Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hvis de ikke kjører emi på disse meldingene så må det vel bety at de har noe annet på gang ?

1 Like

Hvis de kjører emi i aug/sept, så blir det på en kurs som i dag vil jeg tro. Hvis planen er emi, så kjør på, nå.

Blir neppe emi før studie oppsett er klart. Så kan man jo spekulere på om man får med en partner med cash ifbm studiet som blir valgt. Eller om det er andre ting som skjer frem til den tid.

Her er det mye som blir avgjort neste 3-6mnd.

Selskapet har vel også signalisert at de håpet på en vestlig TG oppdatering 1H21. Om det blir noe av vites ikke.

1 Like
7 Likes

Helt enig, de har ingenting å hente på å gjøre en plassering uten å ha en detaljert plan å vise til.

Selskapet har godt med cash p.t, og søknaden til FDA for melanomstudiet er ventet meldt inn i løpet av august i følge CBO Wiklund.

3 Likes

Begynner å bli ganske lei av å få svært dårlig betalt for den skyhøye risikoen det innebærer å være investert i preklinisk biotek. Forestill dere kursutviklingen dersom det kom melding om det omvendte av dagens melding. Ja, jeg er klar over at jeg velger selv å være investert her, og jeg vet at man må ha laaaang tidshorisont her. Men likevel. Det er noe rart med den norske børsen og biotek her på berget

8 Likes

TRVX sine resultater de siste månedene er ikke preklinisk men ja, risikoen er der i fullt monn i alle selskapene i sektoren. Den som ikke ønsker å være eksponert for den type risiko kan investere i bank, olje, laks etc.

1 Like

En stund siden jeg har fulgt TRVX aktivt. Hvor mye cash har selskapet pdd.? Mener å huske fra forrige emisjon at de hadde til Q1 2022. Stemmer det?

Ikke noe mer du er interessert i enn cashbeholdning? :thinking:

Det må være lov å være skuffet når aksjen knapt reagerer på FDA fast track i en meget dødelig kreftform.

2 Likes

Jo, absolutt…

2 Likes

29 juni - 20:15-20:45

1 juli - Valo Therapeutics - Unique cancer and anti-infective immunotherapy platforms.
Speaker: Sari Pesonen

https://fi.linkedin.com/in/sari-pesonen-4b911294

• oppdatering ang. PeptiCRAd- teknologien ?
6 Likes

Enig her… bare se på Idera som floppet 100% i sin store refractory melanoma og avsluttet satsningen i denne indikasjonen med Tilsotolimod. Resten av pipe er syltynt og basert på samme medisin som floppet.

Noen insidehandler sendte Idera (79m $) opp 40% idag og de er utrolig nok straks forbi trvx mcap.

Replimune (1.64b $) er også sammenlignbare.

Kan være en ide å notere seg over there…

4 Likes

image

image

6 Likes

Etter en uke med tildeling av fast track så er vi ned en halv prosent. Jeg gremmes :frowning:

1 Like

Etter 24 mnds avlesningen i mesoteliom, så har Goldman Sachs International kontoen økt omtrent hver dag. De har gått fra 1 125 000 aksjer til 1 705 000 på ca en uke.

22 Likes

Rart at kursen ikke går mer da. Er jo snakk om litt volum her.

1 Like

I et litt lengre perspektiv for de institusjonelle som fortsatt står på listene:

Er nok en litt for enkel sammenstilling, men en økning på 9,1 mill blant disse målt mot den siste emien på 10,3 mill er kanskje relevant likevel…for noen.

5 Likes

har ikke 50 på topp listen, men ser at jeg er inne …
hvordan markedet oppfører seg nå kommer ikke til å vare lenge, ser det ut som om emisjonen ikke blir satt denne gangen heller, klarer Ø.Soug å ta en ‘Pandion’ mot f.eks Merck vil kursen 10 dobles, Pandion ble tilbudt en råtten deal 1 år før de ble kjøpt av Merck til x10 … apropos Ø.Soug’s lille hjertesukk på CMD

3 Likes