randomisert data (bokstavelig talt) for førstelinje, men at de vurderer refraktære CPI pasienter i mesothelioma i samme melding.

Håper noen med finansielle muskler tar det her videre i førstelinje, for det blir for dumt å satse i en sub populasjon grunnet “for stor” studie mot BMS og SOC…

1 Like

OSE kvitterte meldingen med +3% - vanvittig egentlig, men med e-spøkelser blir jo alle skremt

1 Like

Problemet er at det sannsynlig kommer en ny SOC i løpet av 1 år! Merck kjører sitt fase 3 studie med kjemo nå! Starter de opp et 1 linje studie med dagens soc, så kan vi risikerer et lignende helvete, som i Tg/pancreas studiet!

Dette skrev jeg om for et par uker siden når jeg fikk avklart hvordan ØS kunne referere til samtaler med flere partnere innen mesothelioma.

De går for annen linje enn 1L, da er de ikke lengre «gift» med Merck og kun spons av CPI. I andre linjer kan de velge en mer hårete deal med suverent best in class data.

13 Likes

BMS har allerede sikret seg førstelinjestatus (foreløpig) for sin sjekkpunktkombo. Betalingsviljen ligger da hovedsaklig i gruppen det ikke virker på. Fornuftig valg tror jeg. De får da også vist at Oncos-102 er nøkkelen for disse pasientene siden de har prøvd sjekkpunkthemmere først.

6 Likes

Solgt ned 4-5% i sluttaksjon ja, fantastisk.

1 Like

Virker som det er mange som benyttet denne meldingen til exit. Event. fryktet emi etter stengetid. Har selv vært med på å få barbert bort noen månedslønninger etter stengetid i denne aksjen.
Det MÅ komme melding med $ for at denne skal få et varig løft

2 Likes

Jeg er fornøyd så lenge det blir en finansiell gevinst i en av trvx sine indikasjoner,Men dersom det ikke blir det og de nå flagger f.eks 2linje satsning, så vil jeg veldig gjerne (som en investor) ta en titt på oncos+chemo i 2linje som ikke fremvises. Uansett så må de ha en partner for å ta dette videre, så fortsettelse følger…

3 Likes

Tenker det var en del som fryktet emi her etter stengetid idag så får se om alle de som solgte i frykt skal inn igjen i morgen :slight_smile:

Oppgang på 3,27% på en slik melding, er jo helt tragisk😰 Hvis de ikke har noen god deal i sikte, så er det bare å kjøre emisjon. Neste melding får samme behandling, hvis det ikke kommer penger på bordet.

1 Like

De har to valg for å klare å sikre ro i massene og få aksjonærene til å bli sittende:

  1. Lisensier ut mesothelioma eller gjøre dealer på next-gen
  2. Sideliste selskapet på Nasdaq så de kan få inn noen biotek-fond som har mandat til å ta posisjoner for selskaper registrert i sin region.

Disse dataene sett mot prisingen av selskapet er rett og slett latterlig.
Det er selvsagt en kjempefordel for en opportunistisk investor som ønsker å handle på billigsalg før den endelige verdien blir synliggjort i en eller annen transaksjon.
Det er ikke fullt så attraktivt å handle aksjer på billigsalg hvis resultat hver gang blir at de samme aksjene kan du få handlet 30 - 40 % rimeligere etter de har hentet penger til ett års drift.

Jeg håper de nå har sterke nok kort på hånda til å lande en skikkelig rakkaruser som gir tidenes bakoversveis. Ikke nok en emi-nedtur.

Jeg tror de får det til :ok_hand:

8 Likes

Vil bare minne om at siste emi ble gjort på 9,25. I mellomtiden har det ikke vært nyhetstørke så redselen min for en lav emi er liten. Jeg ta det som kommer med fatning. Ultimos siste emi var over børskurs.

Edit: @skjerm har rett. Kursen var 7,25

Ja, men det var sidste emi fra Targovax ikke desværre :smirk:

Du velger å se bort fra siste års nyheter?