Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Hadde jeg hatt så liten tro, hadde jeg solgt. Men du er nok en selvskader🔫 Jeg har innvestert ca 400k i Targovax, hadde jeg syntes Soug er udugelig, så hadde jeg solgt. Ikke er jeg millionær, eller vil meg selv vondt😁

1 Like

Hmmmmmm - Domboshawa,

Hvorfor er man “NAIV” når man har en anden vinkel på Targovax - altså, hvorfor er dette udsagn “Det må være deilig å være så avslappet naiv” på nogen som helst måde et seriøst og konstruktivt indlæg, bare fordi man har mere tiltro til ØS end du har…?

Jeg udtaler mig ikke om du har en anden og kritisk mening omkring ØS, end andre herinde (mig inklusiv) det er fair nok - men er ret forundret over at du egenhændig dømmer at andre meninger end dine er naive… og det med det i ménte, at du tit klager over (og med en vis ret) at de kritiske røster, tit bliver nedsablet….

Det er dette der i min verden kan gøre det svært at tage sådanne personer seriøse - fejl at andre gør, men ok at du gør….

Er enig i, at det udefra kan se lidt trægt ud, det der sker fra ledelsens side i Targovax (og andre selskabers ledelse) - men at så bastant at påstå at andres mening omkring dit udsagn om dette punkt er naivt - er i bedste fald efter min mening useriøst…

Men tiden vil vise - jeg har fuld tiltro til ØS og den øvrige ledelse i Targovax selv om de helt sikkert i løbet af årene HAR begået fejl - og jeg lever fint med, at du “måske” synes at denne tiltro er naiv…

Edit - udsagnet her er selvsagt sat lidt på spidsen (vi er jo ikke fuldt ud uenige) men klager man over andres reaktioner, så bør man måske også lige kikke på sine egne… :slightly_smiling_face:

7 Likes

Jaja, får trøste oss med at Goldman Sachs kontoen bare øker og øker. De vil helt sikert ta imot det meste av aksjer de kan her nede så er bare å lempe ut for de som er lei.

Innen 3-6 mnd så er det meste avgjort.

12 Likes
16 Likes

Jævlig fart i aksjen i dag😳 Har Haudemann-Andersen kastet alle Kahoot pengene sine inn i Targo?

Jeg mener TalkPool har rekorden for største dagsomsætning på 1 aktie tidligere i 2021 … eller var det 16? :rofl:

Sommerstillheten senker seg over OSE. Bare en knallmelding som inneholder et par dollartegn kan vekke Biotek-aksjene fra søvnen. Jeg tror vi får minst en slik melding i sektoren i løpet av sommeren, men er usikker på om det blir T, P eller N som våkner først.

T, B, U, PC, N, V, PH in that order please

1 Like

Noen med peiling som kan svare på om det er andre norske biotek-aksjer med FDA fasttrack i 2 indikasjoner?

BergenBio, AML og NSCLC

1 Like

Sålenge Targo kommer først😉 så kan vi bli enig om videre etterpå😂

3 Likes

Nanov har vel minst 2 fasttrack (i FL og MZL).

1 Like

Skal vi liste oss forsiktig over 9.00 i dag? Bare et forslag altså🤣

3 Likes

Nei, der oppe på 9-tallet er det bare en masse skumle emisjoner. Best at vi holder oss nede på 8-tallet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Det magiske 8-tallet, knivseggen mellom emisjonsmelding og emisjonskurs…

2 Likes

:blush:, vi får se… Tipper selv ett av disse scenarione slår til før utgangen av august.
1.En digg up front deal mot en partner
2. Vi blir kjøpt opp
3. Notering på Nasdaq

Men, jeg er offensiv og har trua så ikke sikkert overnevnte passer for alle😅

3 Likes

Jeg har vært med om så mange ubrukte salgsmuligheter underveis at aksjene har grodd fast i porteføljen. Så jeg setter hele mitt håp til et oppkjøp så jeg slipper å ta noen egne avgjørelser, siden jeg tydeligvis ikke klarer det. :laughing:

12 Likes

Så må du vist til at finde pungen frem :smiley:

1 Like

Har kjøpt inn i henhold til forventningene🤟

1 Like

Kan noen gå og låse opp og slå på lyset i TRVX-salgsbua? :smiley:

1 Like

Det positive er at man ikke vil gi bort aksjene. De som skal ha, må opp i pris. Dæven der gikk det 382 aksjer i et jafs😳

1 Like