Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Bare fordi interessen ikke pr dd er eksplisitt betyr ikke at Targovax går under radaren.

En slik transaksjon bør være en tidkrevende prosess. Som tidligere sagt, selakapet veit hva de sitter på. Det er enda godt. Prisingen bør være fair. Og den prisen er svært mye høyere enn for 12 mnd siden, selv om kursen ikke reflekterer dette.

En deal som er svært lite fordelaktig for Targovax mener jeg kunne vært landet, men det er ikke i vår interesse.

Vi går for gratifikasjonsutsettelse!

Og det er hyggelig med bidrag her. Det det får meg til å se utfordringene. At selskapet har tillittsproblermer i markedet er det liten tvil om, men det gir og muligheter.

9 Likes

Da tror jeg faktisk vi ikke er så veldig uenige, viktig å få ytringer fra alle kanter mener nå jeg. Ingen er tjent med å dulle seg inn i hysteriske ambisjoner om kurser fra 55 til 5000 kroner som faktisk passerer ukommentert - hva mener du om det? Ser også mange som Xon og Aol som bare pumper på med negative og destruktive Mojis uten å bidra med et eneste innlegg - det er tyngde det!

5 Likes

Dombo, siden du våknet og ble irritert etter mitt innlegg angående Pandion, hvor jeg snakket om x10 og senere x30, må jeg kun påpeke at dette ikke er synsing, dette er fakta etter bud og rebud ifbm kjøp gjennomført av Merck av et fase1 selskap Pandion til $1.9 mrd hvor opprinnelig bud var $0.53mrd
I dag prises Trvx på OSE til under $0.09mrd - uten sammenligning for øvrig, har vi nå 2 stk FTD fra FDA
Tror vi kunne enes om at Trvx ikke synes veldig overpriset … men TA og algo jobber hardt for de som blir vinnerne til slutt og det er ikke små aksjonærene

Det som tynger selskapet og har gjort det siden emisjonen på 20kr i 2017 er den finansielle delen - dette er den største utfordringen til ledelsen, dette startet spesielt etter TG bråstoppen i 2018 og den er stor og vanskelig fremdeles, Ø.Soug virket noe oppgitt på sist CMD ikke bra, men det kan være et tegn på større ambisjoner

5 Likes

Da har du missforstått meg, jeg har ikke gjort noen refleksjoner rundt Pandion, men derimot kurs forventningene til mange på forumet. Fascinerende - når det gjelder sinnsyke forventninger mot himmelen er det ingen kommentarer, men insinuerer du at alt ikke er rosenrødt blir du halshogd.

1 Like

det er nok så enkelt at de som følger aksjen er eiere og bryr seg ikke om haussing, eller noen som har solgt og tapt og/eller vil inn på lavere kurs ofte er i et mindretall som følgere på tråden, de fleste vil da dropper papiret og “slippe taket” som det heter …

men edruelighet er alltid en god basis, enig der dombo

1 Like

Det var vel dette sitatet som fikk flere til å finne frem eksempler på at dette ikke alltid stemmer. Rimelig saklig motbør du fikk der.

4 Likes

For meg er det så enkelt at jeg har investert veldig mye i aksjen og er så langt skuffet over utviklingen og hva selskapet har fått til. Har vært mye i farmasi opp gjennom årene og vet forskning tar tid, men er ikke like begeistret over ØS og hans formidlingsevne.

Var du ikke fornøyd med eksemplene på at din påstand ikke nødvendigvis er noe mer sannsynlig enn det motsatte?

Enig det Sjog, men så langt har jeg hatt rett - selv om jeg er kunnskapsløs. Har formidlet missnøje med ØS over lang tid etter mangel på det å innfri.

Kommer an på hva du mener du har rett i. At det ikke er kommet avtale enda har du rett i. At årsak/motivene du oppgir er rett har du definitivt IKKE rett i. Det er bare påstander som verken kan bevises eller motbevises

1 Like

… dersom du tenker det samme som meg er jeg helt enig :
jeg hoppet i stolen i 2018/9 når Soug løssluppet lirte av seg noe som at dersom PI/CRI ville ha noe TG-1 kunne det være at noe lå i en hylle de kunne få bruke … han snakket heldigvis norsk og var nok meget skuffet over Folfirenox resultater som ødela for TG satsingen og TRVX måtte skifte fokus til enbart Oncos platformen… mye tid gikk tap, men nå er vi ajour 2 år etter og heldigvis er vi ikke akterutseilt enda …

1 Like

FOLFIRINOX burde ikke vært godkjent. Kanskje greit at TG ble parkert og full fokus på ONCOS.
Resultatet ser vi idag.

4 Likes

men heldigvis lever TG-01 fremdeles som et produkt og kineseren er på hugget … stor usikkerhet rundt dette da de måtte gi kineserne 6 mnd utsettelse på optionen da TTT i Kina …
og hvem la inn patent objection på TG ? som ble avvist …

4 Likes

Enig angående Folfirinox. Hele saken stinket.

Uten Folfirinox-hendelsen, så hadde kursen vært betydelig høyere, og Targovax hadde hatt mye bedre finansiering, og sluppet å gå på sparebluss…

2 Likes

Folfirenox fungerte bra, problemet var store bivirkninger og kun brukbar på en sub-gruppe av pancreas pasientene … TG hadde få og milde bivirkninger, men måtte gå igang med stor fase2 studie ~300 pasienter, en umulig situasjon
Resultatet viser at det er kostbart å være “fattig” og der er vi enda godt hjulpet av dårlig aksjekurs (kun min mening
Ledelsen har mye å forløse nå mht det finansielle…og vi venter i spenning på det ene eller det andre, vaksine eller pest !!!

1 Like

Jeg tenker litt høyt her, i meso ble de tilbudt spons av cpi på 12 mnd mOS! Nå ser vi at mOS kan dra seg mot Max 25 mnd! De må uansett ha et høyt antall pasienter i 1 linje(er visstnok ikke like aktuelt lenger), men hvis den avtalen skulle bli gjort nå, kun spons, med fast track fra FDA!! Neppe. Når de nå skal inn i et singelarm studie i melanom, Max 100 pasienter, og fast track fra FDA, spons av CPI? Nei, det må komme noe mer her. I tillegg så er sjansen for fast track, og singel arm studie i colorectal studiet, absolutt til stede!

4 Likes

Hvorfor ansetter Trvx Head of Maufacturing ?
Selskapet skal ifølge strategien kjøre studier tom fase2 og så utløse aksjonærverdier… tror Soug kjører et tøft løp i disse dager
kan det være et krav fra BP for å sikre QC og accountability forut for en mer omfattende avtale ?

3 Likes

Han prøver febrilsk å pynte brura, men foreløpig biter det ikke. På den annen side har han ikke noe valg.

1 Like

Jeg har det fra sikre kilder (finansavisen) at Dombo er ansatt i Merck for å holde kursen nede inntil de får stablet et skambud på beina*

*jeg har ikke noe innsikt i dette men uttaler meg likevel bastant. Meningsdiskurs er sunt.

Legger merke til alt du skriver for tiden. Det er selvfølgelig lov å ha egne meninger, også egne motiver…For min egen del, de gangene jeg har snakket med Ø.S. personlig, så kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i dine betraktninger angående han! Vi er på vei til noe stort og innen utgangen av august så har vi alle svarene :sweat_smile:

7 Likes